pravda sú aj svetlé výnimky. Skrátka príde nový manžmet, od ktorého sa očakávajú zmeny. Tak hurá do toho. Potom sa manažmet odvolá, aby sa vrátilo riadenie firmy s rozumom. Straty sa znesú, pracovníkom sa 2 roky nepridá a hotovo. A to odstupné skrachovancom a kopanec na cestu za lepšou budúcnosťou, ani nechcem vedieť :) .
Kamoš má Vtaru,nevie si to vynachváliť,mne stačilo do nej sadnúť, zabudnúť dvere a vydalo to zvuk ako na Wartburgu v roku 1980.V tej sekunde som vedel,že toto by som si nekúpil. Čo sa týka motorov,celá Európa sa ide pokakať z emisií,začali vyrábať tie nezmyselné trojvalce,je to podvod na motoristov,nič viac.Syn je dva mesiace v USA, keď zháňali v požičovni auto, najmenší motor bol 2,2 benzín.
si prečítať recenzie na Vitara S, všade je vychvalena dynamika oturbenej 1,4 do nebies a ja to môžem z vlastnej skúsenosti potvrdiť. Ak by chceli zostať pri atmosfére, či už Suzuki alebo Mitsubishi, museli by ísť podobnou cestou ako Mazda, pretože tie atmosférické 1.6 v tých autách skutočne strácajú dych.
Pozor! Euronormy. 1,6-ka s normou euro3 poveZdme so 74 kW a v ľahkom aute - napr Focus1 to bola iná dynamika! Potom prišli s ekologickými a bezpečnostnými predpismi. Preto sa dnes javí atm. 1,6-ka ako v praxi nepoužiteľná
Aj hmotnosť, ale aj "živosť" tých motorov. Boli agilnejšie, proste na plyn(mechanický) reagovali bezprostredne, ľahšie išli do otáčok a celkový pocit z nich bol lepší než teraz keď sú emisiami utlmené. Aj keď možno dnešné majú celkový výkon rovnaký či väčší, tie staršie agregáty boli v bežne používanom spektre otáčok z môjho pohľadu silnejšie.
niečo mi na tej značke auta vadí a uprimne, nechcel by som h. Ani dobre nevyzerá a čo tam čitam recenzie. nie som sam. Nie je nad klasiku škoda, VW, a idealne vo verzii combi
robí sa to ako všade