SME
Sobota, 24. august, 2019 | Meniny má Bartolomej

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Emisná kauza ceny jazdených áut koncernu Volkswagen neovplyvnila (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

a kto sa cuduje?

Slovaci a Cesi maju k ekologii asi taky vztah, ako stepne kozy k metalurgii. TDIcko, hlavne ze jezdim za 5 litru, ne vole?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Rakusania

maju myslim v nizsej strednej a strednej triede podiel az 90% naftovych motorov. A nedovolili spustit svoju jadrovu elektraren. Radsej spaluju radioaktivne uhlie dovazane z Ciech vo svojich tepelnych elektrarnach. Veterne elektrarne by bez dotacii neprezili.

Vemi podbne je to aj vo Francuzsku, ci v Nemecku. A este taka perlicka. Kusok od dialnice v Nemecku ( 150m ) je odvodnovaci kanal pri poli a predstav si, ziju tam bobre a veselo ohlodvaju koru na stromoch. Boli tam umelo nasadeni a zjavne sa im tam dobre dari, rovanko ako zajacom, bocianom...

Ja mam TDI co naozaj splna normu EU6 podla polednej novej metodiky na rozdiel od Subaru, alebo PSA. Ano a dokaze po meste v BA s DSG prevodovkou jazdit za 4,7 litra. Pre mna nic prevratne, lebo za tolko som jazdil uz v roku 2003.

Predpokladam, ze na cestovanie pouzivas bicykel na ktorom ale nemas pneumatiky a ani nebrzdis, lebo opotrebovanim tak vznikaju tiez skodlive mikrocastice. Mimochodm znecistenie osobnymi autami je len asi 2% z celkoveho znecistenia.

Teda 98% nevadi, ale 2% vadia strasne. To je ako Matovicovych 0 euro na zivnosti a 600.000euro od Basternaka provizia na Kaliho ucte. Matovic je zly, Kalinak nie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Rakúsko ani nespomínaj, to sú totálni eko-babráci. Len po Viedni smradí hádam 95% z nich na dízloch (dokonca aj v takých autách ako Micra alebo MB A), všecko "W" reg. značky. A jediné čo poznajú z ekológie, je CO2 - no super.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hláška mesiaca. Kua :D
By som čakal, že veľa ľudí si po dízel-kauze trochu naštuduje aspoň o základnej emisnej problematike. Ale ako vidím, tak skoro všetci si stále myslia, že emisie sú CO2. Ofce volia Fica, a kupujú TDi, žiaľ.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pripada mi trochu prisilne furt hovorit o podvode. IMHO islo o sebaobranu proti krepym predpisom a testom, ktore vymysleli uradnici nacisto odtrhnuti od reality.
test prebieha za prisne predpisanych a kontrolovanych podmienok. testovany subjekt ma nejake vysledky. za inych podmienok(realna prevadzka) ma testovany subjekt ... ine vysledky. kto by to kua cakal, ze?
test mal otestovat ako sa testovany subjekt sprava v realnej prevadzke. ked su vysledky v teste ine ako v realnej prevadzke, nieje na vine testovany subjekt. na vine je krepo nastaveny test.
uplne to iste je so spotrebou. uplne krepo nastaveny test. ale podvadzaju automobilky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ohladne testov mas uplnu prvdu.

No VW ma problem, ze pocas testov sa auto sprava inak. SW nastavy ine parametre a toto bol podvod. Mal smolu, ze USA potrebovalo Merkelku presvedcit o svojej pravde tak si podali VW.

ostatne automobilky mali stastie, ze neboli prve. A verim, ze potichucky pocas oprav menia SW tak aby ich nemohli nahanat ako VW
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

V USA

uz povolili predaj novych skladovych nepredanych TDI ciek a tiez vykupenych - rocnik 2015. A vraj hned a uprava SW moze byt az neskor...

Stacilo vymenit tych teroristov v Obamovej vlade a administrative, co odpocuvali Merkelovu a svojou zahranicnou politikou zapricinili velky pohyb utecencov, ale najskor nekompetentnostou spustili ekonomicku krizu. Vdaka znova za zdravy rozum v DC. Mozno silny narcis s blbym vyrazom, ale ferovy chlap.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto