SME
Pondelok, 19. august, 2019 | Meniny má Lýdia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Škoda Octavia sa zlepšila hlavne v technológiách (test) (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Vyborne auto

V porovnani s konkurenciou je to vyborna volba! Svetla su subjektivna vec, nam sa pacia..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

jasne ze je dobre

ked je to vlastne audi :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

S tym porovnavanim skoda, vw, audi...by som bol opatrnejsi. Aj ked sa pouziju rovnake suciastky neznamena ze vysledny efekt bude rovnaky. Skusil som vsetky tri znacky a audi je v detailoch ergonomickejsie, komfortnejsie, preciznejsie. Celkovy dojem je jednoznacne hodnotnejsi a dlhodobo pre cloveka prijemnejsi (bez ohladu na cenu). Proste tie detaily (najme v interiery) co ma "srali" v skode boli v audi lepsie vymyslene. Pre zaujimavost, subjektivne porovnavam superb, passat, touareg, a1, a4 a q5.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

V niecom mas pravdu, ale...

Audi je a bude premiova znacka, cize jednak je drahsie a je vyrobene z kvalitnejsich materialov. Koncernova politika nepusti..
Ale ostanme v teme.. jeden z priamych konkurentov je Audi A4 Allroad. Je krajsi, ma silnejsie motory,lepsie stupne vybavy atd.. ale cenovo zacina na cene 42000 a viac (podla vybavy).
Podstatne pre mna : A4 Allroad je male auto, vzadu mas o hodne stiesneny priestor na nohy a hlavu, kufor ak sa nemylim ma o 15 litrov menej. Co sa VW Passat alltrack tyka, aj ked o triedu vyssie (cenovo este vyssie) Scout ma pomer cena/vykon/vyuzitelnost obrvsky naskok. Gold Variant je totozny s A4 allroad, preto som ho sem ani nedal, resp. Seat Xperience (nizsi o 1,5cm)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Skusenosť s motorom

Mne vadí ta týchto automatoch od Volkswagenu to podtáčanie motora. Kámoš má Octaviu Scouta, dostal ako firemné auto. Má tam motor s výkonom aký mám ja na mojom aute (BMW 3, 2011, automat, 135kW). Pár krát som s ním išiel a ten motor sa doslova trápil, trhalo mi to uši. Pri 60-ke mu tam hádzal 6-ku, motor úplne neprirodzený zvuk, neviem či by som si na zo zvykol. Alebo jazdiť stále v športovom režime. Na mojom aute je tá prevodovka a sprevodovanie tip top.
Mimochodom auto som kupil za 15000 eur, tri a pol ročné, najazdené malo 150000km. Momentálne po dvoch rokoch a niečo, 216000, pri 210000 som vymenil rozvody, olej a filtre mením každých 20000km ale to auto ide jak bláznivé, interiér super, nič nebúcha, neklepe, nevŕzga. Moje ďalšie auto bude opäť BMW. Mimochodom predým som mal Audi A4, tiež ťažká pohoda, ale toto aktuálne ma baví viac :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Gratulujem k BMW

ale to porovnanie nema zmysel voci tomu socutovi, to mozeme porovnat rovno Lexus,Mercedes atd.. Scout ako taky je ladeny na komfortnu jazdu co sa podvozku tyka. Ostanme v segmente crossoverov, dakujem..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Porovnanie

Význam to má. Výkon motora je úplne totožný, 135kW. Ja som len chcel poukázať na správanie sa automatickej prevodovky vyrábanú a nastavenú Volkswagen group a iným výrobcom..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Oki..

Pre mna ako uzivatela je dolezitejsi priestor v aute cize jednak pre pasazierov a jednak kufor. V bmw radu 3 si do zadu sam za seba nesadnem, kedze mam 190 cm. O kufri sa ani nebudem bavit, kedze 610 litrov je spicka v segmente a kedze jazdim so zenou na bajkoch tak si vies predstavit kolko veci berieme so sebou. Co sa prevodovky tyka, dam si tam rezim sport a mam po probleme pri 1.8 TSI.
Podstatnejsia vec je, ze technologicky a cenovo su prevodovky dsg a bmw ina technologia resp. cena.. takze verim tomu, ze bmw je sviznejsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Súhlas

