SME
Štvrtok, 26. november, 2020 | Meniny má KornelKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Škoda nestíha vyrábať nové autá. S Karoqom pomôže továreň v Nemecku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť

 

Skoda hateri sa zase mozu vyblaznit.
Ale inak je celkom zaujimave sledovat ze skodovky sa dostali aj imidzovo na uroven VW. Som zvedavy dokedy toto VW takto necha.
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

 

Aj pocet kolies Nemci okopirovali od Cechov.

Ach, deti, deti! Co len s vami budeme robit?
 

 

cca pred dvomi mesiacmi som sa od kolegu v práci dozvedel, že Porsche svoje 911-ku odkopírovalo od škodovky a jej kupé 110R :D

Ľudia totálne osprosteli. Z komunistov. A svoju blbosť posielajú ďalej prostredníctvom svojich potomkov.
 

Jawohl herr oberst,

adolfwagen,mit Auspuff.
 

a ja som pocul ze Pilsner okopirovali

od plzenskeho pivovaru a Budweiser od budejovickeho ... komunisti fakt vymivaju mozgy celemu svetu.
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

Máš pravdu

Musel som si to vyhľadať, pretože som o tom ešte nepočul.
Nie len design ale aj motor.
VW platil odškodné https://de.m.wikipedia.org/wik...Ähnlichkeiten_mit_dem_KdF-Wagen/VW_ Käfer
 

je to tak

celý nemecký folksvagen, je len o klamni. Najprv Hitler doslova ukradol tatrovku, Za celé obdobie od vzniku, sám v podstate len čaká čo druhý vymyslia on to troćha vylepší, perfektný marketing a proste to funguje. Zaklincoval to ppodvodom v amerike. Bohu žial aj dnešný marketing a hon na dizle, je len o politike VW a nemecka, lebo VW nedokaže vyrobiť poriadny motor, či už benzínový (vid posledná zdochlina 1,5 TSi), tobôž nie dizel. Argument, že všetci klamú jednoducho neobstojí,l ebo nemci tú pomyselnú hranico drzo a bez škrupulí prekročili. Keby aj ostatný takto klamali, nemci by so to jednoducho za klobúk nedali. A pritom sa dá v pohode vyrobiť dizel, ktorý splnuje limity, možno aj lepšie ako benzín vid.: https://auto.pravda.sk/poradna... , čiže, dá sa to aj bez podvodov a testoch na opiciach. Bohu žial čo VW spal na vavrínoch na podvodnom SW vývoj stál a mangery si napchávali vrecká, a teraz sa tento vývoj veľmi ťažko dobieha, keď k tpmu treba kryť straty.
 

 

Fu, kolko klamstiev a nezmyslov si dokazal napisat hned rano...
V zle budes pokracovat cely den?
 

ok

a neaký argument by nebol. V mojom príspevku sú síce aj konšpirácie, ale aj nevyvrátiteľne fakty. VW ukradol tatre chrobáka. Aféra s podvodným SW tiež nie je vymyslená, ale fakt. Bohu žial, a ni s motormi sa vw-genu posledné roky nedarí.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

je faj

že si spokojný. Ja mam služobnú Alharmru, ale neskáčem s nadšením ako Ty, proste z núdze cnosť. Ináč máš veľmi zaujímavú filozofiu, že VW spravil chybu, že sa priznal, podľa Teba mal zatĺkať, a klamať?.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

tak ja ti neviem

podľa mňa, klamlivý SW je najhrubšia zlodejina, vo velkom rozsahu. Predávali výrobok, ktorý nezodpovedal deklarovaným vlastnostiam. Tučné zisky z téjto zlodenijny si koncern pchal do vlastných vrecák. Pritom konkurencia krvácala ny vývoji nových motoror, tak toto chceš povedať, že je to OK???.

Len tak určite golf, nie je prvý dízel, ktorý jazdí s ľahkosťo..... adalšie Tvoje bla bla. Napr HDi od PSA alebo dizle od Renaultu, takto sa už dávno pred vw správaju. Takže zasa hrubé a neobjektívne zavádzanie z Tvojej strany . o reálnej spotrebe golfa, s porovnaním s francúzmi radšej ani nepíšem
 

 

"Predávali výrobok, ktorý nezodpovedal deklarovaným vlastnostiam."
Nepravda. Zodpovedal. Zodpovedal vlastnostiam, ake vyzadoval test a podmienky testu.

"konkurencia krvácala ny vývoji nových motoror"
Nepravda. Aj ini vyrobcovia obchadzali testy svojim sposobom - napr. FIAT, BMW...

Vidis veci iba svojim klapkovitym videnim - ze VW (a cely VAG) je zly a hotovo. To je detinsky prizemne.
 

 

Klamlivý softvér bola požiadavka testu ? Klameš ty ...
Test a jeho metodika je len na účely štandardizacie podmienok merania, klamlivý softvér bol niečo navyše, podvod, vďaka ktorému dosiahli iné výsledky štandardizovaneho testu ...
Nerob zo seba hlupáka 😀
 

 

"Klamlivý softvér bola požiadavka testu ?"
Ja nikde nic take nepisem. Vymyslas si - alebo len nerozumies pisanemu textu.
Navyse, vobec nerozumies, co ten sw robil, teda zrejme nerozumies ani tomu, o co ide.
Test stanovil podmienky, pri ktorych sa vykonava meranie. Pri tych podmienkach testu motor produkoval emisie v ramci limitov. Test nestanovil, AKO ma motor nizke emisie pocas testu dosiahnut - testoval, CI motor nizke emisie dosiahol.
Vyhovel motor testu? Vyhovel. Ze sa potom motor "prepol" do ineho rezimu? Nuz... Ja neobhajujem taketo praktiky. Robil to VW, robili to aj ini. A mozno to ni robia aj nadalej.
FIAT to dosiahol podobnym sposobom, BMW tiez. Mercedes priznal "iny" rezim motora pri teste, blizsie to specifikovane nebolo. Ani Renault, ani Peugeot - pochopitelne - meraniu v USA nepodrobili. Preco? Lebo cieleny utok na VW. Obchodna politika USA voci najvyznamnejsiemu producentovi aut z Europy.

"Nerob zo seba hlupáka"
Nerobim. Hlupaka zo seba robis ty - ja som v tom nevinne.
 

vôbec

nie som zaujatý proti VW, ale nepáči sa mi, keď niekto vedome klame, a okráda spotrebiteľov. Zrejme patríš tiež medzi tých, pre ktorých klamstovo, podvod a vykrúcanie, je pracovný nástroj. Vyhovárať sa na to, že požadované výsledky musia byť len pri teste, je riadna hlúposť, akú to ma logiku?. to že si našiel skulinku na to aby si obhájil podvody a klamstvo, je chválihodné, ale rozumný a čestný človek to nemôže jednoduch prijať. Nechcem do toho zaťahovať politiku, ale naša vláda tiež kradne vrámci zákona, a to sa Ti páči? no mne vôbec. ALe zrejme patríš medzi tých krivákov, čo to schvaľuju.
 

len taká perlička

niekto to dokáže, aj bez vykrúcania, hľadania cestičiek ako oklamať testy, aniekto nie, a dokáže problém vyriešiť četne a hlavna zodpovedne, bez klamania. . https://autobild.cas.sk/clanok...
 

1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto