SME
Piatok, 23. august, 2019 | Meniny má Filip

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Audi pozastavilo predaj benzínových motorov, spotreba v teste nesedela s uvádzanou (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No je tam toho. V reále bude mať aj tak ešte o 30% väčšiu spotrebu :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

spotrebu u trojlitra bude riesit zakomplexovany slovak a pod., kategoria ked si kupi oprdene ojazdene stocene auto z bazaru po x rokoch
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: spotrebu u trojlitra

spotrebu u trojlitra bude riesit clovek, ktorého vyslu na pracovnu cestu a po navrate preplatia spotrebu podla udajov v technickom preukaze, ktora - ano BEZNE dosahuje 20-25 %
Mne sa to stalo s autom od VW, ktore ma v technickom 6.4 a realna spotreba bola 7.5 (ano, Vacsina trasy na dialniciach v DE, AT a F, vzdy na limitoch podla GPS (vacsina presunov v DE v noci alebo skoro rano) ... Ano, nebudem kvoli tomu jest suche rozky, ale prosto to cloveka nas....rdi
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

rad by som siel na sluzobku trojlitrom a doplatil spotrebu...hlavne niekde do Nemecka :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

je to vzdy na dohode zamestnanec zamestnavatel ako vyriesia rozdiel v spotrebe. u nas vo firme sa z toho veda nikdy nerobila. ak by ale trvali na tom, ze realna spotreba musi zodpovedat papierovej, no tak sa zacneme ***** 100 km/h po dialnici - teda budu platit viac za cestaky a nadcasy a v konecnom dosledku to firmu vide drahsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Danove pravidla su prisne a nie je najdednoduchsie vybabrat s tou papierovou spotrebou. Preto to vacsina zamestnavatelov neriesi. Vo vykazoch proste musi byt ta spotreba a obabrat sa to da len navysenym inych poloziek (alebo km). Je to dost o nervy aj ked si clovek robi vykazi vo vlastnej firme.

btw. ja mam podla papierov spotrebu 5.7 a realne 7.6. Jazdim tak 95% mimo mesta a tak 90% po dialnici. Nech sa akokolvek pozriem na tie 3 cisla v dokumentoch k autu, tak to proste ani raz nepasuje ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: moonrise PRESNE

Moonrise je to PRESNE.
Vo velkej firme si prosne DANOVE postavi PRAVIDLA a nebude si pre jednotlivca "pridavat pracu".

Od urcitej kategorie sa zavedie koeficient nadspotreby (jazdy v meste) ale to pri vyuctovani sluzobky, ked idete od Atlantiku k vychodnym hraniciam EU v style "dojdi skor ako zaspis" a vyuzijete kazdu LEGALNU moznost ist, kolko vykon auta a situacia na ceste dovoli, to teda NEUPLATNITE/nezauctujete.

A ano, ked sa pozriete a vidite, ze ROZDIEL je takmer TROJMIESTNA suma (a uvedomite si, ze pri benzine by bola tiez trojmiestna ale nezacinala jednickou ;-) a viete, ze taketo nezmyselne udaje su rok az rokom a ROZDIEL NARASTA, potom, POTOM to nasrdi... :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na druhej strane by som povedal, ze tebou popisany pripad sa vacsiny majitelov netyka. O firemne auto asi pojde len u maleho percenta. Ine by bolo, keby sme sa bavili o nejakych Oktavkach TDI.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Firemne auto Skoda TDI, spotreba na papieri 3,6, spotreba podla palubneho pocitaca 4,6, realna spotreba podla natankovanych litrov a prejdeneych km 6litrov! Cestujem sam s barozinou, 80% dialnica ostatne mesto. Preco mam vacsiu spotrebu ako ukazuje palubny pocitac?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Lebo Skoda. Nie som typicky hejter skodovky alebo celeho koncernu, ale klamu zaznikov asi vsade, kde sa da. Dieselgate, potom ked tachometer ukazuje 100 km/h, tak realne clovek ide 92, nerealna spotreba palubneho pocitaca, ktory vzdy ukazuje menej. Nemam rad, ked automobilka takto musi zavadzat zakaznikov.

Mne moje auto ukazuje spotrebu presne na desatinu. Merane dotankovanim na celu nadrz, ako aj na vzdialenostiach X-tisic km (kde X je cislo rozhodne vacsie ako 1)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

.

mozes prosim uviest znacku?
Zo zaujmu :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ceed 1,6 crdi
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

i30 benzin, rozdiel medzi palubnym PC a realnou spotrebou je bez ohladnu na to ci nadrz vyprazdnim jazdou na kratke vzdialenosti v meste alebo suvisloimi jazdami po dialnici v intervale (-0,1;+0,1)
zalezi od konkretnej pumpy kedy vypne pistol ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

.

dakujem "Bike" aj "Ja z KE"
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Detto

i30 1.6 benzin, spotreba podla palubneho na chlp realna podla tankovania. Pisem si na neho aj cestaky, takze to mam zratane na x tisickach kilometroch :) frajerka ma novu i10 s automatom a po 10000km spotreba presne podla pp.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

GPS

..už som to tu raz písal, pri vybavení vozidla certifikovaným GPS monitoringom, si uplatňujete reálnu spotrebu, nie podľa TP, je to plne akceptované aj daňovým úradom. Okrem toho iste podnikatelia vedia, že si môžu uplatniť náklady na PHM len vo výške 80%, pri spomínanom GPS mon. 100%

pekný deň
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Dôvodom je nezhoda medzi nameranou spotrebou a spotrebou, ktorú výrobca oficiálne uvádza aj v katalógoch."

nerobia toto vsetky automobilky za poslednych najmenej 20 rokov?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ty s lanoesom nevieš čítať ? alebo máte problém s chápaním ?
článok nie je o rozdiele medzi deklarovanou spotrebou a reálnou spotrebou, ale o rozdiele medzi deklarovanou v katalógoch a vypocitanou podľa platnej metodiky.
prečo vw propaguje inú spotrebu než metodikou schválenú ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Automobilky si kedysi dávno lobbingom vybojovali nejaký nereálny testovací cyklus a ešte ani do toho sa nevedia zmestiť. Babráci?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Bolo už množstvo testov emisií, kde

sa pereukázalo, že z desiatok výrobcov dve tretiny z nich mali väčšie emisie ako obvinený VW. Môžte denne čítať desiatky testov, kde sa novinári pri jazde tzv. na spotrebu nikdy nedostanú na tú udávanú výrobcom. U všetkých značiek. Teraz ale zase ktosi vytiahol Audi, ktoré patrí pod koncern VW.
Náhoda či úmysel?
Komusi leží VW s jeho predajnými číslami pekne v žalúdku.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto