SME
Štvrtok, 22. august, 2019 | Meniny má Tichomír

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prvé tajomstvo Ženevy odhalené, spoznali sme Auto roka (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Takto cca pred mesiacom

v diskusii na Sme Auto som písal, že moja prvá trojka (bez udania poradia) bude Alfa, Mercedes a Nissan.
Dva tipy mi vyšli (tajne som dúfal, že Alfa vyhrá, je tesne druhá, super), môj kandidát do trojky Nissan skončil posledný. Stane sa.
Peugeot je fajn, bezpochyby, ale ja som práve pre tú obrovskú vlnu SUV a crossoverov myslel, že odborná novinárska porota tejto módnej vlne odolá. Nestalo sa.
Každopádne Peugeotu treba k víťazstvu gratulovať a tešiť sa, že pôjde na SK pekne na odbyt.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vyber auta roka je to iste ako sutaz architektov. Vyberu nieco pekne, ale zakaznici si kupia nieco ine. Niet nad vlastny zdravy rozum a usudok.
Su znacky, ku ktorym sa po skusenostiach nechcem vratit ani keby to boli auta galaxie :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

súhlas

francúza ani zadarmo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ak ste obaja takí znalci života ako ste znalci francúzskych aut tak vás uprimne ľutujem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

podľa Tvojho výroku, aj my Teba...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

jeho vyrok je konzistentny s jeho

nickom, takze je to v poriadku :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

chalanov s holými ryťami mám rád.a nemyslím tým sexuálne.jednoducho sa mi páčia chalani ktorí majú holé ryte a pritom si myslia že sú majstri sveta.a prečo ich mám rád-no lebo sú neškodní.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

poradim ti, bezplatne

Nauc sa gramatYku, snad ta niekto zacne brat vazne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ty si tiež ten inteligent ktorému nedošlo že to bol zámer aby mi to SME software na vulgarizmy nevybodkoval.a takíto ,,myslitelia,, sa tu hrdia full karmou.ach jooo
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

spokojnost

tiez so dufal v AR, ale na druhej strane Peugeot dokaze urobit radost vasciemu mnozstvu motoristov a o to hlavne v tejto ankete ide. Takze fajn. Peugeot si teraz navaril, tak nieco pozitivne padne urcite vhod.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To naozaj je predohrab so 4-valcami na vrchole ponuky (Volvo) konkurenciou pre E-klasse?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

u mna nie.

Ani chvilu by som nerozmyslal a bral by som Volvo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Predpokladam, ze sa ti u Volva viac paci dizajn, bud exterieru alebo interieru (alebo aj aj), ale zeby si uprednostnil aj tie motorizacie? Mne tam tie vyssie verzie chybaju. Nechapem preco museli znicit svoju tradiciu 5-valcov.
Sam som v minulosti mal Volvo 5-valec a tie mavaju zaujimavy zvuk, na rozdiel od tuctovych 4-valcov. Takisto mali priecne ulozeny radovy 6-valec a jeden cas aj 4.4 V8 Volvo/Yamaha (ten sa s pridanymi turbami stale pouziva v Noble M600 - https://www.youtube.com/watch?... )

No a zadny nahon mam tiez radsej nez predohraby. A u premioviek, okrem Audi, to aj byva pravidlom. Mozno ak by som si musel vyberat medzi E-klasse s nudnym 2.0 dieslom. tak by som bral radsej Volvo, ale keby som mal volit medzi AMG V8 verziou a tym Volvom, co ma turbo + kompresor + elektromotor (este mohli pridat aj turbinu a vrtulu), tak dakujem pekne, ale Medak jednoznacne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Aku velku sancu si davaz,

ze si kupis E-classe AMG tejto generacie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

AMG

Si zabil :D A konverzacii je koniec
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Koniec mozno pre teba. Ludia su strasne pomyleni, doslova az vygumovani co sa tohto tyka. Myslia si, ze vyjadrovat k niecomu sa moze iba ten, kto si to kupuje. Nemas dost penazi = nemas pravo na nazor. Je mi z vas na grc, fuj.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zalezi na tom co si kupim ja osobne?
Ide mi o to, ze Volvo sa skratka prepadlo kdesi dole na uroven Citroenov a Fiatov pokial ide o vyber motorov. Nic vyssie ako 2.0 R4, co su u Medaka zakladne motory, chapes to? Lebo ja nie... Dizajn sice spravili super, ale to je tak vsetko. Pre kazdeho, komu neide iba o dizajn, ale aj o technicku stranku, nemoze byt Volvo konkurentom pre Mercedes.

Inac mne by stacil aj ten 400-konovy V6 turbo benzin v Medaku :-) No a ten AMG 4.0 V8, len pre zaujimavost - 612 koni / 850 Nm, stovka za 3,3 sekundy. Predstav si, ze by si Volvo nechalo ten svoj 4.4 V8 motor a dali by donho turba, aby mal 650 koni, tak ako to je v spominanom Noble M600. To by uz bola konkurencia. Inak nie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No daj.

Takže ktorý osemvalec to kupuješ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Rec bola o tom ci je Volvo plnohodnotna premiovka ako napr. Medak. Este stale nechapeme?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

OK

Ok. Čiže žiadny.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto