Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vyskúšali sme zadné sedadlá VarioFlex v novej Škode Karoq (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

tie videa sa VLASTNE nedaju pozerat

ten chlap stale hovori VLASTNE, VLASTNE, VLASTNE! z celeho videa si pamatam len VLASTNE
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja sa na nom nahodou celkom bavim :), ma dobre hlody.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Preco to volate velke SUV

Karoq nie je velke SUV ale stredne. Velke su ako Ford expolorer ci Jeep Grand Cherokee. Nehovoriac o Cadilals Escalade alebo Chevrolet Suburban. Tie su naozaj velke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ale

čo sa vzrušuješ, nevieš, že škoda má svoje vlastné triedy . Oktávia je vyššia stredná, fábia, je rodinné turbo, Rapid zasa nižšia stredná a tak ďalej. Ale čo už, keď ím to zákazníci žerú, tak prečo nie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

oktávia je vlastne skoro prémia :-)

a najrýchlejšie auto sveta.. RS naloží aj AMG, M a Audi RS, to je jasné. Zimpli kleva
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

prapacho

mas tam jednu chybu. Octavia je v Nemecku a v Cechach radena ako stredna trieda, zbytok sedi:-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a čo

nepísal som jasne, škoda má svoje triedy. To, že ich uznávajú zákazníci, je problém masívneho vymývania modzkov reklamami, a že to zákazníci ích žerú, to je ích problé, a šikovnosť škody.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to nie je

masivne vymyvanie mozgov reklamami, to su statisice spokojnych zakaznikov. Predsa ak si nieco kupis a nie si spokojny, zu si to viac nekupis. ale predaje Skodovky neustale stupaju a to dokonca aj na najnarocnejsom europskom trhu.

Ano, Octavia je trieda sama pre seba, lebo taky liftback nikto neponuka a plus velky kombik, kde pri porovnavacom teste s kombikmi nizsej strednej napisu ze sa to neda velkostou porovnavat, lebo Octavia ponuka vacsi priestor ( celkovo ) ako kombiky strednej triedy. Dalej mas siroku paletu motorov, prevodoviek a pohonov. Predokolky, 4x4 a Scout, plus rychle verzie a L&K verzie, ktore naozaj posobia hodnotne. Plus nepreberne mnozstvo vybavy. Dokonca ani samotne VW nema podobne Auto a Jetta sa v Europe moc dobre nepredava, i ked jej svetove predaje su naopak vynikajuce, ale to aj Coroll - teda sedan stale frci.

Podobne taky Superb L&K 2.0TSI 280 DSG 4x4 nema momentalne konkurenciu ci uz ako liftback, alebo Kombi. Iba novu Insigniu, ktora sa vracia ako GSi.

A vytka, ze Skodu kupuju firmy? Nuz do firmy si velmi dobre rozmyslis, co kupis. sto krat zkalkulujes naklady a beries do uvahy aj ako firemne auto reprezentuje. Teda spolahlivost, nizke naklady na servis, dobry design, priestor a samozrejme ponukana hodnota za danu cenu. A ano, Skoda ponuka velmi dobre ceny, ale to moze ponukat predsa kazdy predajca.

No a Fabia. Stalica medzi najpredavanejsimi autami sukromnym osobam v Nemecku. Dnes uz sice trocha mala, ale ako kombik stale velmi dobre Auto pre zakaznika v kazdom veku. Predsa len Renault Clio Kombi je skor zamerane na mladsiu generaciu.

A urcite, marketing je dnes velmi dolezity. Bez zisku sa vyrabat neda, pokial nie je clovek ako Elon Musk:-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dovolim si reagovat na druhy odstavec: triedy a zaradenie. Zaradenie do tried urcuje zvaz predajcov v danej krajine. A je smiesne, ked niekto chce pomoct svojej domacej znacke a kvoli par mm preradi model do vyssej triedy.
O3 combi D4659/S1814/V1465/Razv.2686
Astra combi 4702/1814/1465/2686

Skodovke sa v Europe dari kvoli cenovej politike. V DE je O3 lacnejsia ako Golf, co vsak neplati na SK (samozrejme ze rozumiem vstahu dopyt/cena)

Nechcem a nepotrebujem na teba utocit, ale ty mi prides presne ako typ cloveka, ktoreho reklama a testy v Autobilde presvedcili, ze Skodovka je to najlepsie pod slnkom a nic s tebou nepohne. Jedine ze by ta Skodovka akokolvek platila, vtedy by som tomu zapalu rozumel ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Oprava:
Astra kombi:
4702/1809/1499/2662
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ešte

prihodím svojho obľúbenca :
O3 combi D4659/S1814/V1465/Razv.2686
Astra combi 4702/1814/1465/2686
P308 SW 4585/1863/1472/2730 + k tomu skutočný (bez priestoru pre rezervu, ktorý ráta Octavia a p nie) väčší kufor.

trocha objektivity, takže ktoré auto patrí do strednej triedy? , ani jdeno, tobôž oktávía
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na 308 som uplne zabudol. Ale vies kde bude problem?! Nema v ponuke tolko motorizacii a 4kolku. A je to Francuz ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vyberatelne zadne sedadla

ma moja 15 rocna Xsara Picasso....po nej moja 10 rocne C4 Picasso....to je novinka???? Snad opajcnuta vec, prezentovana ako novinka.Ano v Skode to je novinka...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Novinka to je

v SUV.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mal to uz

aj Yeti, takze to nie je novinka ani v SUV a ani v Skodovke. Prvy bol Roomster. Ale co je pravda, taku variabilitu neponuka nikto - teda nastavovanie v pozdlznom a aj v priecnom smere, plus pohodlna manipulacia so sedadlom.

Teda mozno novinka pre ine SUV, ale nie pre Skodovku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

heh..toto sme mali na nasom starom megane scenic:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Toto prezentovat ako novinku a specialitu. Toto ma viacero aut. Na druhej strane kolko ludi to vyuzije. Podla mna minimum v takomto aute.

Mna by napriklad zaujaki tym, zeby v zadu boli tri plnohodnotne sedacky. Moj ideal je kombik s tromi plnohodnotnymi sedackami ale o tom mozem len snivat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ja som sedadla vyberal vcera...

stahoval som skrinky a stoly..tri plnohodnotne sedacky potrebuju slusnu sirku..teda ten kombik by musel byt ekvivalent minimalne vyssej strednej triedy (passat, superb, mondeo su na to uzke)...otazka je kolko rodin (ktore najviac ocenia 3 plnohodnotne sedacky vzadu) si moze a chce dovolit kombi za 50+tisic..ja nie..preto mam mpv - to 3 sedacky ma za polovicnu / tretinovu cenu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

oprav ma ak sa mylim, ale s-max ma pri sirke 191 cm tri plnohodnotne sedakcky. mondeo ma dnes sirku 188 cm. ak by sa chcelo malo by sa to tam dat napchat. nevravim ze do dnesnej podoby toho kombika, ale ak by sa na to myslelo dal by sa navrhnut tak aby sa tam vosli. francuzske auta (grand picasso, grand scenic, 5008...) sa mi zdaju byt este uzsie ako s-max (nechce sa mi teraz googlit udaje) a tiez maju tri plnohodnotne sedacky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vybratim zadnych sedaciek z neho spravis mini dodavku. Vyuzijes to ked budes napriklad kupovat nabytok ktory by sa ti inak do kufra nezmestil.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto