SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Opel ukázal Insigniu, dostane inteligentný pohon všetkých kolies (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

po Astre ďalšia nádhera... konečne sa zobudili a ostatným ukázali, čo treba spraviť, aby sa z červených čísel dostali do čiernych...
 

 

Astra zrovna nadhera nie je... ale tato Insignia sa im podarila.
 

 

Astra zrovna nádherná je, preto som si ju kúpil... a asi to bude jeden z dôvodov, prečo vystrelili jej predaje smerom nahor...;)
 

 

uvazoval som nad astrou, ale 147kW motor vraj nie je moc dobry a bi-turbo hmm, uz sutam dve veci, co sa radi kazia.

Nuz a velmi sa mi pacila moznost konfiguracii a neskutocne moznosti, problem som mal iba s dizajnom kombi verzie. A ta divna linka co ide a potom na C stlpiku sa zvazuje
 

 

ja som kupoval auto pre manželku do mesta, takže hatchback 1,0 3-hrnček, výbava Enjoy + pár paketov. Budúci týždeň by som mal ísť pre ňu. Ale keď som sa na nej bol previesť, ten motor mi pocitovo neprišiel nijak lenivejší ako OIII Combi 1,6 TDi 77kW. Uvidíme, keď ju trochu naložím... Inak ergonómia v poriadku, sedadlá pohodlnejšie, trochu menej miesta vzadu, ale motor tichý na trojvalec a keďže bude mať nájazd cca 10 000 km ročne, nejako sa nebojím ani toho, že by mal byť poruchový...
 

malé turbo do mesta...

a na krátke trasy, nie je najvhodnejšie... len z ďalšej ponuky do mesta rovnako vhodný...
Benzínový základ tvoří přeplňovaný tříválec 1.0 SIDI o výkonu 77 kW (105 k), nad ním je úplně nový motor 1.4 Turbo. Je celohliníkový a jen jeho blok je o 10 kg lehčí než tomu bylo u minulé generace motoru 1.4 Turbo. Novinka debutuje s výkonem 107 kW (145 k) a točivým momentem 250 Nm, který je k dispozici v rozsahu 1800 až 4000 ot./min.

Na vrcholu je pak motor 1.6 SIDI s výkonem 147 kW (200 k) a samozřejmě by to nešlo bez dieselů. Jednotka 1.6 CDTI bude dostupná v několika verzích o výkonech od 70 kW (95 k). Více na: http://www.autorevue.cz/novy-o...

Inak po G-čkovej konečne pekná Astra, ktorá "netrpí nadváhou" :-), aj keď mne sa videla aj H...
 

 

1,4 T má problém s trhaním pri pridaní plynu.. a Opel si s tým nevie dať rady... stačí si prečítať fóra...
 

jednu tú 1,4T som si kúpil

do mesta a okolia, a za 7000 km netrhla ani raz, naopak ide ako hodinky. Motor je v mojich očiach jediná vec, ktorá je oproti J-čkovej skutočne citeľne lepšia. Vyšší kruťák v spojení s nižšou váhou je skutočne pri jazde cítiť. Aj prevodovka mi príde presnejšia ako v minulosti. Spotreba dlhodobo na úrovni 6 litrov.
Ale inak novú astru hodnotím negatívne, to auto je v nižších výbavách neuveriteľne lacno pôsobiace, kvalita plastov, tých tvrdších, je katastrofálna, madlá po uchopení vŕzgajú od nova, zadná náprava bez watta skáče ako splašená, okolo okien počuť výrazný aerodynamický "svist" už pri rýchlosti okolo 90 km/h.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

 

treba pochvalit, skutocne pekne auto, a tiez som si vsimol tie kontury ako A5 alebo passat cc. este aby boli motory dobre a je to. som zvedavy na kombik btw.
 
Hodnoť

ked bude aj s tymto motorom

2.8 TURBO (239 kW/325k – 435 Nm)...tak to bude parada!
 

lol

Idealny motor do mestskej zapchy a na dialnice s rychlostnym limitom 130 km/h.
 

 

ano vieme, lepsi je do mestskej zapchy 1.9 TDI
 

bude

OPC verzia 325hp 2.8-L- V6
 
Hodnoť

re 1/3

dizajn pekny, schudnutie na hmotnosti tiez fajn, ale
- je to prilis dlhe - v meste bude velky problem parkovat
- obrovske kolesa...kto to bude zivit?
 

velky problem parkovat

no neviem, mam dlhsie auto a v meste (BA) teda problem zaparkovat nemam. Resp. ak mam, tak nesuvisi s dlzkou auta.
 

re 1/3

posledne mesiace striedam 2 auta, jedno 4,85m - cize rovnake ako sucasna insignia a druhe 4m. S tym kratsim je najst vhodne miesto na parkovanie omnoho jednoduchsie, t.j. mam vacsi vyber a podari sa mi zaparkovat blizsie k domu. Byvam v starom meste, mam parkovacie karty - v mojom okoli sa parkuje vyhradne pozdlzne.

Vzhladom na sirku insignie mohli kludne auto trocha skratit pri zachovani objemu batozinoveho priestoru.
 

prkovanie v BA

veru dĺžka už nemá až takú váhu... po 17:00 v niektorých častiach nezaparkuješ ani malý SMART... keď nič nie je voľné
 

 

Sem tam jazdim na momentalnej Insignii s 19" kolesami a spotreba aj parkovanie nie je vobec problem.
Je pravda, ze je to dost dlhe auto ale s parkovanim mi to naozaj pride tak, ze bud tam pozdlzne narvem aj Insigniu alebo potom az nieco o velkosti Corsy. PRoste tych par 10 centi medzi Insigniou a sedanmi strednej triedy az taky rozdiel nieje.
 
Hodnoť

Otazka vkusu...

dizajnovy otras, aspon podla mna...
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto