SME
Sobota, 24. august, 2019 | Meniny má Bartolomej

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nová Ibiza je malým veľkým autom, kufrom prekonáva Fabiu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Trochu ste zabudli na tretie najpredavanejsie auto v Europe, Renault Clio ,ale sak nevadi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hej

a trocha ste aj zabudli na úspešný Peugeot 208, montovaný na slovensku. . Ono je to veľmi chválihodné, že tu ibizu spravili trocha širšiu, lebo všetky male autá (fabia polo rapid a ibiza) sú extremne úzke
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hovoria o rivaloch,

nie o pocte predanych kusov. To je podstatny rozdiel. P208 ma konkurenciu v Renaulte Clio a Renault Clio v P208. A suhlasim, je dobre, ze Ibiza narastla do sirky, lebo to bolo naozaj uzke auto. Ale tak ci tak sa tam tri detske sedacky dozadu urcite nezmestia, rovnako ako aj cestovanie v trojici na zadnych sedadlach by bolo skor utrpenim ako radostou.

Nic v zlom, ale clovek, co mal francuza si zasa asi kupi francuza a naopak, takze naozaj k seatu su skor rivalmi Polo, Fabia, Corsa a Fiesta. Samozrejme ked berieme len cisla, potom treba zohladnit poradie podla predajnosti.

Inac rovnako by mohli kricat aj japoncici, ze tam nie je Yaris, Micra, Swift...

Ale k Seatu. Konecne ma peknu pristrojovku. Celkove je to velmi vydareny vyvazeny design. Bude zaujimave vidiet este kombik. Po technickej stranke je zaujimave, ze sa tam objavi 110kW 1.5TSI a snad bude aj silnejsia verzia pre nieco zivsie - tak typicke pre Seat! Rozhodne hlavne u nas Fabia dostala viac ako silnu a krajsiu konkurenciu. Viem si to v kombiku a s tou 1.5TSI predstavit v garazi. Kupujem:-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Máš to trošku popletené, človek, ktorý mal francúzske auto si už druhé také nekúpi. V ktorom aute máš vzadu tri úchyty isofix? Nájdeš ich 5, či viac? Čo by si očakával od malého auta, ktoré v Európe je pre študentov, prípadne singl ľudí nižšej triedy. Videl si už v takomto aute niekde v Nemecku (ak to neboli Turci) piatich dospelých?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ja mám francúza-Citroen Grand C4 Picasso

a neviem sa s nim rozlucit. Ma 9 rokov a je uzasny.... za danu cenu mam vybavu, ktoru nema nikto iny. Ano, je pomaly a lenivy, no kedze nie som pretekar, tak mi to vobec nevadi. Dozadu dam pohodlne 3 sedacky pre deti, zmestia sa tam traja dospelí bez akychkolvek obmedzeni pohybu (ak maju normalnu vahu) a kufor je splneny sen trojdetnej rodiny.
A za tych 9 rokov sme ani v servise nic vazne neriesili...bezne garancky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Maš pravdu.

V dnešnej dobe su už len zaužívané predsudky.Komu ktoré auto vyhovuje na jeho potreby a naroky.Ak vieš,čo tvoje auto dosahuje,prisposobiš sa jeho možmostiam a vieš,čo si možeš s autom dovolit a tak jazdíš.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no milano

skús mi prosim Ťa vysvetliť, akými myšlienkovými pochodmi si dospel, k názoru, že kto mal francúzske auto si už druhé také nekúpi. ?? Zrejme to nemáš z vlastnej hlavy, a francúzske auto si videl tak akorát na plagáte.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nie je nad zovšeobecňovanie,že?

Mám 8 a pol roka Megane II Grandtour a teraz som ho nahrádzam Renaultom Kadjar.Okrem toho mám ešte Opel Astra. Ani na jedno nemôžem povedať zlého slova.Megan nás povozil po celej európe v podstate už dávno mal byť rozpadnutý podľa toho čo čítavam a on stále nič. Dokonca aj spôvodným akumulátorom stále štartoval v týchto mrazoch čo boli. Už nie je rok 2000 a Golf a Passat najlepšie autá v galaxii ako sa tradovalo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Objektivne povedane

rozdiely medzi znackami sa naozaj stracaju, ak si chces kupit nejaku triedu, tak je v podstate jedno ci je to Renault, Kia, Seat, Skoda, Suzuki, Ford alebo 10 dalsich vyrobcov. Rozdiely su minimalne, aj v motoroch, aj vybave, a cim dalej viac aj v dizajne. A co sa tyka spolahlivosti, tiez, moze sa stat ze narazis na nejake mimoriadne vydarene alebo naopak poruchove auto, ale je to viac otazka stastia ako systemu. Dnes si uz ziadny vyrobca nedovoli vyrobit nejake naozaj smejdove auto, to by dlho nevyrabal, a kedze pouzite technologie su unifikovane, a kedze velmi podobne su aj ceny, tak je uz naozaj len otazka patriotizmu ake auto si kupit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Že si spomenul Kiu. Tak som počul, že Kia Rio je priamym konkurentom Fabie. Tak prečo Rio nespomínajú ako konkurenciu Ibizy?

Poškuľujem po Riu vo verzii Silver. Rád by som od tunajšieho panstva dačo počul o ňom. Hlavne čo ten 80kw motor. Nie je to trochu veľa na také prdítko?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Preto si každý vyberá autá podľa svojho vkusu. Pre mňa je všetko od Renaultu, Peugeotu neskutočne nepekné a nepríťažlivé. To je ale v poriadku - nemôže sa nám páčiť každému všetko, nebola by tu rôznorodosť.

Taká Ateca je lepšia ako Kadjar podľa testov... + ten dizajn Kadjaru je smiešny.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

rapid nepatri to tiredy malych aut

ako polo a fabia, ale to je jedno. Hlavne uz VW nebude pokracovat v takej zvrhlosti, ako su 3 valcove 1.4 TDI a uz to raz skusali 2008 -2010 1,4 TDI PD a dokonca aj 1,2 TDI. Dieslove trojvalce u VAG -skoncia uplne dufam tento rok.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no fajn

tak mi skús vysvetliť, do akej triedy patrí Rapid?. podľa možnosti aj s vysvetlením, ? či má veľký kufor, tak je to už stredná trieda?. Ono celkovo škoda, zvláštne zatrieduje autá, všetký pchá o triedu vyššie. Rapid stredná nižšia, octa strená tried, sb vyššia stredná, čo vôbec nie je pravda, ale čo už, keď to zákazníci akceptujú, tak prečo nie?. Hej ešte som zabudol Fábia rodinné auto !!!. Ešte čo sa týka troj válcov, ono, trojválec ako taký nie je zlý, ale nie v podaní VW. Bohu žiaľ VW, v súčasnosti nedokáže ani poriadný 4-válec, TSi fakticky sťahuje z ponuky, a ho už len dopredáva, podobne ako nevydarené HTP.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja som v tom za volantom sedel, je to MALE auto. Ma to ok kufor ale za volantom je to male, uzke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Rozdiel pár litrov nie je pre značnú časť motoristov dôležitý, ale ilustruje dôraz automobilky na vnútorný priestor."

Zrazu nieje dolezity? Keby to bola Skodovka, litre objemu kufra su aj v nadpise.
A Clio ste kde nechali?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A Ibiza ako aj posledné Seaty, konečne vyzerá dobre aj zvnútra. Zvonku boli pekné aj predtým ,ale človek keď sedel vnútri to bolo na zaplakanie. Myslím že Fabia má dôstojného súpera z vlastnej skupiny.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na com teraz jazdis? A inak to ako sa stavia EK k VW ma svoje ekonomicke racio. Je to predsa len najvacsi vyrobca aut na svete s podtitulkom europsky. Aj ked s pristupom EK nemusim suhlasit, proti je viac moje ego (ako jeden z podvedenych v ramci dieselgate).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

z vnutra je to nudne

tak nudne, ze zaspis za volantom od nudy ... ten interier je vyrabany pre dochodcov
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto