SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Výroba Maserati je pozastavená. O autá nie je dostatočný záujem (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Hodnoť

 

Jirko Malcharek, kde si ?
 

 

Konfiguruje jeden kusok pre pani Flasikovu...
Bohuzial, predseda zupy si bude musiet znova vystacit s nejakou Audinkou vo fullke.
 
Hodnoť

 

Čo mám rozumieť pod výrazom "športové SUV"? Akože "športové Sport Utility Vehicle"?!?

A nepredáva sa asi preto, že pre zlatokopku sú aj lacnejšie varianty,
 

veru, klasický depehačkar

nemusi ***ačke kúpiť maserati, ked rovnako mu vyfajčí aj za cayenne. (to je autentický výrok od jedného takého)
 

 

ani to nie je lacna fajka. 180 konova X3-ka musi stacit.
 

 

No ja povazujem Cayenne za nieco viac, nez Levante, uz len kvoli 4-litrovym V8 u Porsche, zatial co Levante ma iba 6-valce. A co sa tyka dizajnu, okrem masky a prednych svetiel to nijako nepripomina Maserati, iba dalsie vajcovite SUV onicom. Myslim, ze sa do tohto segmentu nemali hrnut. Zrejme nie je dostatocna zasoba d*bilov na svete, ktori by si kupili Maserati SUV. Uvidime ako to bude s Lamborghini alebo dokonca s Ferrari.

Som zvedavy kedy pride novy trend a napriklad Jeep alebo Land Rover budu chciet konkurovat Ferrari a Maserati a preto zacnu robit dvojmiestne kabrio supersporty.
 

LandRover patri Jaguar

a ten ma 2 miestnych sport modelov dost. Jeel patri pod Chrysler a tam patri aj Dodge ktory ma napr. Viper.
 

 

Ale co to ma spolocne s tym, kto patri do akeho koncernu? Ferrari patrilo pod Fiat, Lambo pod VW, ale nikoho ani nenapadne ich porovnavat. Snad nepovies, ze VW vyraba dodavky, tak to je ako keby ich vyrabalo Lamborghini.
Fakt je, ze Jeep ani Land Rover ziadne supersporty nevyraba a nevidim dovod preco by mali. Takisto nevidim dovod na SUV od Maserati alebo Bentley. Alebo ak uz, tak nech ich predavaju pod inou znackou, aby neprznili tradiciu.
 

 

Este nikto ti neprezradil, ze Lambo vyraba aj traktory?
 

 

To kazdy vie, ale tie traktory zvyknu vystavovat a ponukat v rovnakom autosalone? Medzi Aventadorom a Huracanom? :)
 

 

Tak ako Toyota ma Lexus na predaj luxusnejsich aut, Nissan ma Infiniti a teraz Hyundai si vytvorilo znacku Genesis. Luxusne automobilky by to zase mohli spravit opacne. Vidlacke SUV predavat skratka pod inou znackou. Stale by zarabali na SUV, ale pritom by neznizovali exkluzivitu naozajstneho Maserati, Porsche, atd. A logom Porsche alebo Maserati na kapote by sa pysili tie klenoty, ku ktorym to patri. Takisto Bentley, majestatne limuziny a coupe, to je Bentley. Hnusna Bentayga by sa mohla predavat pod inou znackou, trebars "Bentley Utility Vehicles".
 

scooby doo

Ja mam tiez taky nazor, ze suv je uzitkove vozidlo, hlavne pre cice ktore nevidia na cestu a tych co zadrbavaju priestori na statie, kufor aj tak maly, vsetci musia nosice montovat, nastupujes jak do autobusu, radsej male rychle auto ako autobus. Ako keby boli vsetci na farmach vo vzdialenostiach 200 km na slovensku, jednoznac e asterion hybrid, inak najladnejsi dizajn robia taliani, vzdy boli auta krajsie o 2-3rocky pred hranatymi...
 

Re:

JIM JAM, a gulu kam namontujes, ty, asterion :) Davaju aj lekarnicku vo vybave economy?
 

re:to je vyrobne tajomstvo chranene lice

Nie, len chladene napoje a snack, inak o hlade. Mozno fukat balonik pri narkoze, tak neviem ci to povazujes za lekarnicku, alebo len pohotovostnu vybavu.
 

 

Aj Tebe stastny novy rok.
 

 

Asi ti uniklo, že Fiat a Chrysler sú jeden koncern pod ktorý patrí aj Jeep
 

 

Ani nie, sa celkom vyznam v znackach. A potom sa mi z niektorej paci mozno len jeden model.
 

Budes sa cudovat, ale

Jeep Trackhawh strci Porsche do vacku. 0-100 3.5s
 

 

Aj v zakrutach? :-)

Ja viem aj o extremnych verziach, ale stale je to SUV. A inac 911 Turbo S ma stovku pod 3 sekundy.
 

 

A to naco dobre, ze pod 3 sekundy ?
 

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Najčítanejšie na SME Auto