SME
Streda, 21. august, 2019 | Meniny má Jana

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Tesla začala vysvetľovať, že Model 3 je horší ako Model S (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Musel

By som byt veľmi inteligentný aby som si myslel že elektro auto od 35tis bude lepšie ako Model S.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nemyslim si, ze by clovek, ktory si kupuje teslu, mohol byt na tolko blby, ze by si myslel ze auto ktore stoji polovicu ceny toho drahsieho, by mohlo byt lepsie. takisto si nemyslim, ze ked ide niekto vysolit 35 litrov za auto zeby nevedel co kupuje (model, verzia, porovnanie s modelom S). ten vyrok je vytrhnuty z konextu a teda neviem o co konkretne islo, ale pripada mi to ze je to Muskova rozpravka pre investorov, asi sa potreboval vyzut z nejakeho pruseru.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A ako si dosiel k zaveru ze clovek co ma 50 tisici eur na auto je inteligentny?
Hlupakov s peniazmi je na svete kopa. Aj teslu za 100 tisic ma kopa hlupakov. Aj drahsie auta.
Davat do nejakej korelacie mnozstvo penazi ktore cloveka ma s inteligenciou je pravez hlupe.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ano hlupakov s peniazmi je dost, ale nezda sa mi, ze by prave to bol typicky profil majitela tesly.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Preco nie? Momentalne je to jedno z najimidzovejsich aut sveta(o tom asi nepochybujes). A na imdzi zalezi najviac hlupejsim. Sprav o tom co za somariny ludia robia s teslackym autopilotom ludia robia je tiez celkom dost.
Samozrejme generalizovat sa to neda, ako pri ziadnej veci. Ale zaroven je to celkom dobre vysvetlenie ze z xyz tisic zaujemcov o teslu 3 je to percento hlupakov celkom vysoke.
A pravdupovediac kym neviem cenu tak tiez by si nevedel povedat ci tesla 3 je viac ako tesla S alebo menej, a ak vies ze tesla uz vyrobila dva modely(S a X, roadster neratam, o tom vie celkom malo ludi) tak 3 je logicky najlepsi :). A inak celkom dobre to vysvetluje preco ine automobiky oznacuju auta logicky ked podla velkosti ti rastie cislo, alebo pismeno, kombinacie ze maju aj len cislo, aj psimeno som hadma nevidel.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

reityr

Pozri, z niecoho musel zaplatiti aj ten vyvoj a co mu je ku cti, tak pustil patenty na trh, zadarmo. Jasne, je to tiez sucast planu, ale Tesla je vo vela veciacj priekopnikom, hlavne co sa tyka baterii. Stale ma najvacsiu hustotu a az ked prisla Tesla, tak sa elektro auta stali ralitou. Ano, je to aj imidz, ale Muska uznavam ako vizionara a to aj za projekty ako PayPal, alebo sukromne rakety, ktore vedia znova pristat.Ma velku doveru investorov, lebo to su dlhodobe projekty a vela bohatych ludi, hlavne amikov, kupovalo prve modely tesly ako podporu investicie do buducnosti, jedneho som aj osobne poznal.Bohtay ludia tahaju vyvoj novych technologii, lebo si to mozu zaplatiti a nie su to vzdy zbohatlicky ***** co zdeldili peniaze alebo sa dobre narodili. Su to aj ludia, co vybudovali firmy z nuly a to respektujem. Opat, nepozerajme sa na to cierno bielo. Osobne si myslim, ze za danych podmienok to robi najlepcie ako sa da, je to nova era automobilizmu, je to priekopnik. Ano, vyuziva eco vlnu ako business, ale pokial nebudu ekologicke auta aj trendova zalezitos ako je aj Apple, tak sa vyvoj posuva pomaly. Proste musi to byt aj cool, musis namotat trh ako je USA, az potom sa veci hybu rychlim tempom. Tak to bohuzial dnes je. A rozumiem, ze vyroba elektriny nie je zo vzduchu, ale stale je vo vyrobe elektriny vela moznosti, narozdiel od fosilnych paliv, kde fyzika proste nepusti. MEsta su preplnene autami, skodi to a zabija to ludi, treba to zmenit, je najvyssi cas.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nabuduce si zaves tento honicky prispevok za niekoho ineho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mimochodom len k tym menam. Povodne chceli model X, mode S a model E. Skus poskladat pismenka, a prides na to, co chceli. Akurat, ze to tiez inym vadilo. Uz si nepametam aky kontrolny organ, ci kto im to zatrhol, tak to E otocili, a spravili z neho 3. Aj tak sa to da vyskladat skoro rovnako. Model E by mozno viac ludi pochopilo, uz koli abecede, ze je to nizsia trieda. Este info navyse. Kto mal zaujem, musel zlozit preddavok $1000. A to asi nezlozi normalny clovek len tak, ked nevie kolko bude musiet zaplatit potom za cele auto. A ked uz si zisti cenu, tak by mohol logicky na to prist, ze ta 3ka nebude asi lepsia ako S. Aj ked mozno v amerike, clovek, co ma $35K (asi staci aj na leasing), nemusi nutne vediet, ze $35K je menej ako $66K
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Smejem sa

Nikdy som to nechapal tak ze Model 3 bude lepsi ako Model S. To mohli pochopit iba "Americania" Tesla chcela zvolit podobne cislovanie ako BMW kde 3 znamena ze je adekvatna BMWcku rady 3. Teda velkostne To som pochopil. Preto som Model 3 cistocne vylucil potencionalnych aut na kupu, kedze bude male.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pôvodne to mal byť model E (také tri čiary ako majú E v logu), ale to sa nepozdávalo Ford-u. Tam potom z toho bol model 3 (aj so zmenou loga na číslo 3)
S tím smerovaním na BMW3 to nebol len taký niekoho novinársky "úlet"? Veď 3 ako 3.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

kayle

Nemyslis s tymi ciarkami skor fiat? :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Toto mi hlava neberie. Ani sposob akym to pochopili americania a ani sposob akym to musk vysvetluje. Oni su uz z tych iphonov totalne vymeteni....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:)

Iphone je trendova zalezitost, ale posunulo to vyvoj rychlejsim tempom. Aj ked uz to s telefonom ma malo spolocne. Ako sa hovori, iPhone je vyborny vreckovy pocitac, z ktoreho sa da obcas aj zavolat :).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

absolútne súhlas

mám jablko od 3ky, teraz 7, ale telefón je to čím ďalej tým menej - neviem či to len u mňa, ale ak ho držím v ľavej ruke, skoro nikto ma poriadne nepočuje, ak v pravej tak na 70% a to vôbec nebol lacný 7/128GB
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak hej, hračka za 35.000 je určená pre masy :-) Pobavilo ....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak asi takto: Priemerný plat v USA podľa štatistík z roku 2015 je 2361 eur / mesiac v čistom (netto) .
Nezamestnanosť v USA je na úrovni 5,4%...
V roku 2017 je priemerna cista mzda v USA na urovni cca 30 000 USD rocne... Tesla model 3 za 35 000 USD minus statne dotacie na elektromobily a danove bonusy... ano..je to celkom dobra cena na USA za elektromobil ... a to nehovorim o ostatnom vyspelom svete.. model 3 je urceny pre masy... nakoniec predbezne objednavky to len potvrdzuju... a dojazd elektromobilov sa neustale zvysuje...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aby som upresnil, prevazna cast aut v USA sa kupuje alebo prenajima cez financovanie. Americanov nezaujima konkretna cena auta, ale kolko bude mesacne platit. Paradoxom potom je, ze drahsie auta, ktore si dlhsie drzia svou hodnotu tak obcas maju velmi podobne splatky autam lacnejsim. Tu bude velmi zaujimave, ako vyhodnotia financne spolocnosti zostatkovu hodnotu Tesly 3. V kazdom pripade, Tesla 3 vyzera ako idealne druhe auto do domacnosti zijucej v rodinnom dome. Je dost mozne, ze bude velkym hitom aj bez danoveho kreditu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ano ... ale

iba chem dodat. Moja skusenost hovori, ze vacsninou mlady a stredna vekova skupina uprednostnunuju auta na llizing a starsi kozervativnejsi ich kupuju.
A mas pravdu niekedy su neuveruitelne nizke ceny aj za luxusne auta, ale maju poriadne obmedzne mile abycajne 15 - 20 tisic mil rocne. Preto si mnohi Americania auto na dlhsi "RoadTrip" pozicaju. ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ilozko

V US skor uz funguje prenajom ako lizing alebo sluzby ako Uber. Skor je trend DOS-> Dont Own Something, podobny trend su aj cloudove sluzby, ktore tiez maju vyznam ak maju zmysel, aj ked to nemusi byt vzdy to idealne.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto