SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volvo presúva výrobu svojich áut do Číny (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

poradovnik na auta

my sme si to este pamatame z dob nedavno minulych (hoci vtedy to boli aj roky)
Ale cakacie doby su dost dlhe aj na niektore ine znacky a modely.

Samozrejme scasti je to dane aj s vybavou, ked su specificke podla poziadaviek a nie len modelove rady a urovne vybavy.
 

 

nechcel by som byt zakaznik ktory si objednava nieco zo svedska... a oni mu to dovezu za asi pol roka z ciny. to je pruser vazeni.
 

 

No a potom otvoris dvere na novom Volve za €100tis+ a tam len 3 sedacky, iPad a topanky :D
 
Hodnoť

Nebudem písať o možnej

kvalite.............. Ale o tom,že Volvo môže byť prekvapené ak o rok bude navlas podobné auto ponúkať Čína ako svoj vlastný vývoj. Až potom pochopia kam stúpili.......................
 

ale ved volvo

Je cinske, takze nebudu kopirovat samych seba ze?
 

 

Pre Európu a Ameriku nestíhajú vyrábať, tak čínske Volvo zruší výrobu (tohoto modelu) v Európe (!!!) a celú prenesie do Číny.
To má akú logiku ?
A z Číny budú tento model rozvážať do celého sveta ?

Iné značky (viď napr. KIA) vybudovali v Európe nový závod, ktorý vyrába pre tento (európa + severná amerika) trh, aby to nemuseli dovážať z Kórei (Ázie) ...

O čo tu ide ?
Európa príjde o pracovné miesta a ...

(NepiJano! 2/3)
 

logiku to ma taku, ze

majitel si s tym moze robit co chce. Ak ich bude chciet vyrabat v Cine, tak bude, ak bude chciet ukoncit vyrobu, tak ukonci a hotovo.

Volvo vdaka Cinanom prosperuje, lebo inac by ho asi Cinanom nepredali v prvom rade, ze?

o pracovne miesta by som sa nebal, Svedi (a nielen oni) importuju migrantov vo velkom, takze je tam asi nedostatok pracovnej sily.
 

RE: kancelar

Použitou "logikou" a uvedenými "argumentami" si ma úplne odrovnal ...
Radšej o tom nebudem ďalej polemizovať.

(NepiJano! 1/3)
 

 

Čo sa ti zdá čudné a smiešne na jeho argumentoch ?
V iných článkoch a diskusiách dnes ľudia opisujú, ako číňania skupujú európske technológie a prenášajú ich do Číny, tak prečo by to nemohli urobiť s Volvom ? Pochybujem, že by firmu kúpili z dôvodu záchrany značky a pracovných miest v Goteborgu. Navyše predpokladám, že najväčší dopyt po volvách bude v Číne, takže bude pre nich výhodnejšie vyrábať doma. Tých pár percent produkcie určených pre Európu v pohode dovezú loďami, podobne aj produkciu určenú pre Ameriku. Ale nepredpokladám, že by to bolo viac ako 30 % celkovej produkcie. Zvyšok ostane doma v Číne.
 


Najčítanejšie na SME Auto