SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Suzuki Vitara dostala facelift a nový motor (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Naco menit...
Naco menit to co funguje.A tak doj..li motor.
kellys9
< 1 2

robí sa to ako všade

pravda sú aj svetlé výnimky. Skrátka príde nový manžmet, od ktorého sa očakávajú zmeny. Tak hurá do toho. Potom sa manažmet odvolá, aby sa vrátilo riadenie firmy s rozumom. Straty sa znesú, pracovníkom sa 2 roky nepridá a hotovo. A to odstupné skrachovancom a kopanec na cestu za lepšou budúcnosťou, ani nechcem vedieť :) .
 
Hodnoť

 

ja sa na 1,4ku v scrose nemôžem sťažovať, v kombinácii s automatom je to vynikajúce auto...
 
Hodnoť

 

Kamoš má Vtaru,nevie si to vynachváliť,mne stačilo do nej sadnúť, zabudnúť dvere a vydalo to zvuk ako na Wartburgu v roku 1980.V tej sekunde som vedel,že toto by som si nekúpil.
Čo sa týka motorov,celá Európa sa ide pokakať z emisií,začali vyrábať tie nezmyselné trojvalce,je to podvod na motoristov,nič viac.Syn je dva mesiace v USA, keď zháňali v požičovni auto, najmenší motor bol 2,2 benzín.
 

 

Tak ono mozes mat aj lepsi zvuk zo zabuchnutia dveri, ale potom za tu istu vybavu co mas na Vitare za 20 tisic, zaplatis u inej znacky 30 :)
 
Hodnoť

Staci

si prečítať recenzie na Vitara S, všade je vychvalena dynamika oturbenej 1,4 do nebies a ja to môžem z vlastnej skúsenosti potvrdiť. Ak by chceli zostať pri atmosfére, či už Suzuki alebo Mitsubishi, museli by ísť podobnou cestou ako Mazda, pretože tie atmosférické 1.6 v tých autách skutočne strácajú dych.
 

 

A kedysi boli tie atmosfericke 1.6 este slabsie ako teraz a ludom to stacilo. Dnes chce kazdy pretekat :(
 

 

Pozor! Euronormy. 1,6-ka s normou euro3 poveZdme so 74 kW a v ľahkom aute - napr Focus1 to bola iná dynamika! Potom prišli s ekologickými a bezpečnostnými predpismi. Preto sa dnes javí atm. 1,6-ka ako v praxi nepoužiteľná
 

 

Takze trebars 1.6ka zpred 15 tich rokov by mala mat lepsiu akceleraciu ako 1.6ka nova? Ci narazas na to, ze auta su (aj kvoli bezpecnosti) tazsie?
 

 

Aj hmotnosť, ale aj "živosť" tých motorov. Boli agilnejšie, proste na plyn(mechanický) reagovali bezprostredne, ľahšie išli do otáčok a celkový pocit z nich bol lepší než teraz keď sú emisiami utlmené. Aj keď možno dnešné majú celkový výkon rovnaký či väčší, tie staršie agregáty boli v bežne používanom spektre otáčok z môjho pohľadu silnejšie.
 
Hodnoť

Dovod

Dovod je jednoduchy, nepouzitelne motory su lacnejsie ako tie normalne.A o peniaze ide v prvom rade.
 
Hodnoť

 

niečo mi na tej značke auta vadí a uprimne, nechcel by som h. Ani dobre nevyzerá a čo tam čitam recenzie. nie som sam. Nie je nad klasiku škoda, VW, a idealne vo verzii combi
 

< 1 2

Najčítanejšie na SME Auto