SME
Piatok, 23. august, 2019 | Meniny má Filip

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na D1 v smere do Bratislavy sa vodiči zdržali takmer hodinu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zápchy sú dôkazom, že Slováci sú trpezliví a chcú čakať v autách namiesto toho, aby cestovali verejnou dopravou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a velku trpezlivost preukazuje aj vlada, ked vyckava az kym sa to nejako nevyriesi...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vláda im ponúka verejnú dopravu, ale neoblomnosť nakoniec zvíťazí a vodiči sa dočkajú rozšírenia ciest. Treba byť tvrdohlaví a stáť v zápchach. Vláda si to časom uvedomí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vlada si nic neuvedomi, jej clenovia sa vozia s majacikom a vsetkych predbiehaju. ked si to nejaka vlada uvedomi, urcite to nebude tato, ktora ide stavat dialnice v oblastiach, kde je velmi nizka vytazenost ciest... a s tou verejnou dopravou, to bol iba dalsi tvoj forik...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vlaky napr z Senca meskaju tiez...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale to uz nie je problem vlady, ale zeleznicnej spolocnosti slovensko a.s.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V tom prípade je lepšie presadnúť do auta a problém je tým vyriešený.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No, nedá sa povedať, že na verejnú dopravu potrebuješ menšiu trpezlivosť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nepripomína vám dlhá rada áut v kolóne dlhú radu v obchode s potravinami? Poznáte to: Nízke akciové ceny, dlhá rada tlačenica, nedá sa nakupovať. Vysoké ceny, žiadne rady ani žiadny ľudia v obchode. To je zákon ponuky a dopytu. S čím sa obchoduje v doprave? S prenájmom cestného priestoru. Aká je cena? Zastaralá paušálna nič nezohľadňujúca a podľa dĺžky zapchatej uviaznutej kolóny je cena veľmi nízka. Skutočná cena prenájmu cestného priestoru pre každé vozidlo by sa mala odvíjať od presného počtu jázd, od ceny priestoru lokality na ktorej sa cesta nachádza(poznáme ceny BA pozemkov, katastrofa), aj od dopravného záujmu o cestu, ktorý kolíše podľa dátumu a času. Reálna cena by mala kopírovať všetky tieto skutočnosti. Kde mi chceme osobným autom lacno jazdiť po drahých BA pozemkoch. Toto je nejaký trhový mechanizmus?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ani na tom vasom printscreene ani na waze zapcha na D1 nie je
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

no neviem, ked sa pozrem na waze na senec a trasu medzi blatným a trnavou ma napadá, že sme naozaj jeden trpezlivý, utiahnutý národ
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Utiahnutosť je motorom ekonomiky. Pracovití ľudia, ktorí žiadajú málo sú ťahúňom krajiny a za to im patrí veľká vďaka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

milujem takych soferov ... ist do prace busom = socka. alebo sviatocny vodic, ktory vytiahne svoju daciu len ked prsi, lebo sak 10 minut peso na autobus je smrrrrt ... a potom su na dialniciach co kilometer, to buracky.pomaly zavidim amikom, ze maju na dialniciach pruhy specialne pre single vodicov a pruhy pre auta, kde je viac pasazierov ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Máte problémy?Včera som vyrazil z Liptova 10:20 a hned za Dechtármi som išiel v kolone až do Ružomberka(1 hod naviac) a opravdické peklo ma čakalo na D1 na Prahu ,kde som išiel 100 km kolone rýchlosťou 10,20,30/hod a niekde som úplne stál.Takže som prišiel do Prahy o 19:20 ..No stojí to za to??NIE...Nabudúce sa normálne vykašlem ísť,ked je nejaký štátny sviatok a ostanem doma..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Kolony

su i vo vyspelejsich krajinach. To my sme len cakali, ci to naozaj pride i k nam. A prislo....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a cakajme este dalsich dvadsat rokov, ci sa nejaky nosny kolajovy system v BA a okoli nepostavi sam...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Prišlo?

Prišlo? Ani nie, sami sme si vyrobili. To neskutočné množstvo áut.
Z globálneho hľadiska by som považoval za úspech, keby sa výroba áut ZNIŽOVALA. Každé auto, ktoré sa vyrobí, zvyšuje zápchy. Kedy sa konečne bude považovať za úspech rušenie a zavieranie tovární na autá? A nie ich ďalšie a ďalšie budovanie, aby chrlili ďalších účastníkov zápch.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

obdivujem

zamestnavatelov /hlavne majitelov sro/, ze ich nenapadne, ze jeho zamestnanec, ktory sa snazi kazdy pondelok /samozrejme kazdy den, ale hlavne kazdy pondelok - netyka sa to tych, ktori prichadzaju napr. vlakom, co som aj ja takto dlho riesil, ale hlavne vecer pri odchode mi to absolutne nevyhovovalo/ prebit cez tieto zapchy do kancelarie, kde si potom sadne za pocitac a cely den sedi, mozno nieco ide vybavit do mesta, potom o 16-17.00 vstane a ide sa prebijat domov z BA niekam smerom na TT, alebo DS... a to vsetko v systeme /povacsinou jedno auto jeden clovek/, proste ze ich nenapadne, ze ten moj zamestnanec moze pracovat aj z domu aspon ten jeden den. Jasne, ze nie kazda praca to umoznuje, ale dnes uz vela profesii ano. Ja som za to bojoval roky a odpovedou mi vzdy bolo, ale ty musis prist do prace... mojou odpovedou vzdy bolo, ved ja budem v praci, len nie v kancelarii niekde v office v BA, ale doma v kuchyni. Klient to vobec nebude mat sancu rozoznat. Bohuzial som nepochodil, lebo predstava majitela, ze sedim doma v kuchyni u neho hranicila s fyzickou bolestou. Tak som sa zariadil po svojom a po 10 rokoch pracujem na 90% vyhradne z domu a 90% mojich klientov o tom vobec netusi. A zapchy smer BA su pre mna minulostou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Úplne súhlasím

Úplne s tebou súhlasím. Skutočne cca 80 - 90 % úradníkov by mohlo pracovať z domu . Ani kontrola výkonnosti dnes nie je problém. a raz za týžden môže prísť do úradu na nejakú poradu. Aj ked aj to sa dá dnes vyriešiť. Sú mylné predstavy, že ten čo robí z domu sa fláka niekde na záhrade. Sú už aj na Slovensku firmy ktoré to dnes bežne praktizujú a v konečnom dôsledku aj ušetrí náklady za kancelárske priestory.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pre mnohych zamestnavatelov plati mantra, ze dobry zamestnanec je len ten, ktory sa min. 8 hodin denne /idealne ale aj 10-12 :-(/ tmoli po firme, lebo ked pracuje z domu, urcite pozera telku a okopava zahradu... ano aj taki su, ale to sa rychlo ukaze... mozog je niekedy tiez kost, aspon podla toho ake maju poniektori skostnatele myslenie...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto