SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Takto sa opravuje defekt na trojmetrovej pneumatike za desaťtisíce eur (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

určenej pre obrovské kamióny...

naozaj? Earth mover su kamiony? Tahac a naves?
 

 

Naše STN-ky, zákony ani vyhlášky nepoznajú výraz "kamión". Definícia kamiónu ako "ťahač+náves" je iba laická.

KSSJ 4 uvádza: "kamión -a m. (diaľkový) ťažký krytý nákladný automobil".

Takže správne malo znieť: "...určené pre veľké nákladné automobily skupiny 2 podskupiny N2 resp. pre obrovské automobily skupiny 3 podľa Prílohy 1 STN 73 6056."
Prípadne: "...určené pre obrovské automobily kategórie N3 podľa Prílohy č. 1 k nariadeniu vlády Slovenskej republiky č. 140/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov."

Neodpustiteľné!
 
Hodnoť

Co tak uviest zdroj informacii pan autor

clanok prebraty z Interesting Engineering
 

Co tak pozriet odkial to maju oni pane

Ja som to zachytil najprv na Gizmodo australia (11.12.2016) odkial je dokonca opajcovany aj ten autorsky text na interesting engineering kde to bolo 12.12.2016.
Linky:
Interestin engineering: http://interestingengineering....
Gizmodo: http://sploid.gizmodo.com/repa...

Tolko za hnidopichacstvo :)
 

 

prve video je z 10. februara 2016, od Engineering Explained, zverejne na CarThrottle (pise pre nich pravidelne)
https://www.carthrottle .com/post/aj742xz/

12. februara na autoforum .cz
http://www.autoforum.cz/zivot-...

no a potom sa to rozne objavovalo na vsetkych moznych slovenskych a ceskych weboch.

inac celkom sproste, okopirovat 10x okopirovany clanok a zamknut ho pod piano. to je take... pentacke.
 

 

ups, zly clanok :D
sem to malo ist.
http://auto.sme.sk/diskusie/30...
 
Hodnoť

 

Ešte by ma zaujímalo, čo prepánajána robili, keď ten defekt dostali?
 

 

vyjehal na zapnutu cirkularku
 

 

Dezen tychto gum je hruby asi 25 cm avsak staci niekolko krat prejst po ostrych kamenoch ktore padaju z korby a ten plast sa narusi. Vacsina defektou co mame v robote je ale z bocnych rezou, tam ta guma nieje tak hruba. Prejde sa okolo vacsich kamenou alebo sa zapadne a rez je hotovy. Najvacsi nepriatel potom je horuce pocasie alebo jazdenie v zatackach viac ako 15kmh
 
Hodnoť

 

Taká malá gumka...
 
Hodnoť

Takto opravujú aj u nás.

Síce menšie pneumatiky,ale robia to bežne.Mne už takto opravili tri pneumatiky rozmeru 28 palcov,po prerazení odrezanej rúrky z plota a to bola nová pneumatika,ktorú som potom používal až do skončenia jej životnosti.
 
Hodnoť

 

Zaraz beriem ukazat do roboty ako to treba robit:) jazdim este vacsie bestie v Kanade ale u nas sa guma vyhodi a nasadi nova. Nechce sa mi verit ze ta guma by vydrzala 400 ton nakladu plus vahu trucku dlhsie ako 1 den
 
Hodnoť

Preco nie.

Neukazovali samotnu vulkanizaciu a cas potrebny na vyzretie.
Chlapci to asi neria len tak, vzadu na videou je dalsi s 2 gumami, takze je to dobry biznis.
Ak by dal za opravu aj 1000 USD ci AUS, oproti 30 000 je to cosi, aj ked ako vidno guma musi dole, vyzut, opravit, obut a tak, takze nahradne musia byt.
 

 

Presne tak, nahradne musia byt. Cat 797 alebo Komatsu 980 stoja okolo 6 milionou dolarou. Tam nieje cas aby auto stalo, neprodukovalo a navyse zaberalo miesto v servise
 
Hodnoť

A kde to pichol?

A kde to pichol? Predpokladam, ze na slovenskych cestach...
 
Hodnoť

Asi potrebuju

hliadku hladacov pokladov. Zopar "nasich" by tam pohladali skryte kovy :-))))
 


Najčítanejšie na SME Auto