SME
Nedeľa, 25. august, 2019 | Meniny má Ľudovít

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

V Kvasinách spustili sériovú výrobu Škody Karoq. K prvým zákazníkom dorazí v októbri (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Budeme ho volať Quorka

:-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nestíhajú vyrábať Atecu a teraz príde Karoq - výborná stratégia.

PS: to auto vyzerá ako Ateca ak si odmyslím prednú masku, v tom prípade si Karoq tipujem kúpi len Škodovkár - Ateca vyzerá podstatne lepšie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vyrabali Atecu a Yeti . Terz budu vyrabat Atecu a Karoq. Vidis v tom rozdiel ? Prave naopak , kedze Ateca a karoq maju vela spolocnych suciastok , vyroba by mala byt jednoduchsia na logistiku.
Mna skor zaraza cena noveho Karoq.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ta cena je prepiskla

534 tisíc za trojvalcovu grcku!!! - za tu cenu bude novy duster s 1,6 d a v plnej vybave :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak si kúp duster
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

este dopln, ze

Skodovka sa vlastne ani nekupuje, ale fasuje a ked si ju uz niekto kupi tak len uplna ovca a ze tieto peniaze si mozes kupit uz naozajstne auto...
tieto reci sa vedu na forach a v krcmach akosi povinne a vedu ich, teda aspon v tych krcmach, ti,
ktori maju kupene 15 rocne dovezene auta, na ktorych jazdil dedko v nemeckej dedine do kostola...
:-)))))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pre tvoje info, Ateca je prvá verzia Karoqu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vacsinou, ked pride novy model, ma dlhe cakacky, lebo je kopec predobjednavok, treba naplnit showroomy a podobne. Ale za rok sa zaujem o Atecu stabilizuje a cakacia doba sa skrati. Oni vyrobu planuju na roky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

na

na Ladu 4x4 (Niva), sa čaká 4 mesiace, a vyrába sa hádam 40 rokov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Lada Niva je skutocne reprezentativna vzorka pre spravanie sa trhu s autami.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Takze stale tu je potencial, ze pocas dalsich desatroci vyroby sa cakacia doba este skrati :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

po mojich skúsenostiach s novým autom Škoda, ktoré sa začalo kaziť už 2 dni po kúpe, by som rozhodne škodovku nekúpil. Okrem toho tieto nové modely vyzerajú otrasne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

jaky model a motor?

prezradis?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prezradím ten svoj služobný. Octavia 1,6D 5st manuál. Lenivý budar bez točáku. Aká sranda musí byť s Ocataviou 1,2 benzín si neviem predstaviť. A čo budú pchať do tejto novinky ? vie niekto ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ty budar

myslíš akože 1,6 hladký diesel - tak taký myslím nikdy neexistoval, tak nekecaj. Ak myslíš 1,6 TDI CR (mám súkromný 85kw) a keď vieš ako sa na tom má jazdiť, tak sa v pohode dá. Vieš, na diesel treba inak ako na benzín :-)

firemný mám 2,0 TDI, 110kw a tiež sa dá a podstatne lepšie :-)))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

:-) Odjazdených mám cez milión km z toho viac ako 2/3 na nafte. Výkon :-) preto je tam 5 st. manuál. Áno dá sa, ak ho točíš ako benzín. Tam, kde idem do kopca na svojej Octavii hohe kopcom na 5.-6. stupeň, tu podradzujem do trojky . A spotreba rovnaká ako u mojej 1,9TDI. Fakt výhra.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jasne...

mas doma ikonu kultúrneho chodu. 1,9 PD Na spodku nic, potom kopne a nad 3000 zdochlina znova.

Ak si toto cakal od 1,6 CR tak musis byt fakt sklamany. CR ti kopanec davat nebude ale pekne plynulo potiahne.

Samozrejma ak si ho uz nerozslahal jazdou v style PD. :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pridam sa, skoda 1,6TDI, zatial mi po tyzdni odpadlo tlacidlo na ovladanie spatnych zrkadiel. Motor taha medzi 1,5-3k otacok, avsak spotreba je uplne niekde inde ako ukazuje pocitac. Cize ak sa niekto tesi z toho, co mu ukazuje pocitac, tak jeho penazenka sa nebude.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

prave ze penazenka sa tesi

Ja mam 2.0TDI s DSG a pocitac je optimistickejsi cca o 0,2 az 0,4l. Dlhodobo som mal priemer 4,7 a teraz posledny trip 2500km priemer 5,1, zahrnajuci jazdu po dialnici v Nemecku cca 160, Svajciarsko cca 140 a Rakusko cca 150km/h plus alpske priesmyky. V jeden den dokonca 5 priesmykov s celkovym prevysenim cca 12.000m spolu. Posledny Passo dello Stelvio 2758mnm a cesta odtial domov priemer 4,8. Skoda, ze Stelvio je uz velka komercia a cestu doslova brzdia cyklisti a motorkari. Pred 27 rokmi, kedy som tam bol prvy krat bola cesta nadherne prazdna a dalo sa to naplno uzit, aj ked auto malo len tretinovy vykon ako teraz...I ked o viac ako tretinu nizsiu hmotnost. Pri menej hektickych cestach sa da drzat technicakom udavanych 4,5 litra na palubaku.

1.6TDI ma vyhodu oproti 2.0TDI, len ked nejde pod zatazou. Vtedy by mala byt cosi uspornejsia, ale inac je 2.0TDI jasna volba. Blbe je, ze rozdiel v cene je vacsi, ale aj to sa da rozumne poriesit. No a DSG v kopcoch uplne nadhera. V sportovom mode radi presne tak, ako by som radil ja. V drive mode je to nastavene vyslovene na ekonomicku jazdu, teda ideal pre jazdu s lahkou nohou. Ale ak chce clovek okamzitu reakciu na plynovy pedal pri vyjazde zo zatacky, treba ten sportovy mod. Ale to musi byt cesta prazdna, aby sa to dalo aj vyuzit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ja

zase pridám skúsenosti s HDi-čkami. PC ukazuje pre zmeni 0,2-0,4 l navyše oproti skutočnosti. pri 1,6, dostať sa nad 5l, je fakt umenie. Dinamika výrazne lepšia ako pri oktávii. Kultúru chodu motora sa nedá s VW ani porovnávať. Skúsil som aj automa ANSI, s porovnanis DSG nebe a dudy. Hydromenič je proste hydromenič, dvojspojka sa nechytá. Ďalšia výhoda, nemusím riešiť problémi s podvodným softwerom, a podobne ch j oviny.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto