SME
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Dopravná hádanka: Ako by ste prešli cez túto zvláštne označenú križovatku? (riešenie) (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

mozno tam bol problem, ze vozidla nedavali prednost autam prichadzajucim z prava po hlavnej po solivarskej a preto to riesili takto malo standardne?
 

Tiež to tak vidím

Skôr je to upozornenie na danie prednosti, ako 2 po sebe nasledujúce križovatky. Ak stojím na všetkých ostatných smeroch, tak mi značenie ukazuje, že tie vozidlá sú na hlavnej.
 

 

Ta znacka je tam zle a je metuca. Namiesto daj prednost v jazde by tam mali dat este jednu znacku s tvarom krizovatky alebo lepsie umiestnit povodnu.
Takto sa moze stat, ze odbocujuci hore na solivar budu stat a davat prednost autam zo svabov lebo je tam znacka daj prednost v jazde. Ty zo svabov budu davat prednost im, lebo ved su na vedlajsej a auta z arm. gen. lobodu su na hlavnej a moze nastastat zbytocne nedorozumenie.
V Presove je chutoviek viacej.
 

 

toto moze robit naozaj problem len a len slovakom!!!
v Rakusku to je uplne bezne a bezproblemove!
ked ide hlavna zabacajuc cesta vpravo, tak neexistuje ze by v Rakusku pouzili znacku hlavna (lebo ju ani nepouzivaju, slovaci by asi nepresli krizovatkou...:) ale samozrejme ze pouziju znacku daj prednost, lebo klucove i na hlavnej ktora zabaza vpravo je, ze ten co ide ROVNO MA DAT PREDNOST tym co ide sprava... a klucova je bezpecnost... ale slovaci maju nejake mentalne problemy... cudujem sa ze vobec ziju... v tak zlozitom svete...
 

Cuky?

či Luky? :)
 

Ty si to vobec nepochopil...

nie je problem dat prednost tym, co idu zprava, ale voci tym, co pridu (po Solivarskej) zprava... podla znacky "daj prednost" by si im mal dat prednost, podla znacky "hlavna cesta" mas prednost ty... preto to je mätuce...
 

Edit

nie je problem dat prednost tym, co idu zprava, ale voci tym, co pridu (po Solivarskej) ZLAVA
 

 

Ano nepochopil to. Problem su auta z lava(na tych som zabudol) a aj oproti pri odbocovani do lava. V tychto dvoch situaciach by dochadzalo ku koliziam.

Videl by keby tam vypli cez den semafory, co by sa tam dialo.
V noci sa to da prezit lebo je tam vtedy malo aut.
 

 

ak ide zlava niekto tiez z vedlajsej, tak mu nemas davat prednost...
staci poznat predpisy...
 

ale ved je tam

znacka "daj prednost v jazde", tak co tre.es, ze mu nemas davat prednost...
(vsak prave o tom je tento clanok)
ach boze... moze byt niekto taky nechapavy...
 

 

vratit vodicak...
ak idu 2 auta z dvoch ciest oznacenych ako vedlajsia, tak kto ma prednost?!
ten kto ide sprava
vratit vodicak! dostudovat! neuveritelne aky analfabeti tu jazdia...
 

 

Dúfam že ešte dnes pôjdeš odovzdať VP.
 

Jednoznacne !!!

Ta Daj prednost ma byt okamzite demontovana! A ak chcu pomoct, nech tam kludne domontuju este jednu tu hlavnu cestu s obrazkom, ako je ta vedla krajnice znacka hlavnej cesty.
Kazdopadne ta Prednost v jazde je az neuveritelny kix. To naozaj je tam este aj dnes ta znacka???
 

 

Lenže teraz to znamená že autá majú dať prednosť aj zľava
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

Ideálne sú

kruhové križovatky. A ako druhý rovnocenné cesty s pravidlom pravej ruky. Ukľudňuje to dopravu a vedie k plechovým nehodám na rozdiel križovatiek hlavnej s vedľajšou.
V krajinách, kde sa korupciou na značkách nezarába, je to už dávno pravidlom.
Na Sk je byrokracia zabetónovaná a na značkách sa zarába, tak to nikto zo zúčastnených nechce odstrániť.
 

Kruhové križovatky

Presne tak. Napísal si, že ukľudňujú dopravu. V preklade spomalujú. Vyrábajú štupeľ. Je to novodobý mor. Je ich veľa, hocikde a bez rozmyslu. Pri ich zavádzaní treba postupovať citlivo, pretože to nie je všeliek. Svojho času som čítal povzdych jedného autoturistu z výletu na sever, myslím Nórsko?
Dokonalá cesta, krásna príroda, minimum aut. Na odbočke do každej dedinky čo 2, 3, 4 kilometre kruháč. Psycho.
 

 

ani po 25 rokoch šoférovania som si nevšimol, že kruháče sú mor. Práveže nič lepšie sa ešte nepodarilo vymyslieť.
 

Nemor

Kruháče síce nie sú mor, ale niekedy sa budujú aj na nesprávnych miestach. Kruháč je vhodný tam, kde nie je príliš veľká intenzita dopravy alebo sú všetky cesty pomerne rovnocenné. Pri veľkej intenzite dopravy malý kruháč totálne zablokuje dopravu v špičke. Aj riedko idúce autá z vedľajšieho smeru zablokujú hlavný ťah. A to nehovorím o tom, že zápcha v kruháčí úplne zablokuje všetky smery a ani záchranné zložky potom nemajú šancu sa nikam dostať.
 

 

Ak je to tak v Norsku, tak to by bolo u mna prasky. Toto nemam rad.

Suhlasim, ze kruhace niesu vhodne vsade a vedia pekne zablokovat dopravu.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto