Ďakujeme "expertovi" Palcakovi a jeho na statnom cecku visiacom VUD a dalsim podobnym expertom.
Ak by bolo kolektory, tak ide dopravo po nich.
Dakujeme este raz.
zizit pocet aut na cestach a dat ludom alternativu a nepchat vsetko do hlavneho mesta. kolektory ti vyriesia iba cast problemu, ale to ze sa to vsetko bude zbiehat na tych istych cestach v ba kde budu rovnake kolony - ak nie vacssie - aut bude len a len pribudat... a o zivotnom prostredi ani nehovorim...
Boli upchate vsetky vychodne pristupy do Ba, len kolektory by ostali volne a umoznili by vsetkym tym autam co stali v zapchach prejst... Nadherna predstava. Realita by asi bola ze by sa upchali presne rovnako ako ostatne cesty.
17. 05. 2018 14:19 | TOKIO/jh Prehnaná japonská presnosť: Vlak odišiel o 25 sekúnd skôr, ľudia sa sťažovali Dopravná spoločnosť sa musela verejne ospravedlniť. http://www.tvnoviny.sk/zahrani...
V Buchse sme o 8.08 hod., presadáme do elektrickej jednotky Thurbo a o 8.11 hod. odchádzame ako vlak R 7929 do Sargansu, pr. 8.25 hod. To, že sme vo Švajčiarsku, cítiť aj v ovzduší, ktoré je presiaknuté takou typickou kravskou, mliečnou vôňou. Slinky sa nám zbiehajú na lahodnú švajčiarsku čokoládu. Zo Sargansu odchádzame o 8.28 hod. s InterCity 566. Za oknom sa mihá krásna alpská krajina, Walenské a Zürišské jazero. Do Zürichu prichádzame o 9.23 hod., presadáme do poschodovej jednotky IC 716 s odchodom o 9.32 hod. smer Bern. V Berne sme o 10.29 hod. a opäť máme iba pár minút na prestup. Nemusíme ani meniť nástupište, je to úplne fantastické, ako to všetko do seba zapadá. Odchod o 10.35 hod. https://www.vlaky.net/zeleznic...
BRATISLAVA - Krátko pred treťou hodinou poobede sa v hlavnom meste zrazil zo zatiaľ nezistených príčin autobus mestskej hromadnej dopravy (MHD) s osobným autom Volkswagen Golf. http://www.topky.sk/cl/100370/...
"Geniálny" nápad manažeríkov vo všetkých firmách - ušetríme na prenájme skladových priestorov, budeme objednávať všetko "Just in Time". A tak sa každá jedna blbosť po malom dováža kamiónmi miesto toho aby to išlo po železnici po veľkom a uskladnilo sa v blízkosti výroby. Doplácame na to všetci - meškaním, plými cestami kamiónov, zasmradeným životným prostredím, zničenými cestami. Hlavne, že "manažerík" ušetril pre firmu a dostane tučné prémie. Dúfam, že zopár ich v tejto zápche skyslo vo svojich športových BMW a doplatili tak na svoje krátkozraké a nesystémové riešenie. Dúfam, že zmeškali nejakú dôležitú schôdzu a tie ich tučné prémie im zas zoberú. Tomu sa vraví - "Niesť si zodpovednosť za svoje rozhodnutia."
Mal som moznost pocut hlasku od nejakeho sefa logistickej firmy z Ceska: "Ja nemohu jit se skladem dale nez do Sence". Cize pre ceskeho riaditela logostickej firmy je LP v Senci "koniec sveta". Samozrejme LP Senec je vybudovany tak po "slovensky", napr. Metrans ma moznost dopravy po zeleznici. A ked by sa stala tak nehoda kamionov na Pristavnom moste v BA s jeho odstavkou na jeden den, nato radsej ani nepomyslim....
Samozrejme, že ak sa manažeríkom v ich výpočtoch viac oplatí šuchtať to v kamiónikoch, tak oni sami od seba nebudú myslieť na prepchaté cesty a zápchy (okrem momentu keď tam sami skysnú). To by chcelo riešenie napr. ako navrhuje LeooN nižšie. V čase špičky dať super extra vysoké ceny aby firmy začali uvažovať inak. A samozrejme - urobiť železbice flexibilnejšie a výhodnejšie. To by chcelo aby tam hore aj niekto pohol rozumom.
Tak tak, vsetci dispeceri, a manazeri prepravnych a vlakovych cargo firiem cakali len na teba, aby si im ukazal tu brutalnu dieru na trhu vlakovej prepravy, jej neobmedzene moznosti a konkurencieschonost, a konecne ju mozno aj zbadaju a zacnu viac vyuzivat :))
Sklamem ta, z domu do prace to mam 5-10 minut autom a cca 20 minut pesi (centrum BA ;). Ak ta to nastve este viac, tak aj doma aj v pracI mam vlastne parkovanie ;)).
aj ratal. Preto uvazujete tak ako uvazujete. Nasledky vasich rozhodnuti nech si nesu ti blbci na dialnici. Ja viem, ze je to tak. Nic ma na tom neprekvapuje. Preto by vam bolo treba seknut po prstoch tymi opatreniami o ktorych som hovoril. Pretoze sami na to nepridete a nie ste k tomu nuteni.
No, places na nespravnom hrobe, ja to nemam ako ovplyvnit. Len sa pamatam na diskusiu kamion/vlak a vychadzalo z toho, ze poslat nieco (kontajner...) z Kosic do BA vlakom je projekt na 1-2 tyzdne + aj tak ti to dojde len na nejaku stanicu, kde pre to bude musiet nejaky kamion dojst... Kamionom z KE to mas priamo cieli na druhy den.
Je v tomto: Viem o tom, o čom tu píšeš. Nehádam sa, že je to inak. ALE TAKTO JE TO ZLE. Rozumieš? Alebo hádam súhlasíš s tým ako to je teraz? Tebe zápchy nevadia, lebo ty si za vodou? (Aj mne dnešná zápcha na diaľnici skôr pomohla, lebo bolo prázdne mesto a bol som skôr v robote) Túto diskusiu ale číta viac ľudí ako len my dvaja. A po diaľnici chodí viac ľudí ako my dvaja.
No, mozno je to tym, ze ZSSK Cargo je statna spolocnost ;). Keby bola sukromna, mozno by niekto aj zacal rozmyslat a ponukat aj pouzitelne produkty... Nebolo by treba ani tie super vyssie ceny za autodopravu v spicke nariadene stranou a vladou, ktore si navrhoval. V podstate by sa velmi vela veci vyriesilo, keby dal od nich stat ruky prec ;),
Asi je fakt problém aj v tom, že ZSSK Cargo je neflexibilný štátny moloch. To som už vravel. Ale ako to zmeníš? Manageri prepravných firiem to nezmenia - tí budú hľadať to, čo je výhodné pre ich úzke sebecké záujmy. Nezmenia samotnú štruktúru prepravy v štáte. Sprivatizovanie železníc? No...so sprivatizovaním tu nemáme príliš dobré skúsenosti.....tak ako ani so znárodňovaním... Jedine, že ten súkromník sľúbi, že bude FAT, FAKT seriózny.......Hahaha....
cielom ma byt
a o zivotnom prostredi ani nehovorim...
Kolektory