SME
Streda, 21. august, 2019 | Meniny má Jana

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Autosalón Ženeva: DS 7 Crossback sleduje jamy a prispôsobuje im pruženie (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Asi prve francuzske auto ktore sa mi paci zvonku... interier ako vzdy zvlastny a nie prilis lakavy. Ten displej tam ale vyzera super. Technologie kaslem, dolezita je pouzitelnost auta na kazdodenne vozenie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

neviem

či zrovna toto auto na slovensku, je pre každodenné vozenie. Ináč je v celku fajn, celkovo DS-ky sú zaujímavé a veľmi pohodlné autá. A teraz, keď sa odklonili od Citroena, tak sú ešte lepšie. Dosť ťažko sa auto zaraďuje, či sú to luxusné autá, alebo lepšie vybavený štandard, no je to proste DS.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Iron man

Od zadu. Inak cele mi to proporcne pripomina infity qx35.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

FX35/QX70
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

načo vymýšľajú nové, zložité veci? Nech použijú osvedčené veci:
Hydractive III.
- Bol použitý v Citroëne C5, oproti predchádzajúcim verziám výrazne zjednodušený, tým získal vysokú spoľahlivosť, nenáročnosť a predĺžený servisný interval až 10 rokov alebo 200 000 km.
Hydractive III+
- Bol použitý v Citroëne C5 a C6 (v modeli 2.2 HDi). Oproti systému HIII mal k dispozícií ďalšie dve gule ktoré pripájal podľa režimu comfort, sport. Dosahoval tým väčší komfort a viac charakteristík ako klasický HIII.
viac na wiki...
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto