SME
Pondelok, 9. december, 2019 | Meniny má Izabela

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen sľubuje najbezpečnejšie malé SUV. Volať sa bude T-Cross (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Konečne.

Už budú môcť aj ženy šoférovať.

Ale mali by sme sa poponáhlať so stavbou metra pre tých čo majú život rád.
 

 

že konečne budu moct ženy šoferovat.Náhodou, šoferujem lepšie ako moj manžel.Je ale pravda, že od tejto značky preferujem skor iný typ auta, než zrovna T-cross
 
Hodnoť

 

Pekné autíčko.
 
Hodnoť

Efekt drahšieho VW Tiguan

Celé toto "zmenšovanie SUV" portfólia má za následok iba to, že Tiguan v benzíne dnes začína od 27800 €, čo je cca o 5000 € viac, ako predošlá generácia.

Takže palec dole !
 

 

Ten Tiguan nesiel hore kvoli zmensovaniu SUV. Ten tiguan isiel hore kvoli tomu, ze z neho urobili vecsiu lestenku s dalsimi blbostami navyse a vymyzli verzie s najslabsou vybavou. A preto zacina na vyssej sume.
Toto nieje problem len VW a Tiguana. AJ napr. u Volva sa stalo to iste a nielen s jednym modelom ale v podstate s komplet ich portfoliom.
Tie lepsie znacky s apotrebuju odlisit od obycajnych, ktore ich dobiehali. Pozri si , co ponuka Kia, Huinday a ine podobne znacky. VW musel nieco pridat a zadarmo to nieje. To iste plati aj pre Tuarega.
To plati aj pre Audi, BMW, MB a v podstate pre vsetky luxusnejsie znacky. Zrusili verzie s najslabsou vybavou a pridali blbosti navyse.
 
Hodnoť

poškuloval som po T-Rocku

ale keď som začal pozerať čoho koľko a za aké peniaze, k tomu tie plasty u VW, tak vyhral Karoq. Aj keď niekto povie, pche, škoda MB :)
 

neboj

namiesto pche, škoda by si mal pche vw.

PS: To fakt sa ti zdal interier T-Rocku plastovejší ,ako Karoq ?
Vážne sa pýtam, nesedel som v ani jednom, na obrázkoch vyzerá Skoda interier dosť oblo jak z deväťdesiatych rokov, naopak VW s tými modernými hranami a farebnými časťami vyzerá dosť dobre. Alebo práve tie farebné diely sa ti naživo nepáčia ?

Na druhej strane, koľko ľudí, toľko chutí , Q2-ka má tiež diely prístrojovky vo farbe, a páči sa mi viac lacnejší T-Roc.
Ale to potom geniálne mozgy koncernového oddelenia (úplne bez ironie myslené ) začali robiť chyby.
Nie je predsa myslitelné, že ked chcú páni X,Y a Z ich koncernovú techniku zaobalenú do konkretne cenovo odstupňovaného obalu líšiaceho sa hlavne tvarom plastového želiezka na kapote a volante, tak sa predsa nemôže pánovi X s budgetom na Audinu viac páčiť VW, pánovi s budgetom na VW viac páčiť Skoda a pánovi Z s budgetom na Skodu Seat.
Prvú podobnú chybu spravili pri Pasate- Superbe. Myslel som, že sa poučili. Ale asi všetky mudre mozgy variace colu z vody preradili na oddelenie tutlania emisnej kauzy.
 

pocitovo som volil T-Rock

ale po opadnutí nadšenia začneš počítať .... sklamaním sú tvrdé plasty v interiéri. Zaváži aj veľkosť kufra. Interiér Karoqu je veľmi príjemný; cenový rozdiel pri rovnakej výbave bol kdesi na úrovni 24-25/27-28 tis. (benzín 1,5)
 

 

Manželke sme kúpili nový T- roc a pri porovnávaní s Karog som neváhal ani sekundu. Na tvrdšie plasty o dva dni zabudneš a vôbec to nie je rušivé. Benzín 1,5 TSI jazdí naozaj dobre.
Zatiaľ len spokojnosť.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto