SME
Piatok, 18. október, 2019 | Meniny má Lukáš

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Škoda prestala vyrábať Fabie so štvorvalcami, ponúka trojvalec 1,0 TSI (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4 5

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

110 koni(co bude realne viac) v tonovom aute? pre bezne pouzitie raketa.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V mazde 2 máš 115 atmo koni v aute pod tonu... na fábiu kašli.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Auto je pre mňa vec.

Tiež som kúpil f2 s 1,4 motorom s LPG a lepšiu vec sa mi zdá som doteraz nespravil.Na jazdu po okreskách a rozbitých 3 kách mi úplne postačuje,postavou som neveľký,takže pľacu mám až až a raz za čas to zájde aj k moru,klímu tam bratia pichli.Po diaľnici stráca dych,ale aspoň si pozriem krajinu.Opravy-raz vymenené tlmiče a tyčky stabilizátora,raz brzdy aj to len pre to,že cesta k nám je tankodrom a ja ju absolvujem veľmi často.A že sa mi veľmi nepáčil vzhľad?Ani lopata či krompáč ma nijako neudivujú a poslúžia na čo treba.Auto je len vec.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Som dosť starý a konzervatívny,

aby som trval na tom, že štvortaktný motor má mať minimálne 4 valce. Aj tá litrová embéčka, na ktorej som začínal, ich mala.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Fabia 1.0 tsi je auto

Na cely zivot, už nikomu nepredas.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mne je to jedno a aj nie je

Mne je naozaj jedno, že stavili na motor z kosačky. Ja si Fábiu nekupujem a ani nekúpim, takže toto mi nevadí. Fábiu vnímam ako auto po meste a po okrese, takže problém v rozmeroch a vybavení nevidím.
Vadí mi ale niečo iné a to klamanie potenciálnych zákazníkov. Áno, spotreba ide dolu, pokiaľ máte nohu na plyne ľahkú ako motýlie krídla a predbiehate na vzdialenosti 1 km. Ak zrýchľujete z 0 na 50 km/hod na 4 minúty a najlepšie dolu kopcom. Ináč je to obyčajný klam. A toto mi už teda fakt vadí.
A ešte jedna vec, ktorú nechápem - platí pre autora článku - citujem :"Oproti doterajšiemu motoru 1,2 TSI, ktorý bol tiež dostupný v dvoch výkonoch, má slabší trojvalec o päť koní viac, silnejší o 25 Newtonmetrov viac". To ako keby som povedal - v čítaní súťažili dvaja chlapci - prvý prečítal za minútu 150 slov, druhý, o dva roky starší, 832 písmen.
Pekný deň prajem
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

LOL

Motor má vyšší výkon a nižšiu spotrebu ako doterajší motor.

To hovorte tomu čo seno žerie
Treba to plne naložiť a poslať na diaľnicu ,a potom porovnať ten výkon a spotrebu s nejakou klasickou 4 valcovou 1,4 turbo
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

V a1 s tym 1.0

spravili v nemeckom Autobilde spotrebu 6.2 l. A to ich prezivaju VW-Bild... Kedze nic ine nie je v ponuke, tie litrove turbotrojvalce sa predavaju a chodia po cestach, akurat sa nekona ziadna zazracna spotreba, su drahe na vyrobu a maju viac opotrebitelnych dielov.

V malom lahkom aute je atmosfericky moderny stvorvalec lepsia volba, napr. 1.25 od suzuki alebo 1.5 od toyoty:
- spolahlivy = jednoduchy, lacny, rokmi overeny a postupne vylepsovany
- zvyseny kompresny pomer = vyssia ucinnost = nizsia spotreba
- bezprostredna reakcia na plyn = ziadne oneskorenie turba
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som s takymto o par koni silnejsim motorom mal tu cest na dialnici kde som dosiaho spotrebu celkom slusnych 7l. Motor bol vyrazne zivsi a silnejsi oproti 1,4 a spotreba plus minus podobna. Co sa tyka zivotnosti to sa este len uvidi. Zatial som nevidel tento motor aby mal nabehane aspon 200-300tis km. To sa uvidi casom. Co sa tyka tej suzuki alebo dokonca toyoty tak ci to je lepsie volba stoji za uvazenie a nie je to jednoznacne. Ak toyoty sa kazia rovnako ako zuzuky. Rozdiel je vsak v servisoch. Kym na folsvagen motor zozenies diely pomaly na kazdej ulici a robia ich mozno patdesiati druhovyrobcovia u japoncov je to tazsie. Navyse ked na toyotu mas na celom slovensku mozno tri styri spolahlive seriozne autorizovane servisy. Nie kazdy je ochotny precestovat za servisom pol republiky a zabit tym cely den alebo viac.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pozor pozor

Porovnavat benzinove motory VW a Toyotu, Suzuki sa neda ani nahodou!!

Motory Toyoty je uplne iny vesmir, pri normalnom servisovani nie je co riesit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hej nikdy nezabudnem ako ma moj avensis nechal raz na dialnici na zapade a uz nebolo co riesit. Teda okrem problemu zohnat vhodneho kupca ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

spotreba...

Mam Fabiu Combi 1,2 TSI... priemerna spotreba za 40tis km, je 6,004 l/100km... takze rozpravka o 4,4 pri tomto motore je cista fikcia... nieco medzi 6-7 l to bude realne
 

<< < 1 2 3 4 5

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto