SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Legendárny mikrobus od Volkswagenu sa vráti do výroby (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

OTRASNÉ

ani zadarmo by som ho nechcel. S tou legendou nemá spoločné absolútne nič.
 

ma

ma
 

 

co?
 

 

pri bližšom pohľade je dokonca viac ako zrejmé, že majú oba po štyri kolesá a po jednom volante...ako keby si z oka vypadli
 

 

nejak som si to nevsimol,ved potom aj TAZku by mohli zelektrizovat
 
Hodnoť

 

Nerozumiem tomu trendu, pchať na každé auto obludne veľké disky s uzučkým pásikom pneumatiky. To musí byť pre pohodlie cestovania priam balzam. Nezdá sa mi, že by tento VW pokus (podobne ako SUV, rodinné kombi a podobné autá) mal mať niečo spoločné s ostrou športovou jazdou, kde by to snáď malo nejaký význam...
(3/3)
 

 

Najhorsiena tom bude to, ze to s povodnou verziou nebude mat nic spolocne.Uz toho nikdy nebude ludove auto. Zabiju to rovnako ako zabili Chrobaka, Mini, Fiat 500 a ine ludove auta a stali sa z nich lestenky pre majetnejsich.
 

 

kedy boli auta pre nemajetnych ? ved dnes to vyzera tak, ze lacnejsie ani nemozu byt.
 

 

Náhodou tí nástupcovia sa podarili. Najmenej z toho podľa mňa chrobák, ale fiatka je veľmi pekná, aj mini sa dá. A aj tento mikrobus je dizajnovo celkom fajn. Žiadne prehnané tvary a prelisy, žiaden "živočíšny" interiér, ktorý rýchlo vyjde z módy. Tak to má byť. Mne sa páči.
 

 

Ale preco? ten stredny rad sadadiel neurobili ako jeden suvisly kus, aby sa tam v pripade sklopenia zadnych dvoch radov dalo pohodlne prespat :(
 

S Fiatkou súhlasím, ale s tým VW

mikrobusom vôbec nie. Starý mal veľa malých okien a pôsobil tak veľko, ako malý autobus.
Tento nový má veľké okná a má ich snáď o polovicu menej a týmto už nepôsobí ako minibus ale ako auto. Starý VW mal imidž práve tým, že vyzeral ako mikrobus a tým sa odlišoval od všetkých.
Ak už tam dali veľké okná, mali ho predĺžiť , aby tých okien tam bolo viac, rovnako aj sedadiel o jeden rad viac.
Proste celé zlé.
 

 

Nemohli už dať veľa malých okien, ani na autobusy sa už dnes nedávajú - bezpečnosť, výhľad, normy... bla-bla. No ale aj keď museli dať veľké okná, tak ich aspoň stĺpikmi priznali, aby nadviazali ako-tak. Inak by tam bola možno len súvislá veľká plocha skla.
 

 

Nepisal som, ze su skarede(suhlas, ze chrobak je najskaredsi) ale, ze z nich urobili auta v inej kategorii ako boli povodne auta.
Chrobak bol ludove auto, novy ani nahodou. To iste mini. 500 ma najblizsie k povodnej verzii.
U tohot cakm nieco podobne ako u chrobaka. Cenovkou pojde podla mna vyssie ako povodne.
 

 

veru veru, na ulici sa to neda prehliadnut, kazde nove auto ma nizkoprofilove gumy. hlavne tie ludove, duster, fabia, polo. a ty renaulty a kie tiez.
stale musim odvracat zrak na ulici, neda sa na to divat.
 
Hodnoť

Do psej matere,

vadí mi to aj pri spaľovacích motoroch, ale narábať s koňmi pri elektrike je totálna zvrhlosť. Jednotkou výkonu je predsa W a jeho násobky! To už bude aj elektromer v koňohodinách ?! Alebo žriebähodinách ?
 


Najčítanejšie na SME Auto