Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Čo ponúka vyššia stredná trieda? Segment ovládol Mercedes (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Amatersky zbuchany clanok na kolene PLNY preklepov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Veľké plýtvanie materiálmi a energiami.

Celý automobilový priemysel je jeden veľký omyl. materiálový, energetický, finančný, zdravotný a ekologický. Autá s motormi nad 1500 ccm a nad 150 koní by som zakázal (iba pre sanitky, požiadnikov, políciu). Raz keď sa boom automobiliek skončí a prejdeme na HD, budeme sa čudovať akí sme boli v minulosti blbí egoisti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To isté

sa dá povedať o mobiloch, tabletoch, telkách, počítačoch,... o športových súťažiach (keď už sme pri autách - o všetkých formulách), majstrovstvách sveta, olympijských hrách,... manažérskych a politických čoromorách, ale aj o domoch, nábytku, lustroch, o topánkach, handrách, a najmä o žrádle.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tu vôbec neplatí, či bolo skôr

vajce alebo kura.
Tieto automobily majú svoju klientelu a výrobcovia vyrábajú to, o čo je záujem.
A o takéto manažérske limuzíny záujem bude trvať ešte veľmi dlho.
Nesúhlasím s autorom článku v otázke dieslových motorov. Práve diesle sú v tejto triede to prím a dlho budú. Výrobcovia vyvíjajú nové a nové diesle, ktoré majú minimum exhalátov. Z hľadiska životného prostredia je veľkým plusom podstatne nižšia spotreba oproti zážihovým motorom. V tejto triede určite a nespochybniteľne. Dobrý smer je ich kombinácia s hybridnou technológiou.
Kde sú diesle na ústupe, sú najmä triedy A a B, čo je logické. Malé zážihové motory dopované turbom sú veľmi úsporné a rozdiel oproti dieslovým je minimálny. Preto mnohí výrobcovia v týchto triedach už ani dieslové motory neponúkajú, záujem bol minimálny.
V triede E a aj F ešte budú mať diesle dlhý život, dlhý. V triede veľkých SUV a off roadov ani nehovoriac. Autor je vedľa ako jedľa.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja este podotknem ku kvalite clanku.
Z centier miest sa vytlacaju stare diesle, nie diesle ako take.
Co viem, tak zatial nikde nezakazali vjazd vsetkym dieslom ale len starym dieslom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

otazka je, co je to "stary diesel"

V Hamburgu je aktualne na 2 uliciach povolena len Euro 6 cize auta "stare" max. 4 roky.
A rozhodne sa tam nejedna o nejaku pidiulicku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Som prekvapený nízkou základnou cenou Jaguaru (oproti napr. A6tke o nezanedbateľných 14 000€). To sú tie nové Jagy také "kšunty"?
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto