SME
Pondelok, 19. august, 2019 | Meniny má Lýdia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Dopravná hádanka: Kto má v spore dvoch vodičov pravdu? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Daj prednost v jazde

Ako sa toto mozes vobec pytat? Ved si do tej schemy este aj nakreslil znacku daj prednost v jazde v tom pruhu co obchadza kruhovy objazd (predpokladam, teta, ze tie palicky s trojuholnikom su znacky).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Odpoveď tebe aj za tebou píšucemu pxd. Obaja odovzdajte vodičské preukazy, aj keď chápem, že takéto niečo vravíte, keď sa s tým vlastne stretávate na našich úžasných na hlavu padnutých cestách.
Daj prednosť v jazde platí pre križovatku a tá skončila zakrivením cesty, resp. plnou čiarou. Potom sú to jednoducho viaceré pruhy a jazda v nich.
Viac tu https://drahovsky.blog.sme.sk/... riešenie C.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

myslím si, že vodičov spochybňujú

najmä tí, čo rozmiestňujú dopravné značky; v BB na obchvate od BR smer ZV je 60-tka pred pripojením s cestou 2-prúdpovou od Ružomberka; za 60-tkou je trojuholník daj prednosť v jazde, po zátačke vľavo spojenie ciest s tou od RK, tam tiež 60-tka, po plnej čiare a vyrovnaní ciest do rovnobežných ide čiara prerušovaná; myslím, že tam 60-tka skončila ... omyl. Koniec 60-tky hlási tabuľa o 200 metrov ďalej; tak ako to je ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Obchvat v BB poznám...

.. ..keď som tade šiel prvý raz (od BR na ZV) tiež som na pripojení od Donoval pridal rýchlosť. A následne som zbadal, že koniec 60 km rýchlosti.
Dnes už 60-ku dodržiavam i keď nerozumiem prečo.
-
Privítal by som vysvetlenie od odborníka alebo ľudí,ktorí toto značenie vyprojektovali.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dodrziavas ju zbytocne, vid moja odpoved pre Auto Moto. Ale nie som odbornik, ani clovek, ktory toto znacenie naprojektoval, tak snad ti to bude stacit :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dobrá CH U J O V I NA..

...nech sa na mňa dopravní inžinieri nehnevajú ale takto riešiť dopravu (redudantným značením) nie je to správne orechové.
-
Jednak to zvyšuje náklady na dopravné značenie a mätie to vodičov.
A hlavne znižuje to rešpekt a autoritu dopravného značenia.
-
Pretože ,uvedomme si to,dopravné značenie a jeho rešpektovanie je aspekt,ktorý riadi dopravu a nás chráni (teda mal by) pred kolíziou, nehodou či problémami.
-
Teraz nehovorím o tom,že sa nájdu idioti, ktorí značenie z princípu nerešpektujú. Najdu sa aj nepozorní,nesústredení vodiči. Ale aj starší ľudia,ktorí robili vodičáky v minulom storoči.
Ale týchto nie je až tak veľa a bežný vodič sa im dokáže vyhnúť,teda aj nehode.
-
Pozn.: Som za autoritu dopravného značenia a dodržiavanie pravidiel cestnej premávky, pretože nejdem na cestu sa vyblázniť,predvádzať ani machrovať. Ja idem jazdiť,pretože potrebujem pracovať a zarobiť peniaze. A ten,kto cestu,ulicu zneužíva na niečo ine , je u mňa obyčajný ***** a *****
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pekný pojem ... autorita značenia

ale, autorite sa toľko počas dňa nakladie na chrbát, že autorita ide do hája;
na ceste 1.triedy na moste po 2 rokoch od ukončenia generálnej opravy sa objavila tabuľa 2 hrbolčeky a obmedzenie na 50 a 30km/h. , na ceste sa nič neudialo, je to tak týždeň; samozrejme, že to všetci ignorujú, bodaj by aj nie, však nie je dôvod, a podobných značení je po cestách habadej; zajtra tam bude jama, niekto si natlčie hubu, čo s tým ? prečo polícia, ktorá tam chodí denne nezavolá cestárom a nepošle ich do predele ?
a ďalším podobným bonusom je, že nie je pri opravách cesty uvedený koniec obmedzenia rýchlosti, vodiči si zvykli, a vyštartujú podľa svojho úsudku; všetko zle a nedeje sa s tým nič...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Absolútny súhlas....

....toto všetko vytáča aj mňa.
Ale na vine nie je dopravné značenie ale lempli zamestnanci,ktorí na ceste vykonávajú rôzne práce.
A samozrejme ich predáci,vedúci a šéfovia. Pretože by mali kontrolovať ich výkony a prevedenie prác.
Ale ako je na SK zvykom, práca sa objedná, všimné sa zoberie,faktúra sa uhradí. Ale ako boli odvedené práce to už zaujíma málokoho. A aby v záruke títo lempli ešte niečo opravili to by bol unikát.
.
Jedujem sa aj preto, lebo pracujem vo firme, kde sa vyžaduje bezchybné vykonanie prác, záruku dávame 3 roky, ešte nás odberatel požiada urobte niečo navyše a dajte aspoŇ 10% zľavu.
Jedujem sa ,lebo lempli, ktorí sú každému na očiach práce odfláknu a my sa namakáme za málo.
-
Sorry, som sa rozkecal, namiesto úvah o dopravnom značení a jeho autorite .
-
Len poznámka na okraj: Poverení kompetentní pracovníci si musia uvedomiť,že svojou nedbalosťou, nezodpovednosťou a benevolentnosťou sú priamo zodpovední za tento neutešený stav.
-
Je to všeobecný stav našej spoločnosti. Čím väčší gauner,tým väčšií obdiv jednoduchých ľudí, hrubokrkých,modeliek,majiteliek Vuitoniek, drahých aut,sprostých celebrít a ľudí,ktorí sa za svoje primy nemuseli namakať a byť seriózni.
Škoda mlčať a nič v dobrom........................
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Je to velmi jednoduche - 60 konci tam, kde sa tie cesty spajaju. Znacka ukoncujuca 60 o nieco dalej je tam pre istotu, aby sa nenasiel nejaky pako, ktoremu nedoslo, ze spajajuce sa cesty ukoncuju obmedzenie MPR a nepojde niekolko km dalej 60-kou.

Je vela miest, kde to je riesene takto. Okreska, obmedzenie na 70 pred krizovatkou, a za krizovatkou znacka ukoncujuca 70. Pre normalnych ludi je zbytocna, ale vodicaky vlastnia aj nie prilis inteligentni ludia, takze pre istotu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

súhlas

len zostáva veriť, že to tak chápu aj policajti :) ; a je zaujímavé, že pri ceste z RK je 60-tka, ale nie je tam tabuľa, daj prednosť v jazde, ani žiadna iná tabuľa, potom by to znamenalo, že tým, čo idú od RK, končí 60-tka až pri tabuli koniec 60-tky; to sú ťahy toto ... :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nepoznám to tam, ale pán Milan sa chce zaradiť do priebežného pruhu, čo sa pokladá za "z vedľajšej na hlavnú" a tým pádom musí dať prednosť... leda že by tam bola značka o zipsovaní....či?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hmm

Myslim, ze obaja porusili predpisy, jeden ked ho nechcel pustit a druhy ked sa mu tam natlacil a ohrozil ho. Je to taky priklad zbytocneho konfliktu, miesta maju obaja dost a idu si porovnavat, kto ma vacsi. Doslovne dodrziavanie predpisov nezaruci, ze clovek v zdravi dojde domov a to je asi cielom cesty, darmo budem mat pravdu, ked skoncim na ARE.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dal to na sedlaka

"Nakoniec som sa pred neho v poslednej chvíli zaradil."
Slusny ludia pockaju ak si nie su isty, ale v BA ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re

napísal to doslova, pekná slovná hračka pred niekoho sa ZAradiť, v takých situáciách
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Poslednu dobu blbne aj diskusia. Asi to tu slabo testuju ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Takto Miňo.

Zapamätaj si, že vodič väčšieho auta má prednosť. Aby som to nejako nadimenzoval, Mercedes triedy G má vždy prednosť pred Fábiou. Zistíš to najneskôr vtedy, keď sa zrazíte. Nehovorím už o nákladiakoch, alebo kamiónoch. A teraz, ako by to malo byť z pohľadu slušnosti. Mohol Ťa pustiť, ale načo potom máme dopravné značky (v tvojom prílade obrátený trojuholník) ? Kľudne môžme všetci jazdiť, ako v krajinách tretieho sveta, čiže čo najväčšie auto, k tomu čo najhlasnejší klaksón a mám doživotnú prednosť (kým do mňa nedabúra niekto s väčším autom). Ja jazdím slušne, ale ak stretnem denne 20-30 neslušnýćh vodičov, raz za čas vypením aj ja.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V tych kruhacoch pri DNV sa ani diva svina nevyzna. Uprostred kruhaca pribudne pruh, niektory ide na vyjazd, niektory nejde, radost tam jazdit...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Celkove dopravna situácia v smere

z Lamača do DNV, respektíve z DNV do Lamača je len pre silné povahy.
Špeciálne napríklad značenie z Lamača na diaľnicu smer Brno je dokonalá katastrofa.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ako odpoveď je úplne jasná, predosť má auto v priebežnom pruhu a žiada zastávka alebo zips a pod na to m nič nemenia. Ale treba povedať že Bratislava je extratrieda čo sa týka nezmyselných križovatiek. Pojdazdil som kus Európy v oveľa vačších a neznámych mestách, ale taký pozor aký si človek musí dávať v Bratislave to som nikde nezažil. Nezmyselné pruhy, krátke spojovačky, zlé značenie. Katastrofa.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto