Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Toyota Auris končí, Corolla sa vráti aj ako atraktívne kombi (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Klasika

Návrat klasiky v zaujímavom dizajne. Spoľahlivosť je pre mňa pri týchto autách dôležitá. A bol som s Toyotami už viac krát spokojný.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak - tak. Presne ako pises.
Akurat jeden sram na spolahlivosti Toyoty: dieselove motory nakupovane od jednej nemeckej znacky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No neviem či vieš o 2,2d4d a problémové tesnenie pod hlavou...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale ano mali svoje muchy + egr
sam som nejake problemy mal, ale ked som zacal citat fora o inych zackach ako skoda/vw a pod, tak som este aj bol, ze mi to gratis menili a ze len "taketo" problemy boli

inak, kupit motor 1.6 od bmw a nedat tak ako maju nemci vyhrievanie palivoveho filtra... no fail na druhu, vec za 10e a cely diesel v zime tym odpisali
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vidím, že konečne

vyhodili toho "feťáka" čo robil do teraz ineriér. Konečne sa mi z interiéru Toyoty nechce grcať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja práve z tohoto budem.. :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

viem. okolo ~170 - 200 tis. km sa tieto problemy vyskytli.
Len je paradoch, ze pri tejto kilometrazi (myslim dokonca nizsej) VW tuto vymenu odporuca ako odporuceny servisny ukon v ramci udrzby. Takze tak. :-|
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

samozrejme paradox, sorry za preklep
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

dufam ze ten tablet / radio este prerobia a daju viac tlacitok na ovladanie
prvy toyota touch je zlate radio so super ovladanim, cim novsie tym vacsia pohroma
napr. v CHR na tablete bez tlacitok - vypnem motor so zapnutym radiom
akurat po dalsom nastartovani sa zapne aj radio s povodnou hlasitostou - super, aleak to chcem hned vypnut/stisit tak to nejde, treba cakat kym sa tablet a s dotykovou obrazovkou inicializuju a to je aj 5-6 sekund - FAIL
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Máme to brať ako reklamu?

Opakovaný príspevok od troma nesúvisiacimi článkami kontom založeným len na ten účel je minimálne nedovolená reklama, okrem neschopnosti režiséra toho videa zaujať inak. :) ale nedám Ťa, len na to miniem môj denný prídel príspevkov, aby som to napísal pod každý Tvoj. To je snáď tiež sloboda prejavu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

WAU, to bude prievan v kompaktoch..

Tak k bezkonkurencnej spolahlivosti a bezkonkurencnemu pohonnemu ustrojenstvu THS pribudne sportova THS II a este aj pekny exterier a interier? Taaak TDI/TSI VAG sroty maju problem :) a aj dalsie znacky. Mazda mala uz davno kupit THS od Toyoty a s nimi preckat do EV ery.. s Skyactive X si zazije este par komplikacii.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

+ žranie oleja pol litra na 600-700 km!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To bolo k comu?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

k aurisu motor 1,33, strasne...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak tento motor Corolla nebude mat, o problem menej :) Mne 1.8 Hybrid nezerie ani kvapku oleja na 13tis km.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Avensis 2009 180 000 km, 2.2 D4D 150 ps

čo je to žranie oleja? :-))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Toyota

je najmenej poruchova a to uznali aj Nemci. Z 10 značiek čo najmenej chodia do servisosov sú tri Toyty a to je rozhodujúce pri kúpe. A môžem to potvrdiť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Poznam ludi co im na toyota h svieti pristrojovka ako voanocny stromcek ale do servisu nejdu.. to asi nebude velmi smerodajny udaj, ktore znack ako chodia do servisu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Statistika

“Poznam ľudí” je presný opak štatistiky. A lepší ukazovatele nie je. Lebo to je ako keď niekto povie: ľudia hovoria. Že to hovoria ešte to nemusí byt pravda. Ale dáta nepustia . A keďže sa porovnávajú všetky značky rovnako, ma to vypovedaciu hodnotu na tej vzorke.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto