SME
Štvrtok, 19. september, 2019 | Meniny má Konštantín

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Rozlúčte sa s Partnerom, prichádza Peugeot Rifter (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

parada

Berlingo sa vyrába desťročia, a stále je úspešné. PSA dokáže jeden model ponúknuť ako klasicky (opel), dizajnovu veselý (citroen) a luxusný model (peugeot) takže si vyberie každý, kto má záujem o tento segment. Čo raz viac súkromníkov si kupujú tieto modely ako roddiné auto, a nie ako užitkove.

nedámi ešte pripomenúť úroveň naších novinárov. Fakt nechápen ako môže "odborník" označiť rozmer displeja ako priemer???.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

uz netrpezlivo

cakam, kedy sa tu objavi clanok o novom Peugeote 508. Vyzera vynikajuco. Konecne poriadne auto! Ten design je naozaj velmi podareny. dokonca aj ten klavir na pristrojovke je super. skoda len, ze zasa dali sisku a budiky na celnom skle. To je u mna jedine minus, ale uplne zanedbatelne! Je to taky navrat k elegantnej 405tke, alebo 406tke, ale so smrncom 504 kupe. Po 308 a 308SW dalsi velmi smrncovy model od Peugeotu - povedal by som az frarncuzska zvodnost. KONECNE! TO TRVALO! Uz sa tesim na kombik!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja som len zvedavy, ci ma premiovost a robustnost niekde svoje hranice
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak bude Dangel verzia 4x4 v predaji v dlhom prevedeni, tak idem do toho... Konecne sa po rokoch vrati na trh prakticke auto, co zvladne aj cestu na chalupu a nebude to SUV za 38 tisic...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

super :-)

Dobrodružný charakter a motor 1,2 :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Bez úškrnu, jazdil si s tým motorom?
Ja áno, manželka ho má v Grandland X v automate s 130k. Normálny ťah po meste a mimo mesta. Auto je prakticky nové, dlhé trate nemá. Ale vôbec neregistrujem niečo podozrivé...
Ale ak ty máš lepšie skúsenosti s týmto motorom, rád sa poučím
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nejazdil som - ani netužim

ja mam 2,2cdti v anatare a 2,8 d4d v LC a to mi stačí...ale ani o nich netvrdim, že sú to dobrodružné motory - to sú V8 a vyššie....apropo - a objem nenahradíš
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja mám aj 2.0 v 508 a klasický 1,6 v Leone.
“Objem nenahradíš” - možno nie, spotrebu a emisné normy áno
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ked sme vyberali auto

a poskulovali po VW tak som sa napocuval aka som ovca a ako budem plakat a ze su to sroty a ze ked tak max 100tis to vydrzi... nuz neviem posudit. Ale jedno viem, vsetci ktori sa k tomu vyjadrovali, zdoraznujem uplne vsetci, spadaju do kategorie nejazdil som s tym-ani netuzim ja mam doma to a tamto, nic pod 2 litre mi do garaze nesmie a este povestne objem nenahradis... Ja neviem ako niekto, ale ja ho napriklad ani nechcem nahradzat... Na otazku tak odkial to vedia, ze je to srot som dostal vzdy len jednu odpoved: ved to vedia vsetci... niektorych som poznal velmi dobre, mali stare auta z bazaru, ktore aj zle vyzerali a ked to nastartovali tak to bolo nieco - hrkot a smrad.... ale vedeli vsetko, uplne vsetko...
kazdy si kupi to co mu vyhovuje a na co ma...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Akoby

to bol jediný motor v ponuke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V našom prípade áno. 31.10.17 bol jediný benzín .
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pardón, zla rekcia :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

508

Peugeot sa pochválil s novou 508
A je naozaj pekná!
http://www.auto.cz/peugeot-508...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

interier je na moj vkus velmi futuristicky :) ja som konzervativny v tomto ale exterier fajn
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

odviazali sa

1.6 HDI 169 kw. Nie je to príliš veľký objem? ali by sa inšpirovť renaultom captour, 0.9 turbo, pri 130 na diaľnici žerie 30 l.

1.6 nemôže vydržať s takým výkonom viac ako 150 k.

Toľko mávali V6 pred pár rokmi. Kompresný pomer mňam.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

prehovoril odborník na pohonné jednotky a známy autor niekoľkých nezničiteľných motorov ktoré sa dostali do automobilovej siene slávy.ach jaj.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A preco by nemohol?
Lebo to povedal kto? Nejaky excelak z openofficu ktoreho vrchol inziernstva bolo poskladat skrinku z ikei?
Si myslis ze oni tie motory netestuju?
Kopa tych nizkoobjemovych motorov na ktore ty a podobni ludia tebe vyplakavate po forach prezila uz davno 200 tisic a viac a nic, idu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

excelak z openofficu je kto?

kup si to kludne.

Ja som skor za velke motory.

Sam mam C400 a stare W202 2,4 V6 z 1998 a cca 365k na budikoch. stvorvalcek 1.6 je skratka nezmysel do takeho auta. Akokolvek to bude vyhonene na 169 kw.

Do predchodcu 405 davali aj trojliter V6. Kazdemu sudruhovi pochopitelne podla jeho chuti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A tvrdis to na zaklade akych testov?
Nic okrem subjektivneho pocitu nemas.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

áno

čisto subjektívny pohľad a priama skúsenosť s downsizingom.

VW: 1.4 tsi turbo/kompresor,
Pežotka 1.4 HDI
Ford Mondeo 1.0 ecoboost

Všetko krámy. Celkom to ťahá ale žerie to ako 3 liter keď chcaš aby to trochu išlo. úplne to postráda zmysel podľa mňa. A okrem fordu sa všetko dosť kazilo.

Do hentakého auta 2.0 benzín/nafta a 3 liter pre náročnejších.
toť môj názor, jasné, nech si každý kúpi čo chce ale 1.6 je skrátka málo.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto