Stavajú diaľnice a rýchlocesty, na severe, stavajú na východe, stavajú na juhu a aj západe. Bolo by dobre porovnať že koľko toho a za čo postavili maďari a my za nejake obdobie.
na SK sa vobec nemusia stavat dialnice cez kopce. R2+R1 je spojenie vychod-zapad, ktore bude s jedinym tunelom a mohlo byt dokoncene uz 15 rokov. Ale my budujeme hejslovacke naokolo blizsie D1, ktore nie sme schopni ani technicky postavit ani zaplatit. cize je to o tuposti politickych rozhodnuti hejslovackeho naroda. Hlavne, ze pri Ziline bude 50km tunelov ...
Hlavne, že dlhodobo je priemysel rozvinutejší okolo D1. Nestavia sa primárne preto, aby Bratislavčania mohli rýchlejšie jazdiť v piatok domov na východ a v nedeľu s5.
stavia sa na prepojenie vychod-zapad. to, ze kazdy zilincan a kysucan chce aj dialnicu do svojej garaze, je jediny dovod preco sa stavia naokolo blizsie (vdaka meciarovi, slotovi, malikovej a im podobnym). priemysel je primarne v BA, KE a Trnave, cize na juhu. aj preto dialnicou treba prepojit juh, kde sa to da za lacny peniaz.
Tvoj príspevok svedčí akurát o tvojej tuposti. A pritom si stačí položiť základnú otázku: diaľnice sa majú stavať tam, kde je potreba a kolabuje doprava (spojenie najdôležitejších ekonomicko-turistických oblastí) a tranzitu, alebo čo najkratšie spojenie 2 miest územím nikoho ? Inteligent odpoveď vie, tupovoliči tlaichajú nezmysly.
prečo všade vyplakávaš o naokolo bližšie, . Veď z achvíľu Ti postavia MIškovec hranica SR, k tomu tento polprofil. Keby sa maďari poponáhľaly so severným obchvatom M0, a máš elegantné spojenie BA KE. čo viac chceš. Podľa posledných prepočtov, vychádza ´, že R2, sa neoplatí stavať ani 1/2 ´profile!!!
Dostavba cca 15 km polprofilu maďarskej M15 za cca 70 mil.€ Na druhej strane výstavba 4,4 km polprofilu RC na Orave za 75 mil. €: https://www.ndsas.sk/press/spr... Na Orave bude asi čosi náročnejší terén, ale že by boli hodné viac ako trojnásobnými nákladmi na km cesty to sa mi nechce veriť.
Už