SME
Sobota, 21. september, 2019 | Meniny má Matúš

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Škoda odhalila nástupcu Yetiho, SUV Karoq (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

ale pochopil si, či nie ?
bjelko
<< < 1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tomu ver, ale už tu niekto spomínal Super B a Karo Q, tak aj Karog je fajn
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Súhlasím s názorom, že

Karoq vyzerá lepšie ako Kodiaq, kompaktejšia karoséria akosi lepšie sadne ako prerastené rozmery.
Tá maska...no, toto je jedna z mála vecí, ktoré sa mi na súčasných škodovkách vôbec nepáči, tie staršie boli OK.
Opäť chválim umiestnenie obrazovky infotainmentu, ktorá je, ako u Kodiaqu celkom hore a výduchy ventilácie po bokoch.
Ale celkove, Arosa sa mi páči viac. Viac znamená, že aj Karoq je celkom OK a myslím si, že mnohí, ktorí si objednali a kúpili Kodiaqa ohlúpený maximálnou, dovtedy nevídanou reklamou, môžu ľutovať, Karoq je veľkosťou úplne trefa do stredu.
Dizajnovo to však vyhrá až VW T-Roc. Aktuálne VW sú veľmi pekné, základ ako Seat či Škoda, ale tie drobnosti (maska, zadné svetlá a pod. má, podľa mňa, VW najviac šik.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

cop oznam ludi co maju objednaneho kodiaka urcite lutovat nebudu. je to ina trieda ako karoq a vacsina ho kupovala kvoli zavazadelniku a moznosti tretieho radu sedadiel cim vlastne nahradil karavelu alebo sharan
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

cyrosu,

neodporujem ti, ale ja poznám tiež mnžstvo ľudí, z toho dvaja už jazdia na Kodiaqu (biely a tmavomodrý) a chceli SUV a skutočne ich presvedčila tá masívna reklama. A o Karoqu vtedy ani nechyrovali a obaja mi povedali, že keby znova, tak Karoq (jeden má 2 dospelé deti bývajúce osve a ten druhý má jedno malé dieťa). U nich potreba 7 miest vôbec nebola.
Sú klasickým príkladom, kde hnací motor kúpy bolo podľahnutie čaru reklamy.
Ale to je život, podobne sa určite nájdu jedinci, čo si objednajú či kúpia Karoq a až príde ešte enší crossover, budú banovať a tí "zelení" budú ľutovať až príde e verzia.
Keby sme mali čakať na to, čo presne chceme (pokiaľ vlastne vieme, čo PRESNE chceme), nekúpili by sme nikdy nič. Nové a nové modely prichádzajú a budú prichádzať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak im treba,

komu neni zhuru dáno v apatéce nekoupí.
Samozrejme, keď na to má kupovať mačku v mechu je to ich vec a ostatných vrátane mňa do toho nič, len potom nechápem, prečo plačú nad svojimi rozhodnutiami, veď len oni vedia prečo chceli byť ako prví majitelia ajfona či kodiáka. ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re:

medzi tymi autami je dost rozdiel z hladiska zmyslu auta - Kodiaq mi dava zmysel pre rodiny s detmi, kde treba velky kufor, pripadne viac miest na sedenie a otecko nechce skoncit s autom bez guli - vanom ci kombi. Karoq mi nedava ziadny zmysel - priestor vnutri + batozinovy priestor su +- podobne ako v Octavii a zvyseny podvozok je 95% ludom, co si to kupia, zbytocny, akurat budem znasat nevyhody vyssieho auta, co horsie sedi na ceste a kladie vacsi odpor. Tieto mensie SUV su klasicka bublina bez zmyslu. A uplny nezmysel je ze ma este prist mensi crossover... na tom sa da len smiat, to je segment pre blaznov - priestor ako nizsia stredna trieda a cena o 30%-50% vyssia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

jamesbond007,

máš pravdu, ja som len doplnil kolegu v tom, že títo moji známi chceli SUV a kúpili KOdiaq, lebo o ňom počuli tisíc razy, v každom motoristickom časopise v x číslach po sebe, v každej motoristickej relácii v TV. Tak sa im zapáčil a kúpili.
Reálne by im Karoq stačil.
Vyskúčaj si nastupovanie a vystupovanie do nízkych áut (napr. VW CC) a potom do SUV či crossoverov. Rozdiel je obrovský a viem, o čom hovorím.
Pri normálnej jazde majú SUV jazdné vlastnosti úplne bez problémov.
Keď budeš starší a budeš mať boľavé kríže, tak vyššie auto je na nezaplatenie a pre niekoho je vyšší posed vo vyššom aute lepší aj pre lepší výhľad na cestu. Má istejší pocit.Je to aktuálna móda a pokiaľ ide len o výšku auta bez požiadaviek na veľký priestor, aj taký Renault Captur je dobrá voľba. Alebo Peugeot 2008.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kto ma potrebu vyssieho posedu, velku rodinu a potrebuje velky batozinovy priestor, ten si pokial ma zdravy rozum kupi van.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Maximálny objem batožinového priestoru po vybratí zadných sedadiel je (sic!) 1 810 litrov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mne sa praveze sucasne masky Skody velmi pacia, podla mna tato generacia Skodoviek je najkrajsia vo svojej historii.

K teme - Karoq je velmi pekne auticko, podarilo sa im :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Seter, koľko ľudí, toľko

chutí, OK.
ONo, tie masky napr. na Fábii či Rapide sú OK, mne sa nepáčia tie kodiakovské, ktoré nemajú lamely v strede masky ale celistvú plochu a tvar lamiel na zvyšku masky je akýsi zvláštny, povedal by som vulgárny.
Mám rád jemné krivky.
Inak súhlasím, ten Karoq je pekný. Ako som písal vyššie, ja radšej Arosu (podobne radšej Toledo ako Rapid liftback). Dôvod je jednoduchý. Nemusím a neráčim auté, ktoých je na ulici najviac, v každom dvore či pred bytovkami. Nespochybňujem Škodu, vyrába výborné autá, ale v porovnaní s konkurenciou v predajnosti je to stále masovka. A ja masovky (ani v rade v obchode) nemusím.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keď nemusíš autá, ktorých je na ulici najviac, kúp si Ladu Vestu :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mne sa paci

Mne sa na Arose paci to, ze sa zmesti Kodiaqovi do kufra.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Wtf? Ake same SUV?

U skodovky mas na vyber fabiu, mas na vyber rapidku a octaviu. ( kombi verzie) + yeti/Karoq a aj Kodiaq.

Co, alebo ake auto ti chyba? Aky model? Ci si panko len prisiel podudrat? ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ach to citanie s porozumenim...

Posledna veta: "Mal by medzi nimi byt maly mestsky crossover, SUV-kupe aj elektromobil."

To znamena, ze chystaju dalsie 3 (slovom TRI) SUV, co dava vo vysledku, ze so sucasnymi dvomi by to bolo spolu 5 (slovom PAT) modelov. A pisal som o vsetkych automobilkach a nielen o Skodovke. Staci si pozriet kolko ma napriklad taky Mercedes v ponuke SUV. Pisem o buducnosti a nie o sucasnosti.

Mas probelmy s citanim, tak odporucam, co najrychlejsie to napravit...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ta prave pustili z ustavu, ze? :)

Moj prvy prispevok, tretie veta: "Nemohli by vsetky automobilky rovno prestat vyrabat normalne auta a robit uz iba same SUV?"

Si vazne taky hlupak alebo sa iba robis? :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

som slepy?

ale ja tam vidim audi - ak by dali do znaku oooo, tak by ešte mohli navýšiť cenu :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nie, dobre vidis

to je globalizacia, koncernova platforma, uniformita...atd, speje to k tomu, ze auta budu vyzerat z predu aj zodadu rovnako, bez ohladu na konkretny model a v prvej faze sa budu na vystupe z vyrobnej linky lepit znaky v ramci koncernu a potom pride vyssia uroven, v ramci unifikacie bude uz len jeden dizajn pre vsetky auta a znak si budes lepit sam podla toho aky sa ti paci....
 

<< < 1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto