SME
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Audi predstavilo novú A8, jazdí sama a masíruje vám chodidlá (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Nádhera!
Audi každým coulem. Veľmi pekný predok aj zadoček, bočná línia v podstate bez zmien, vyjma prelis na spodku dverí. Interiér krásny. Pre mňa jednička pred MB a BMW. "Beny" mne osobne sa páči volič, ktorý používa Jaguár Land Rover, ale ani Audi riešenie nie je problém. Nikomu a ničomu nezavadzia. A pre vodičov manažérskych A8 je zvyk železná košeľa. Manažérovi masírujúcemu si vzadu svoje chodidlá to môže byť úplne jedno.
lanoes
"BMW je v interieri krajsie" Ked je vonku tma a vnutri auta sa nesvieti, niektorym veriacim sa to moze tak zdat.
Albireo
<< < 1 2 3 > >>

 

Ano je krajsie a za tym si stojim. Kolegovi vyssie sa paci interier Audi viac a respektujem to. :-)
 

 

Skus rozsvietit a prist blizsie. A dost pomaha otvorit oci - to mi ver.
 

 

Ok, mam jedno doma, takze si svietit nemusim :-) a viem aj porovnat..predtym ako som si kupoval auto, skusal som aj Audi, interier sa mi tiez pacil (co vsak nebolo podstatne). Mercedes som kvoli baroku vo vnutri ani neskusal. BMW malo lepsiu prevodovku a riadenie..a aj R6 oproti V6 sa mi zdala lepsia. Tym ale netvrdim, ze Audi bolo zle..prave naopak.
 

 

Luxus a technologický pokrok má synonymum S-Klasse. Vždy to tak bolo a aj je teraz. A8 hrá ako vždy tretie husle.
 
Hodnoť

P.S.

A aj tak si slovenskí nanažéri, najmä tí smerácki, potrebujú masírovať nie c hodidlá, ale svoje ego. Na MDŽ im to ide najlepšie (aj na oslavách Cyrila a Metoda).
 
Hodnoť

 

No, ale matrace a staru chladnicku v tom neodveziem, som zvedavy kolko to vydrzi, ked v tom bude clovek vynasat sut z rozbitej kupelne v plastovych vreciach. Snad to ma prachovy filter. O pripojeni vozika na hnoj a drevo z lesa ani nehovorim... Zigulak je zigulak.
 

:) :)

Máš pravdu.
No predsa len máličko lepšie to pôjde po dialnici , než Žigulák :)
 
Hodnoť

 

chudaci soferi... papalas si sadne do zadu, vyzuje lakovky a oprie zaoptene fety o sedadlo spolujazdca. nezavidim!
 
Hodnoť

nejako to neviem nájsť..

má ten vehikel vôbec nejaké aktívne odvetranie interiéru počas horúcich dní keď auto stojí zamknuté na slnku?
nejako sa neviem dopátrať

Žeby to A8 nemala? to hádam.. nie..
 
Hodnoť

 

A bude to znova vychadzat z predohrabu, alebo uz konecne zo zadnokolky? Kdesi som cital, ze Audi ma prebrat platformy od Porsche, takze ak bude ne-quattro verzia, tak bude zadnokolka, nie predohrab ako doteraz. To by malo platit od A4 a vyssie.
 

 

Ten koncept nejde len tak zmenit zo dna na den. Preto stale predohrab. I ked pri a8 sa s inym ako quattrom nestretneme. Ale teda ak bude pokracovat odtucnovacia kura velkych motorov tak ten predohrab casom moze nabrat inu perspektivu z pohladu jazdnych vlastnosti. Audi kvitujem, ze udrziava v8 tdi vo svojich top modeloch, o konkurencii sa to uz povedat neda. A napr take "wannabe premiove" volvo uz zabalilo aj sest valce.
 

 

Heheh, wannabe premiove Volvo, to je fakt. Ale minule som tu o tom pisal, ze ci sa Volvo akoze povazuje za premiovku, ked s tymi ich 4-valcekmi na vrchole ponuky + predohrab. Konkurencia ponuka nie len V6, ale aj V8, nehovoriac o V12. Volvo ma super dizajn, hlavne XC90, co je umna osobne nezvycajne, ze sa mi paci SUV, ale s tymi motormi to naozaj posr*li. Prave kvoli tomu by som si to nekupil. To je tak, ked sa do vedenia automobiliek dnes dostavaju nejaki hipsterski frikulini, co o autach vedia velky prd.

Co sa tyka Audi, mohli by uz po vsetkych tych rokoch skoncovat s tym ich povestnym nedotacavym predohrabom. Kazdy sa z toho smeje. Jedina premiovka, co robi predohraby. Vsetci ostatni vyrobcovia vedia, ze seriozne auto, hoci je stvorkolka, vychadza z usporiadania zadnokolky. BMW, Mercedes, Jaguar, Lexus, Cadillac, Infiniti, vsetko zadnokolky a z nich odvodene priplatkove stvorkolky. Hoci ja osobne by som stvorkolku nechcel. O sto kil vyssia vaha, vyssia spotreba, viac pohyblivych mechanickych casti, tym padom vyssia sanca poruchy a takisto vyssia strata vykonu (drivetrain loss) v hnacom ustrojenstve. A samozrejme kvoli homokinetickym klbom vpredu aj limitovany uhol maximalneho natocenia kolies, cize vacsi polomer otacania. No a nakoniec, torque steer. Najlepsie auta pre radost z jazdy su takmer vzdy zadnokolky. Naposledy sa to potvrdilo u Lamborghini, ked z Huracanu spravili aj verziu s cisto zadnym nahonom. Testovaci jazdec povedal, ze az teraz je to skutocny pozitok z jazdy a konecne presne dostava tu spravnu odozvu od prednych kolies. Samozrejme u velkej limuziny na tom zalezi menej, ale predsa by som to uprednostnil. Pri dlhych razvoroch je zase vyhodou zadnokolky ten mensi polomer otacania. Niet sa co cudovat, ze Rolls-Royce Phantom alebo Bentley Mulsanne robia len so zadnym nahonom.
 

 

Máš to pomýlené. Žiadaš pôžitok z jazdy pre nejakého zamestnanca - vodiča papaláša. Papalášovi môže byť ukradnutý pôžitok svojho zamestnanca. Papaláš vzadu dostáva pôžitok pre seba.
 

 

Ja som nepisal iba o pozitku z jazdy. Mensia nachylnost na poruchy a auto obratnejsie v stiesnenych priestoroch je urcite zaujimavejsie aj pre papalasa. A navyse mnohi majitelia takychto aut ich soferuju sami. RR Phantom asi nie tak mnoho, ale A8 v pohode.
 
Hodnoť

Zle :-/

Nepoznám nikoho, kto má v aute otočný ovládač a vymenil by ho za ušmatlaný display. Ak má byť toto nový trend v audi tak ďakujem pekne,.
 

 

Ja mam displej a okramzite by som menil za otocne ovladace :-/
Hlavne ovladanie klimy. Naozaj "velmi bezpecne", ked za jazdy namiesto nahmatania ovladaca musis cumiet na displej, len aby si presmeroval fukanie na okno a pod.
 
Hodnoť

 

Ked sa na to tak pozriem, tak od r. 2002 co tam spominaju, sa automobilovy priemysel moc nevyvinul. Ano, mame tam kopu monitorov (len sme ich preniesli z kancelarii do auta), ale inak nevidim bohvieaky posun.
Popravde ma zaujimaju skor rozne alternativne pohony, motorizacia a nie kde je aka packa a kde je dotykac.
 

 

vyvoj vyzaduje invenciu a ta je uz dnes na zapade vzacnostou
 

 

Kritizovat dokaze kazdy.
Vsak nieco vymysli a predaj im.
 

 

Kritizovat mozno vie kazdy, ale zjavne to asi skoro nikto nerobi. Inak si neviem vysvetlit, ako sa moze este stale pchat do aut taka stupidita, ako dotykovy displej namiesto otocnych ovladacov. Pozri si moj predosly prispevok. Je to okrem ineho aj vec bezpecnosti. Packat po displeji za jazdy len aby si zmenil nieco co sa dalo velmi jednoducho zmenit pootocenim ovladaca, to je naozaj strasne "cool". Paneboze, nech ta dotykovodisplejova idiocia skonci. Neviem sa dockat.
 

<< < 1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Auto