SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Diaľnica do Budapešti bude začínať už na hraniciach pri Rajke (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

bolo načase.
 

 

Uz bolo nacase, aby sprijemnili slovakom cestovanie hej ? Cely Boh, nieze polo si.
 

 

Po tej dialnici zďaleka necestujú len Slováci , ale v prvom rade Maďari a kamionisti z celého sveta .
 

 

Nie, ale Rumunom a Srbom pracujucim v PSA. :-DDD
 
Hodnoť

No idú

Stavajú diaľnice a rýchlocesty,
na severe, stavajú na východe, stavajú na juhu a aj západe. Bolo by dobre porovnať že koľko toho a za čo postavili maďari a my za nejake obdobie.
 

 

A ešte porovnať kukuričné maďarské pole na rovine s hornatou krajinou s nehomogénnym zosuvovým údolím a potom sa možno prestane pindať :-)
 

 

na SK sa vobec nemusia stavat dialnice cez kopce. R2+R1 je spojenie vychod-zapad, ktore bude s jedinym tunelom a mohlo byt dokoncene uz 15 rokov. Ale my budujeme hejslovacke naokolo blizsie D1, ktore nie sme schopni ani technicky postavit ani zaplatit. cize je to o tuposti politickych rozhodnuti hejslovackeho naroda. Hlavne, ze pri Ziline bude 50km tunelov ...
 

 

Hlavne, že dlhodobo je priemysel rozvinutejší okolo D1. Nestavia sa primárne preto, aby Bratislavčania mohli rýchlejšie jazdiť v piatok domov na východ a v nedeľu s5.
 

 

stavia sa na prepojenie vychod-zapad. to, ze kazdy zilincan a kysucan chce aj dialnicu do svojej garaze, je jediny dovod preco sa stavia naokolo blizsie (vdaka meciarovi, slotovi, malikovej a im podobnym).
priemysel je primarne v BA, KE a Trnave, cize na juhu. aj preto dialnicou treba prepojit juh, kde sa to da za lacny peniaz.
 

 

Pán tvrdí, že priemysel a turizmus na úseku od Zvolena po Košice je dlhodobo rozvinutejší a atraktívnejší než na severe Slovenska?
 

 

Áno. Tvrdí to, a vôbec mu nevadí, že verejne zo seba robí blbca.
 

 

Tvoj príspevok svedčí akurát o tvojej tuposti. A pritom si stačí položiť základnú otázku: diaľnice sa majú stavať tam, kde je potreba a kolabuje doprava (spojenie najdôležitejších ekonomicko-turistických oblastí) a tranzitu, alebo čo najkratšie spojenie 2 miest územím nikoho ? Inteligent odpoveď vie, tupovoliči tlaichajú nezmysly.
 

prosím ťa

prečo všade vyplakávaš o naokolo bližšie, . Veď z achvíľu Ti postavia MIškovec hranica SR, k tomu tento polprofil. Keby sa maďari poponáhľaly so severným obchvatom M0, a máš elegantné spojenie BA KE. čo viac chceš. Podľa posledných prepočtov, vychádza ´, že R2, sa neoplatí stavať ani 1/2 ´profile!!!
 

Aj Aj

Aj
okolo Balatonu aj okolo Dunaj Stredy, Topolnikov, Detvy, Miškolca všade su a nielen kukuričné ale aj slnečnicové polia.
 

pre porovnanie

Dostavba cca 15 km polprofilu maďarskej M15 za cca 70 mil.€
Na druhej strane výstavba 4,4 km polprofilu RC na Orave za 75 mil. €:
https://www.ndsas.sk/press/spr...
Na Orave bude asi čosi náročnejší terén, ale že by boli hodné viac ako trojnásobnými nákladmi na km cesty to sa mi nechce veriť.
 

 

ten druhý profil je ale predpripravený, aj stĺpy mostov stoja, nahádžu len kameň asfalt a poriešené,
 

 

Na maďarskom úseku nie je nič, čo by aspoň trošku pripomínalo most, na kysuckom úseku bude 10 mostov.
 

Ejha

Kto je vacsi vajcak.
 
Hodnoť

 

Dialnica do Kosic - cez Budapest
 


Najčítanejšie na SME Auto