Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Čo kúpiť: Volkswagen Golf alebo konkurenciu? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Renault Megane

Mám Mégane a nemenil by som, bol som prezrieť aj konkurenciu a u mňa Megane vyhral na plnej čiare.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Je to vec vkusu. Pre mna je Renault dizajnovy paskvil. Hlavne ten znak... a cudny interier.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

preco znak?

to je typicke auto pre gynekologov. ma uz z vyroby identifikacne znaky.
gynekolog - to je clovek, ktory hlada problemy tam, kde vsetci ostatni hladaju potesenie. :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nie je mi vas luto, FeroJozo a thymolin

Evidentne mate nedostatok vedomosti a nie celkom zdrave myslenie.
Ako hovori moj znamy, ***u ma v hlave, tak ***u vidi vsade.
Ten znak reprezentuje diamant. Jeden. Mitsubishi ich ma tri.

Urcite vam ani nedoslo, ako ste sa strapnili. Vsak ked mate ***u v hlave :-)))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no ved o diamante aj ja hovorim. ci o com inom? :-)))))))
a zase nebudem od zialu tri noci spat...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pre co_kohodoma!

Aj Ty dokazujes, ze vzdy je rozhodujuce, z akeho zorneho pola sa clovek na vec pozera.
V konkretnom pripade som sa ja na prispevkoch Tvojich "pred-diskuterov" zabavil, nakolko dokazali, ze maju zmysel pre humor. Na rozdiel do nich si Ty jednoznacne dokazel, ze jediny kto obrovsku "****" v hlave nosi, si TY, z coho vyplyva, ze v trapnosti Teba nik neprevysi!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vajce vajcu

Podobajú sa ako vajce vajcu. Rozdiel je vždy len v zadku a čokoľvek „zaujímavé“ tam vzadu vymyslia, tak je len na škodu kvôli zlému/žiadnemu výhľadu dozadu (a do boku smerom dozadu) a tiež sa zhorší sedenie vzadu pre obrov (185+ cm).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Chyba Kia, chyba Mazda, chyba Honda, chyba toho kopec.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Článok nemohol obsiahnuť všetko,

obsiahol tie najpredávanejšie, ostatné, aj tebou spomínané, sú v tabuľke predajnosti.
Ja mám len jedinú výhradu a to, že namiesto Aurisu by som zaradil Corollu, keďže to je najpredávanejšie auto sveta.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Auris

Auris je v Európe predávanejší určite viac, ako Corolla.
Tak asi preto Auris, lebo článok pozostáva z vozidiel s najvyššími predajmi v Európe.

Aj keď si myslím, že Corolla je oveľa krajšie auto, len škoda, že ju Toyota neponúka v hybridnej verzii (mám hybridného Aurisa).

BTW v USA, Austrálii a možno aj inde sa Auris predáva pod označením Corolla, tak ak do štatistík zarátavajú aj tieto hatchbacky, môže ísť o najpredávanejšie auto na svete.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jo

Jo mna zarazila v texte ta veta, ze auris nahradil corollu, ktora sa vsak predava stale, este aj na slovensku. Rozdiel je len v tom, ze auris je hatchback/kombi a corolla sedan.

Podla mna su obe pekne auta, ale proste sedan je sedan, aj ked kombi je ako rodinne auto praktickejsie (kocik + batozina). Corolla sa mi paci, ale ta anniversary edition mi pride taka trochu... divna... ako zlepenec dvoch aut - predna polovica jedno, zadna druhe. :) Ale hej, skoda, ze neponukaju hybridnu verziu, ale myslim si, ze casom bude.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

toyoty su podla mna hnusne, uz aj to Tipo je krajsie, ale tak kazdy mame asi iny vkus ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Toyoty hlavne žerú olej a odchádzajú lambdy...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A Mazdy hrdzaveju, Francuzi maju problem s elektronikou, o Talianoch ani nehovorimm...
Kazda znacka ma svoje slabiny.
Mojmu bratovi sa zas rozsypala prevodovka na Octavii tesne po skonceni zaruky.
Ono sa tazko zovseobecnuje, ale Toyota patri statisticky medzi najspolahlivejsie vozidla. O zrani oleja citam prvy krat, uz takmer rok chodim na fora majitelov vozidiel Toyota a nikde som zmienku o zrani oleja nepostrehol.
Inak dobrym ukazovatelom spolahlivosti je podla mna lojalnost majitela k znacke. Teda ak kupi nove auto tej istej znakcky, ako mal predosle. A tu celosvetovo vedie prave Toyota, ostatni Japonci su tiez na tom vyborne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Odchádzajú lambdy? Na akých modeloch a koľko majú km? Mám na mysli originálne km, nie slovenské = stočené.

Na mojom Landcruiseri, ktorý som kúpil so 198.000km AKO DVOJROČNÉ som ešte lambdu meniť nemusel. Niekde som čítal, že aj výfuky treba často meniť. Na mojej Toyote sú výfuky pôvodné. Auto má momentálne 773.000km.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

re "BTW v USA, Austrálii a možno aj inde sa Auris predáva pod označením Corolla"

ked Toyota priniesla Auris z Europy na US trh, tak to povodne bol Scion iM. Potom "Scion" zanikol v US ako znacka, a Toyota urobila z toho Corollu iM. Teraz Corolla/Prius/C-HR/Auris su na tej istej TNGA-C platforme....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:)

Tiež mi trochu uniká zmysel prečo slovenský automobilový web vynechá napríklad Kiu ceed ktorá bola v svojej triede predajnosťou na slovensku minulý rok aj pred Golfom na druhom mieste, ešte k tomu keď sa na Slovensku práve spustil predaj úplne nového ceedu, ale nebudem autorovi kaziť pocit z dobre vykonanej práce :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mne zase unika, preco si mnohi takito diskuteri radsej nezaplatia kratky kurz Citania s porozumenim, 4. rocnik ZS a namiesto toho sa strapnuju na verejnosti.

KIA Cee'd je v clanku uvedena, v tabulke na konci clanku - medzi Ostatne. S poctom predanych kusov 68.000. To je iste pred Golfom, s predanymi kusmi skoro pol miliona...

mrki, nepi tolko. Inym ludom kazis pocit z dobre vykonanej prace.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hmm

Predtým ako budeš mať nabudúce nutkanie si na niekom budovať svoje ego a ako si to napísal strápňovať sa na verejnosti, tak si skús zaplatiť ten svoj kurz ty. Prečítaj si môj príspevok ešte raz a možno na druhý krát alebo na tretí si všimneš že som písal o slovenskom trhu kde kia naozaj predala viac ceedov ako sa predalo golfov, alebo sa nejako slovenský trh zázračne nafúkol a predal na ňom vw pol milióna golfov? Asi nie, napriek tomu že u vw reexporty fičia :) ach jaj, títo mudrlanti sú všade... napriek tomu pekný deň.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Opat jeden z clankov, ktoreho jediny prinos pre svet bude diskusia pod nim...
 

1 2 3 4 5 6 7 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto