SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nemecké technické kontroly: najmenej porúch majú nemecké autá (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Tieto tabulkove sprostosti uz davno neberem vazne, z 10 naj je 9 Nemeckych aut? Pozrem na rebricek inej institucie a tam bude 9 z 10 Japonskych aut... Bla bla bla... Si pamatam ako v tabulkach spolahlivosti excelovali koncernove auta v case, ked zufali majitelia menili hromadne motory s roztrhnutou retazou, poistovne odmietali poistit auta proti zavaznym porucham a majitelia dolievali liter oleja na 1500 km ako ja v sluzobnej Audi. Smiesne. A tieto STK statistiky, kde za zavadu povazuju aj zle nastavene svetlo alebo nestierajuci zadny stierac su uz uplne smiesne. Radsej nech sa mi pokazi stierac 10 krat, ako menit motor s preskocenym rozvodom.
 

 

a ma doma niekto renaulta alebo ineho francuza a maka bez problemov 10rokov .....hehe tolko k statistike.
 

hej

predstav si mám, ale ty to jednoducho nepochopíš. Proste časy sa menia. len takú poznámočku, v nemecku nemôže byť nič lepšie ako nemecké, ono aj toho logana prevrátili, keď spustili gumy.
 

 

mam 9rocnu fabiu a okrem zatekania zadnych okien (vyriesene), v zaruke meneneho alternatora, spadnuteho okna na vodicovej strane(vyriesene, uz puka aj na spolujazdcovej taze niekedy aj to spadne v blizkej buducnosti:D:D) nic s na nej neriesilo podla ich tabulky... ani neviem najst kde je.
 

fluence

fluence zatial 5 rokov a slape ako hodinky. ale uznavam, ze renaulty nie su spolahlive znacky, no motoricky vydrzia strasne dlho benziny zejmena
 
Hodnoť

 

Tohtorocne statistiky poistovne. Nemci na chvoste... Tak si vyberte
http://www.autoforum.cz/zivot-...
 

 

Štatistiky TUV, Dekra atď. nevypovedajú nič o poruchovosti áut. Je to normálna STK-čka ako u nás. Vypálená žiarovka alebo nesúmerné brzdy sú pri kontrole problém, ale že medzi intervalmi STK-čky majiteľ auta menil napríklad prevodovku, riadiacu jednotku, turbo, alebo iné diely, o tom tieto štatistiky neprezradia nič.
 
Hodnoť

Mongolské technické kontroly zistili,

že najmenej technických porúch majú v mongolsku vyrábané autá. Samozrejme mimo celého koncernu VW...
 
Hodnoť

 

Nezabudli ste tak trosku dat aj nejake vysvetlivky k tým číslam? Alebo ich len ja nevidim? Predpokladam, ze prve cislo je perento chyb (akej zavaznosti nikto netusi) a co znamena to druhe?
 
Hodnoť

to bude preto

lebo tie autá sú po väčšine uloženky a jazdia len v peknom počasí v lete a bežné auto po celý rok ,sused má fiat bravu asi 15 ročnú najazdené niečo cez 16 000 km, garážované, v zime nejazdené,ako nové, a na STK tiež nemal nikdy problém :-)
 
Hodnoť

Najčastejšiu poruchu Fiatov spôsobujú

súčiastky s logom BOSCH
 
Hodnoť

 

Myslim ze nabehane kilometre su v tomto pripade ovela relevantnejsie, nez vek auta. Auto sice "starne" aj ked stoji cely cas v garazi, ale je rozdiel ci za rok najazdi 5tisic km, alebo 50 tisic. A povedal by som, ze 911, TT alebo SLK nabehaju za rok ovela menej, ako daky sluzobak Avensis-kombi...
 
Hodnoť

a ešte nech dajú

tabuľku testov na emisie; Nemcom neverím, sklamali, podvádzali, a to vo veľkom, globálne ; dnes niekde v inom článku, 1/3 áut v bazároch nemeckých stočené km; kak u nas
 

 

"Nemcom neverím"
A komu veris?
 

 

kto pracoval s nemcami vie svoje ...ta ich "preciznost" je len spomienka na minulost....od teba chcu pri 20metrovom zvarenci presnot na 1mm a oni si svoju cast odfusuju ako daleko dovidia....
 

 

S Nemcami pracujem uz 16 rokov a mozem vyhlasit, ze moje skusenosti s nimi su uplne odlisne - 100%-na praca je vyzadovana od nich samych rovnako, ako od kazdeho ineho.
Mozno nepracujes s Nemcami, ale s gastarbeitermi v Nemecku ;-)
 

ťažká otázka

uvidíme, ako dopadne aj toto
http://ekonomika.sme.sk/c/2037...
 

 

Ako suvisi temne obdobie vojenskeho rezimu v Brazilii s temou clanku?
To ako keby dnes niekto odmietal Slovakov, lebo za Tisa mali fasisticky rezim.
Jeden by neveril, co dokazu VAG hejteri proti VW vytiahnut...

No ale k veci: Pytal som sa, komu veris, nie co sa dialo za diktatury v Brazilii.
 

tým som ti odpovedal, že dnes niekomu

veriť je neľahké; pozri sa, Nemcom som veril, že sú precízni, dôslední, profesionáli, zákazník na 1. mieste; a čo urobili ? ten VW to urobil s jasným úmyslom oklamať; vytrel si s nami ... tak prečo by som im mal veriť ?; k tomu to urobilo vedenie firmy, ktoré čistý štít firmy malo chrániť; a som zvedavý, ako to chcú riešiť v Európe, či bude stačiť pardón ? my tu samé konferencie, samá ekológia, a tu bác ho; VW oklamal mňa, moju rodinu, deti; nadávkoval nám do ovzdušia otravu a pri tom nám tvrdil, že to robí v minimálnom množstve a určite nie viac ako ostatní; VW nám poškodzoval zdravie; a pri kontrole klamal;
a čo sa dialo predtým ? chcel som len ukázať, že majú , možno, nie je to vyšetrené, niečo na rováši aj predtým; a ako ty hodnotíš človeka ? pozeráš, čo vykonal len dnes či aj ako sa zachoval včera ?
a s témou článku to súvisí, treba pamätať, čo nám vyfajčili a kontroly sprísniť na takéto čísla, ako je VW; pekný víkend
 

 

to znecistenie, ktore sposobil VW a ktore sa nafukuje, je take minimalne, ze nestoji za rec.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto