Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nehodu na D1 do Bratislavy odstránili, všetky pruhy sú prejazdné (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Hlavne, že netreba kolektory

Ďakujeme "expertovi" Palcakovi a jeho na statnom cecku visiacom VUD a dalsim podobnym expertom.
Ak by bolo kolektory, tak ide dopravo po nich.
Dakujeme este raz.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na Bratislave všetci šetria. Dopravu máme najhoršiu z celého Slovenska, ale keď to náhodou začnú riešiť, tak na nás šetria a aj dobre plány rušia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Možno by sa tak 40% dochádzajúcich z okolitých satelitných miest mohlo konečne zamyslieť a zažať vyžívať iný typ dopravy do práce ako auto. Vlakom (bicykel + vlak), poprípade bus, poprípade skúter. Že vás to baví stáť v tých svojich plechovkách v kolónach každú chvíľu. Samozrejme prvá reakcia bude - nemáme inú možnosť, to sa ti to mudruje, bla-bla-bla. Kecy! Svoj život a rozhodovanie máte iba vo svojich rukách.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

do Bratislavy nastastie skoro nechodim ale isiel si niekedy vlakom?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kde sa dá, jazdím vlakom. A hlavne s bicyklom priamo do práce. Žiaden problém. Pohodlné a urobím aj niečo pre svoje zdravie. V meste využívam hlavne MHD. Auto z garáže niekedy nevytiahnem ani 2 týždne. Stačilo sa zamyslieť a trochu si zorganizovať život. Samozrejme základom úspechu je neodprdeliť sa s rodinou v produktívnom veku do nejakej periférie s absenciou dopravnej verejnej dostupnosti a rozumnej vzdialenosti za chimérou RD a fiktívneho kľudu na záhrade. A mal som tú možnosť. Kolegovia sa mi smiali - vraj treba konať. Teraz sa už smejem ja im. V satelite nežijú, iba prespávajú. Majú min. 2 autá, deťom robia taxi a nepoznajú, kto sú susedia. Nevidia ich celé dni. Asi sú v práci, v kolóne, alebo u rodičov, kde to na dedine/meste žije. Veď čo by aj robili v RD v satelite cez víkend ......
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

v podstate mate pravdu

ale kopa z nich sa stahovala do satelitov kolklo rokov spat? nehovorim ze rovno 20 rokov, ale pre vela ludi to neboli ani 2 roky a 10 rokov naspat bola doprava troska ina... kludne ma opravte ak sa mylim, nemam s tym problem. ale kopa z nich je aj tych co sa nenarodili v ba a mozno nemohli pocuvat tie dristy o cp-ckaroch :)
ono povedzme si narovinu - vsetko sa pchalo do ba, samozrejme vsetci sme sli kvoli praci sem, kam chces tu masu ludi umiestnit? tak sa zacali "rozvijat" satelity... zial, infrastruktura pokulhava, ale to aj priprojektoch v hlavnom meste, kde vid parking...
poznam ludi z ba co chodia 6km v ramci ba do prace autom... ked pre mna nie je problem ist zo smolenic do prace, nemoze byt an pre domacich... detto v ramci ba je ten kto zije v dubravke a robi napr na galvaniho alebo na letisku odkazany na minimalne jedno auto (ale kopa ludi ma aj dve) kedze robi detom taxikara tak ci tak, lebo ked skolka nema v dubravke volne, mozes ist inde, ale auto potrebujes, takze si v rovnakej situacii ako ten zo satelitu... ked chces ist pre dieta zo skoly, z kruzkov, takho potrebuje zase ak chces este stihnut nakup alebo trening... mohol by som takto pokracovat do nekonecna...kedze som v ba od roku 1994 pracovne, vystriedal som viacero firiem, denne dochadzanie, pracu na smeny, viacero podnajmov (vajnory, raca, dubravka, dlhe diely petrzalka (oproti antolskej a potom Vlastenecke namestie/ Wolkrova) takze to co hovoris ty je tak pravda z plovice - z mojho pohladu - prizvukujem. pisem to preto lebo mam aj polovicu rodiny od rokov 60tych a chodil som sem ako sopliak a pamatam si ako sa ba menila, v podstate som tu skoro cely zivot. ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jj

Poznam bratislavcana ktory chodi 800 metrov do prace autom. Vraj kvoli image, ako by predsa drsc + rndr vyzeral pred kolegami ak by sa teperil MHD, bike, peso, atd
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tato vychodoeuropska zakomplexovanost... Nepochopim. Predpokladam, ze o "CP"ckaroch sa tento panko z "velkomesta" vyjadrujeme ako o niekom, kto nevie naco sluzi pribor.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

CP-ckar nie je urazka

len definicia, tak klud!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som uplne kludny
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tak ja som si myslel

ze 6-9km je rekord, vidim ze nie...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jj

Tento konkretny pripad je este navyse okoreneny faktom ze dotycny drsc ma zastavku trolejbusu v horskom parku cca 30 metrov od domu a vystupujucu zastavku cca 80 metrov od prace, napriek tomu chodi do prace autom, samozrejme je v tom aute sam...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ono by sa na tej koľajovej doprave zo satelitov aj malo popracovať, tak ako to majú všetky veľké a prirodzene sa rozrastajúce mestá, kam ľudia dochádzajú za prácou, nielen na obchvaty, ktoré aj tak problém riešia iba z jednej časti. Ak by nadväzovala na mestskú, istotne by niektorí z áut presadli na ňu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No skus si z trnavy vlakom dojst do prace do Avionu napr. Autom 30 minut (takto skoro rano), vlakom 50minut (osobak) na hlavnu stanicu a odtial mozes dalsiu hodinu autobusom :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vidis aj ja robim priamo vo svojom dome :D

Jedinne zdrzanie je, ked pes zavadzia na schodoch...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Moja manželka dochádza denne do BA vlakom. Nevieme si to vynachváliť. Ráno ju hodím z nášho satelitu do Pezinka na vlak a ja idem v plechovke do Senca do práce. Ona je za 19 minút na hlavnej stanici a za ďalších 15 v práci.
Vlaky sú pohodlné, jazdia moderné push-pull súpravy. Interval tiež ok.
Ja som z Pezinka za 10 minút v robote. Win-win.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a koľko to je zo satelitu do pezinka? Ak aj 10min, s prestrojami a čakačkami (keďže asi nechodíte na sekundu presne pred odchodom vlaku a mhd) je to hodina denne tam, hodina denne nazad. Ak sa nič nepos*lo a to že vlaky priemerne meškajú 34 minut mesačne si vieme pozrieť na oficialnych stránkach...

Za ideálnych podmienok je to za týždeň 10 hodín = Jeden pracovný deň aj s nadčasom strávite cestovaním... + 3 prestupy do toho, nehovoriac o strese (mešká/nemeška/budem stat na jednej nohe/na dvoch? Spotím sa/nespotím sa?)

Toto je win-win??? Ohmájgot!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zo satelitu do Pezinka sú to presne 4 minúty (3 km). Za pol roka, čo takto manželka cestuje, vlak meškal asi 5x, aj to cca 5 minút, lebo čakal na prejazd rýchlika.
Cesta jej trvá dokopy so všetkým hodinu a 20 minút, vrátane cesty MHD, vrátane všetkých prestupov, vrátane chôdze od zastávky do práce.
Skúšali sme to aj autom cez Čiernu vodu, aj cez Bernolákovo, aj cez Pezinok a Raču. Nikdy to ráno nejde pod dve hodiny, lebo upchatý obchvat, lebo upchatá Račianska, lebo upchatá Vajnorská, lebo upchaté centrum. A ten stres čo by mala s parkovaním v centre a podobne, nechcem ani pomyslieť. Poobede vždy príde električkou na Zlaté piesky a odtiaľ ju vezmem domov (10 min.).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Problém je,

že sa človek nemá ako dostať na stanicu (vylučujem pešiu chôdzu nad 30 minút). Teraz hovorím o okolí Senca. Senec sa rozrástol, ale ľudia z okrajových častí a z okolitých obcí sa nemajú ako dostať na vlak, lebo busy chodia zásadne v opačnom takte, ako vlaky. Kto má auto a podarí sa, parkuje pri stanici. Ale verím tomu, že by vlakom chodilo oveľa viac ľudí. Druhá vec je, že tie vlaky sú už aj tak preplnené. Vraj sa to má od 10.6.2018 zmeniť a budú chodiť častejšie vlaky z Trnavy, Galanty a zo Senca. Kvôli Triblavine. Nuž ale ako sa ľudia majú dostať na stanicu?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no neviem ci si si niekedy pozrel vlakovu siet, ale do vecsiny satelitov vlak nejde, a ked ide tak je stanica dost mimo dediny (dunajska luzna).
A tam kde vlak chodi je zufalo preplneny (regio), cize vyuziva sa dost..

A chodit autobusom, ktory stoji pri kazdej vrbe neni ziadna vyhra, a duplom uz ked mas deti...
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto