SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

EuroNCAP ohodnotila bezpečnosť Škody Kodiaq na päť hviezdičiek (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

na tomto priklade vidiet, ze pocet hviezdiciek je informacia uplne onicom....
staci sa pozriet na detailne hodnotenie narazovych testov a zistite, ze kodiaq ma az 2 medze hodnotenia ochrany vodica (oranzove polia)....

pri ochrane deti tam ma v krcnej oblasti 10 rocneho dietata dokonca az hodnotenie poor (najhorsie)...

http://www.euroncap.com/en/res...
 

bočný náraz

nehovoriac o tom, že pri bočnom náraze by sa prevrátilo - typický problém Škody - úzke a vysoké
stačí si pozrieť video:
https://www.youtube.com/watch?...
 

 

ale to o com pises nie je problem skody ale vsetkych suv. povolena sirka aut je dana normami a zial nie je mozne ju nafuknut ako to je u vysky. zatial najstabilnejsie auto v akom som sa viezol bolo ferari a tak ja mozem potvrdit asi iba tolko ze vsetko okrem ferari je nestabilne. teda je to typicky problem vsetkych ostatnych aut :)
 

 

podla losieho testu je najstabilnejsi citroen myslim, &e xantia. ani supersporty ju nedokazaly porazit. Niekde tu na sme bol o tom clanok.
 

nezmysel

pozri si videá bočných nárazov EURONCAPu iných SUV - Tucson, Sportage, Q5, Tiguan, Ateca, 3008, HR-V...
Všetky to v pohode ustáli na kolesách, len Kodiaq akosi nie :-D
 

 

no pozrel som si a na ziadnom nevidim zeby sa kodiak prevratil. zato som videl zopar testov kde sa auto prevratilo aj bez bocneho narazu napr taky mercedes alebo scania
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

 

EuroNCAP by malo konecne zmenit metodiku. Automobilky sa zamerali presne na mieru ich metodiky a auta dostavaju vysoke body. Staci rychlost o 5 km vyssia a auto by testom nepreslo.
 

druhá otázka

je koľko ľudí si kupuje autá s plnou bezpečnostnou výbavou?. a koľko bodov by dostal kodiak v základnej výbave?. Ja by som sa bál kodiaka, už len preto, že pri prvej menšej kolízii sa prevráti. Bohu žiaľ všetky škodovky sú stavané ako úzke a vysoké autá, a trebrz aj pri fábii, stačí pri nízkej rýchlosti trafiť ten správny uhol, a je na streche. Ďalší problém je ten, že fakt autá stavajú vyložene, len pre testy a nie pre reálnu prevádzku a skutočné bezpečnosť. Je všeobecne známe, že pravá časť váčšiny aut je slabšia ako ľavá, ktorá sa testuje. Kdesi som videl obrázok novéj fábie komby, ktorú trafi protiidúci do C stlika, čiže za zadnými dverami a fabču doslova roztrhlo na dva kusy.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

miroco

nemam rád urážky, a osočovanie, prosim Ťa ber to ako fakt, Ty so proste slepý, keď nevidíš, že kodiak sa prevrátil??. To aj po prezretí videa stále chceš tvrdiť, že pri bočnom náraze sa kodiak neprevrát?. Veď si pozri 3,13 ´, kde jasen vidieť, že kodiaka pred úplným prevrátením zachránila zadná stena, od ktorej sa odrazila!!, a nakoniec ajtak ostal stáť na dvoch kolesách nestačí!. Prosím Ťa daj si koncernové ružové okuliare dole, lebo sa len zbytočne strápňuješ. Viem, že nemáš rád Peugeot, ale pozri si testy priamých konkurentov čiže 3008, a 5008-čky, ako sa správajú pri bočnom náraze. Pri prvotnom náraze sa dokonca oba autá prv doslova pritiahnu k zemi, a až potom sa nadvihnú ľavé kolesá, aj to len niekľko centimetrov, kde v žiadom prípade sa auto nedostáva do labilnej polohy ( prevrát/neprevráti) Pri klamstvách Nemcov, čo dokáže stvárať v skúškach a v štatistikách, len aby nemecké autá boli 1°, verím, že aj toho kodiaka, nastavili tak, aby sa od tej steny odrazil, a nie prevrátil. Prosím, Ťa tiež mi netvrď, že si nevidel na živo, alebo vo video, ako sa ľahko prevráti fábia, alebo oktávie? len pre ilustráciu https://www.autorevue.cz/staci... , alebo toto Ti nestačí? https://www.google.sk/search?q... a to ešte podotknem, že sa jednálo o nové auto.
 

pravujem

1:27 ´
 


Najčítanejšie na SME Auto