SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Suzuki s modelom Swift Sport ukázalo, ako sa robí veselý malý hatchback (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

A pri zrazke

So zajacom vam hlavou preleti naraznik..
Inak zaujimalo by ma, kolko tak stoji jeden bod/hviezda v teste ncap...
 

 

Takže odporúčaš napríklad SUV VW Tiguan (5* v NCAP), kde po zrážke so srnou jedna mŕtva a jedna ťažko zranená.

https://www.cas.sk/clanok/5956...

Budeš namietať, že oni predsa narazili do stromu... Možno máš pravdu a možno by sa na menšom, obratnejšom aute tej srne skôr vyhli... a možno aj nie... ...tak ako nikde nie je napísané, že so zajacom ti v swifte preletí hlavou aj nárazník. To si si vymyslel, aby si sa zahral na dôležitého. Alebo dáš odkaz na konkrétny príklad?

Mimochodom, do swiftu už v roku 2010 montovali v základnej výbave 7 airbagov vrátané kolenného!!! Viem to, lebo ho vlastní manželka. Aj keď len klasickú verziu, nie športovú.
 

 

Konkretny priklad nemam, ale mozes si pozriet ncap hodnotenie: https://www.euroncap.com/en/re...

Hej, keby tu srnu zrazili na swifte, urcite by sa tesili dobremu zdraviu...
 

 

Na tom swifte by mali väčšiu šancu obísť tú srnu bez toho, aby skončili v strome, lebo tá "motokára" sedí na ceste ako ... Určite lepšie, ako ťažká krava s vysokým ťažiskom. Prečo asi jazdia rallye autá presne z veľkostnej kategórie swiftu? Už si videl na rallye SUV?

Swift predchádzajúcej generácie mal v NCAP 5* presne ako VW Tiguan.

A že v Tiguane by mali mať väčšiu šancu prežiť? No to by človek asi aj očakával, keďže stojí 2x viac.
 

Miesas

hrusky s jablkami. To ci by sa tej srne vyhli nezalezi od auta ale od vodica. A uz ked teda ma dojst k havarii, tak ano, radsej by som sedel v spominanom VW. Uz len z toho dovodu, ze pri zeazke s tak vysokym auto skonci srna odhodena, resp. na kapote auta. Kdezto pri tej malej krabicke by najvacsi naraz schytalo celne sklo a v takychto pripadoch sa zboeraju zvysky tela pasazierovpo okoli...
 

 

Je super, že si sa dal na porovnávanie malého mestského prdítka versus SUV od Volkswagenu :-) Swift je auto určené do mesta. Koľko srniek stretneš v meste?

Tá srnka ležala na ceste, rozdiel vo výške swift vs tiguan je podľa výbavy od 13 do 17 cm. To je fakt brutálny rozdiel :-)

Mimochodom youtube je plný videí, kde "experti" otočili SUV na strechu len "škrtnutím" o obrubník, či ťuknutím o menšie auto. Nič neotočíš na strechu ľahšie, ako SUV.
 
Hodnoť

Neviem si celko dobre

predstaviť, ako sa pri testoch NCAP snímaných kamerou a verejne sprístupnených dá podvádzať.
Ak máš info, rád si prečítam.
Predchádzajúci sportík od Suzuki sa mi páčil viac. A trojité päťlúče na kolesách vyzerali skvele. Ale dizajn je vždy vecou vkusu.
 
Hodnoť

 

Keby to malo aspon 180 koni, tak ano...
 
Hodnoť

 

E E, takto teda nie. Mali sme už dva swifty, ale táto maska je totál nepodarok, aj keď na prvom mieste hnusných masiek ostáva nový yaris - je ako zväčšený portrét konečníka.
 

Huh

No neviem v akom stave máš konečník ale asi by si mal ísť k lekárovi a nie ho portrétovať. ;)
 

 

Minule dačo šušťalo v záchodovej mise. To možno ďalší dizajnér bral inšpirácie.
 

Mozno

si pocul plavat kanalmi na Slovensko splachnute dechty nemecka. :)
 
Hodnoť

 

Tak to sa máme na čo tešit :-(. Keď to bude taká šopa, ako predchádzajúca generácia, ktorú bez problémov vypráskám s mojím 20 ročným Peugeotom 106
http://www.zeperfs.com/en/duel...
 

 

100 kg navyše pri swifte taktne zamlčíš. Tých 100 kilo naviac je 100 kilo bezpečnosti a modernejšej techniky. No schválne, pri čelnej zrážke týchto dvoch porovnávaných vozidiel, by si sedel radšej v tom peugeote? Asi nie. Ak tvrdíš, že áno, tak klameš sám seba.
 

 

Ja mám auto na jazdenie, nie na búranie
 

 

Hej, to si vravela aj manželka (v Swifte) a za prvé tri roky vlastnenia vozidla do nej na križovatke zozadu buchli dvakrát. Ani raz nebola na vine. Len si stojíš a dávaš prednosť a zozadu bum.
 

 

Ja mám VP od roku 1974, cez 3 000 000 km najazdených po komplet celej Europe a nič. Žeby to bolo medi sedačkou a volantom :-) ? Ja som už v takom prípade potiahol o 2 metre dopredu a tak to stihol dobrzdit. Ale ja sa na križovatke nemalujem ale pozerám do zrkadiel :-)))
 
Hodnoť

Hmm, technika?

K takémuto článku by sa hodilo aj pár technických údajov. "S výkonom 140 koní" nie je technický údaj. Objem? Turbo? Kilowatty? Otáčky? nič?
 


Najčítanejšie na SME Auto