SME
Streda, 21. august, 2019 | Meniny má Jana

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Modernizovaná Škoda Octavia má za sebou oficiálnu premiéru (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hmm

mne osobne ten predok nepasuje k zvysku auta.. tie svetla na mna posobia, ze su male a "dolepene" k autu.. a este zosikmene tie druhe..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Sefom VW sa podarilo zdiskreditovat znacku Skoda.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Druhú generáciu dodrbali faceliftom, tak prečo nie aj tretiu ? Kupujem Megana
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

design je subjektivna

vec a suhlasim, ze facelift druhej generacie bol sok, podobne ako tento facelift tretej generacie. Len facelift prvej generacie dokazal s minimalnymi upravami vyrazne omladit auto a dodnes vyzera velmi hodnotne v porovnani s ostatnymi autami vyrabanymi v tom obdobi.

Ale facelift nie je len o designe, ale aj technike a rastuce predajne cisla hovoria o tom, ze zakaznici to akceptuju a kupuju Octavie stale viac a viac. Pri trojkovej Octavii je to aj otazka vybavy. Dobra farba, pekne kolesa a hlavne hlinikova lestena lista prebudia beznu Octaviu z nudy.

Ale este k faceliftom. Dvojka a trajka design bol vynikajuci a teda tazko sa robil facelift bez vyraznejsej zmeny. Original je vzdy len jeden a pri Octavii je to o genialnej jednoduchosti designu. A to sa naozaj tazko meni. Jedine co sa im podarilo, bolo odstranit pre mnohych ludi nudu v designe. Sice uz to po facelifte nebolo nudne, ale ani tak pekne ako original. Facelift funguje najlepsie na auta, kde original potrebuje zmenu zu pri predstaveni. Ale napriklad na Fabii II generacie nepomohol ani facelift:-)

A suhlas, novy Megane je velmi pekne Auto ako nakoniec vsetky posledne nove Renaulty. Podobne aj Opel s novou Astrou, alebo Mazda s trojkou Takze ak ides po designe, Megan je spravna volba. Mozno este Leon, ktory ponuka lepsiu techniku a hlavne nizsiu hmotnost.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keď už chceli silou mocou faceliftovať, mohli sa zamerať na interiér, lebo nová 3-ka pôsobí z vnútra horšie, ako 10 ročná 2-ka
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Som na rovnakych vazkach, pockat na Cuporu, ale prihlasovaci poplatok, pockat na Octaviu RS alebo Megane GT vsetko combi? Nuz podla vzhladu mi Octavia vypadne. Megane je ovela krajsi ako Octavia. V dnesnej dobe, ked sa automobilky vyznacuju svetelnym podpisom, skodovka to spravi LED pasikom ktory je rovny. predok ako z nejakeho korejca. Nuz pokazili to.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ak mas cas cakat, pockaj na Megane RS, mohol by byt tento rok. Ale pochybujem, ze by bol v combi verzii. Potom jedine to GT..
Octavky sa dizajnersky bud zastavili, alebo kracaju dozadu. To zas nova tvar Renaultov je zazitok pre oci..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

jadnoznacne

Leon ST, ked kombik. Je to skoro rovnako rychle ako hatch a na rozdiel od Renaultu je podstatne lahsi. Renault momentalne dobre vyzera, co je super a jednoznacne su to najkrajsie francuzske auta, lebo Peugeot sa blaznil do krabice od topanok a Citroen stale nevie kade, ale preco ta vysoka hmotnost?. Hovori sa, ze najtragickejsi den Citroenu bol ten, ked ho prevzal Peugeot:-) A zrejme Megane RS bude len hatchback.

Alebo si pockat, az niektora Firma upravy predok Octavie do lepsej podoby. Je to silno hodena rukavica pre vyrobcov doplnkov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Renault je pekny... ale dodavame do nich posilovace a viem, ze by som ho nechcel. Zavana to pruserom o par rokov, ked sa to vsetko prejavi :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"dodavame do nich posilovace...Zavana to pruserom o par rokov, ked sa to vsetko prejavi"
Tak im zacnite dodavat posilnovace a nebudete mat ziadny pruser. Klamat zakaznika sa nevyplaca.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

presne toto mi napadlo.. vyrabaju brak, vedia to, a ...tam to konci :D

Ale ked porovnam interier skodovky a renaultu, tak skoda je v roku 2005 zaseknuta a bez duse, renault (a to si musime priznat), robia krasne auta aj z vnutra, da sa do nich lahko zamilovat :)
Ak by som sa mal rozhodnut, tak asi GT v combi od Renaultu..

Mozno troska nahravaju aj zle skusenosti s pridelenymi 2L octavkami v diesly... Ale ked uz manzelka nazvala firemnu oktavku krabicou, tak tu uz nie je nieco v poriadku :) :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keby ti novu faceliftom dodrbanu Skodu pridelili ako sluzobne auto budes slintat ako pavlov's dog...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Octaviu som mal 2x a vzdy to bolo pekne

spolahlive vozidlo, ale teraz to pani specialisti od designu pokaslali.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kedy bola Oktavia pekne auto? :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nepáči sa mi

...keď vyšiel facelift druhej generácie, tak som si radšej hneď kúpil tú bez faceliftu. Aj tentokrát musím povedať za seba, že mi to nesedí. Osobne sa mi veľmi páčila tá pôvodná "LED linka".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Panečku du blejt ! Hnus aký sa len tak ľahko nevidí !!! Dizajn ala CHINA
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

skoda je skoda

nic moc design je slabota, najkradnutejsie auto v regione ... kto by to kupoval ...
Tesla 3 je cesta ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

kup si radsej trolejbus :-)
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto