SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Tesla predpovedá koniec spaľovacím motorom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Len aby Tesla neskrachovala o 2-3 roky a mozno to bude aj skor
 

Modlim sa, aby nekrachli.

;) Tešíš sa zbytočne.


Varovanie:
Moje modlitby sú vyslyšané, nie som predsa žiadny pes.
 

 

Chcel by som zistit analyzovat preco tak reagujete:

A-ciste analyza ziskov a poziciek tesly a vyvojom technologii ako v baterkach tak v dopravnej logistike

B-ten pocit ohrozenia toho comu clovek veril cely zivot a setril na prenho najdokonalejsiu vec ktoru kedy vlastnil...

Ak je nejake c d e f.... Dopiste
 
Hodnoť

ha ha haaaa

takych predpovedi tu uz bolo. pamatam si ako nam kedysi davnejsie nieto uz predpovedal ze cca v roku 2010 budeme s autami lietat a nebu ziadne dopravne zapchy. jedine na tom pravdy je ze existuje auto co lieta avsak lietaju tak jeden dvaja ludia na celom slovensku :-)
 
Hodnoť

Chlapík z Tesly určite

nepreháňa tak, ako tvrdil najprv Vlado a potom Frco, že diaľnica do r.2005, potom 2010 a nakoniec ? Možno keď budú všade elektroautá, tak sa dočkáme aj našej diaľnice. Akurát mne ju už nebude treba, keďže budem ležkať pod 2m hliny :-(.
 
Hodnoť

 

To by som fakt rad vedel, kde za 20-30 rokov zoberieme dost elektriny na to, aby sme mohli jazdit len elektromobilmi Ved uz pred par rokmi prekrocil pocet aut miliardu! Potrebovali by sme v celosvetovom meradle prakticky zdvojnasobit produkciu elektrickej energie, aby sme jej potom mali dost pre vsetky auta. Ako to chceme dosiahnut? Solarnymi panelmi na strechach domov?

Ja Tesle fandim, dokazali pohnut rozvoj elektromobilov poriadne dopredu. Ale tento chlapik je padnuty na hlavu, ak veri svojim slovam ze spalovaci motor skonci do 30 rokov...
 

takych padnutych

na hlavu je viac, on je za to aspon plateny, co ine mal ako jeden zo sefov tesly povedat...

Hlavny problem aj ja vidim v nedostatku elektriky, je to podobne ako s lpg - super ako alternativa, kym na nom chodi par percent populacie, ale pre vsetkych ho jednoducho nie je dost... Na rozdeil od toho lpg je vsak elektromobil drahy a nie je infrastruktura a treba vzacne kovy = totalna zavislost od Ciny.

Ze elektomobil nepotrebuje ziaden servis - milion km a tak - to si akoze vazne niekto mysli, ze tesly sa nekazia resp. ze ak by sa dosiahol takyto idealny stav, ze automobilky sa vzdaju zisku zo servisovania, nahradnych dielov a pod.? Ze stat sa vzda spotrebnej dane z paliv a ze dotacie na elektropohon budu navzdy?

Pritom je to cele take jednoduche - rozhoduje zakaznik, ktory si kupi to, na co ma a co chce. Kym sa da za 15000 aut zohnat celkom fajn auto nizsej strednej triedy bez problemov s dojazdom, tazko sa bude cistym elektromobilom dychat... Jedine, ze by to spravili ako v norsku, kde je benzinovy golf drahsi ako elektricky - to by vsak vacsina sveta chodila pesi, nori si to mozu dovolit...
 

 

Ked si zoberieme v uvahu fakt ze vacsina poruch na automobiloch so spalovacimi motormi ktore sa dnes vyrabaju sa tyka elektrickej casti automobilu tak tie jeho slova o setreni za drahy servis posobia dost usmevne
 

Elektrina je vsade= univerzalna energia

Brat elektrinu ako nejaku latku/ tekutinu je kratkozrake.

Tesla a solarcity uz predstavili sindle ktore cenovo
by mali stat ako normalne /nepovedali ktore ale:/

Takze el.auto sa uz teraz oplati ak ale mate inv. dopredu, plus dom. a idealne aj el.siet kde mozete predavat el.en. naspet.

K tym nakladom na udrzbu...nissan po uz dlhorocnych skusenostiach ohodnotil mensiu udrzbu el.vozidiel minimalne o 33% oproti tradicnym.
 
Hodnoť

 

Blbost, teoreticky mozu byt o 20-30 rokov nejake staty kde to tak bude, ale celosvetovo rozhodne nie. Vsak teraz kadetade jazdia 20 a viac rocne auta. Rozvojove krajiny nemaju ani len energiu na elektrifikovanie domacnosti, nie to este na infrastrukturu potrebnu pre auta.
A aj v tich vyspelych statoch bude stale kopa ludi chciet ropaka, lebo to bude pre nich imidz(tak ako teraz je tesla imidzovka).
 
Hodnoť

3,14čoviny

neviem si vobec představit take elektricke Gčko - baterka by musela važiť tak 3 tony :-)
 


Najčítanejšie na SME Auto