Súhlasím. 3-jka je maličká. Tak ale ja mám 170 cm tak pre mňa akurát :-) A tiež som biker a keď zhodím predné koleso tak tak bike ide úplne v pohode. Dokonca tam dám aj dva ale na tom druhom musím zhodiť obe kolesá. A súhlasím. Cenovo sú tie autá inde. Ale aj tak by som do Octavie nešiel. Aby som sa každý deň triasol že nebude pred barákom. Najkradnutejšie auto, no :-(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

S tym kradnutim je to take klamlive, na pocty vedie urcite taka octavia, treba sa vsak pozriet kolko ich u nas jazdi...statisice..statisticky na pocet aut su najkradnutejsie premiove znacky ako vsade vo svete, medzi ne patri aj vase BMW, takze je statisticky pravdepodobnejsie, ze Vam s pred baraku zmizne to BMW skor, ako susedova octavka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V tom BMW asi dvojspojka nebude ze? Tam by som hladal rozdiel. Proste porovnavas neporovnanelne prevodovky. Pri VW mozes tiez dostat od ZF prefektny 8st tiptronic. 6-7st DSG/stronic ma hlavne pri nizkych rychlostiach tendenciu podtacat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Súhlas

Áno. O tom podtáčaní som presne hovoril. Jednoducho mne to brutal vadilo to neprirodzené dunenie. Musel by som stále jazdiť na S-ku :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Súhlasím s podotacanim ale porovnávas bicykel s traktorom. Úplne odlišné auta na odlišný účel.
Ja by som 3r BMW s 150tis. v živote nekúpil. Prepočítal si si to? Vieš koľko to je za rok??
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Prepočítal

Auto som kupil na Rosinskej ceste v Ziline v Mercedese Mal som naň dokonca rok záruku. A malo 3,5 roka. Bolo kupované v BMW v Ziline a tam bolo aj celý čas servisované. Takže som vedel čo kupujem. Dám sa Ti rád odviezť. Momentálne mámm 216000 km a to auto ide fantasticky.Takže som najazdil zatial 660000 km a nič. Žiadna porucha. A plánujem si ho nechať čo najdlhšie. To auto ide ako blaznive, sedi jak prilepené, X-drive, jazdné vlastnosti genialne. Ako som povedal. Kedykolvek sa môžeš previezť a nemáš šancu uhadnuť že to auto má už 216000 km.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Človek co nalieta 50tis za rok je taxikár alebo služobné auto.
Preferujem iné značky. Každopádne bud rád ako to máš, väčšinou sú služobné auta natom horšie (každý natom jazdí jak na cudzom)...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Až na ten dizajn a ten syndróm Slovákov - Škoda je v našej krajine závodné luxusné auto...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vacsi syndrom,

je vacsina vodicov Audi.. Cest vynimkam, ale jazdim vela na biku aj aute po meste a stretavam tak arogantnych vodicov, ze az.. Neviem ci s drahsimi autami rastie ego, hadam nie..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ego

ale áno ego rastie, a drahé auto čosi kompenzuje.. Na biku ma zatiaľ najčastejšie provokovali vyžratý, rozkysnutý týpci v starších Mercedesoch, BMW, dva razy Audi...
Naposledy do mňa sa do mňa naviezol na dialnici nejaký starý M E270, dal som si tú námahu a ten šrot som dobehol.. chcel som vidieť ktože to tam sedí, a klasika ...vyžraný pako z dvoma bradami, sedel sám... len som sa naň pozeral chvilku, nič viac, žiadne gestá... aj sa márne snažil "ujsť"...
ale vieš keď si prasiatko v Mercedesi a na Teba čumí ktosi spoza tmavej prilby pri plnej rýchlosti, po tom čo si čosi zlé naznačil... :) veru nevieš čo Ťa čaká na konci cesty... :)

Ale asi mám .. šťastie, alebo to robí tá zelená farba Ninje? ktovie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Biely lak uz davno nie je zakladny, dokonca skodovka ponuka az tri odtiene bielej farby. Zakladny lak bez priplatku je jeden odtien modrej farby. To len aby sa nezabudlo ze Simply clever riešenia su cena od ....
:)
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto