Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Škoda 1203 má 50 rokov. Radosť z nej majú hlavne turisti (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Na takejto masine

upravenej na karavan moj krstny s manzelkou v 90. roku precestovali Rakusko a Nemecko. Uz vtedy z nich mali domaci zabavu. Spominali, ze aj cestarske auto, co kosilo pri ceste v kopci, ich predbehlo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

toz 36 kW (49 koni) na nalozenu dodavku nie je bohvie co,

dnes kazdy malinky mestky prd jak golfove vozitko ma 70 kW, stredna trieda 110 kW a vyssia stredna trieda je uplne beznych 130-140 kW ... uplne normalni ludia si este mozu dopriat okolie 180 kW ci aj do 250 kW ... vyssie nad 250 kW to uz je bud sport alebo prachaty snobizmnus
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nemyslím si, že normálni ľudia majú 250 kW autá.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Neviem, prečo by 250kW autá nemohli mať normálni ľudia (cítim z toho predpojatosť), ale o inom som chcel.
Pjetrode píše, že si ich možu dovoliť, nie že ich majú. Narážal na cenu, kedy si aj nové autá vieš kúpiť s takým výkonom za takú cenu, o ktorej sa ti pred 15timi rokmi ani nesnívalo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tento článok obsahuje iba vysmievanie sa z tejto dodávky, nikto asi netuší, že v sedemdesiatych rokoch na nejakom autosalóne či čo to bolo vo Švédsku bola označené ako najkrajší mikrobus. No to autor iste ešte nežil...takže nemá ani potuchy
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tomuto neverim, od zaciatku to bolo ohavne auto. bude to najskor len nejaka legenda. co by robila vo Svedsku na autosalone?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nasiel si tam nejaku narazku ohladne dizajnu?
Skor je to o povestnej nespolahlivosti a hlavne podmotorovani tohto modelu... Toto auto bolo prezitok uz v case vyvoja, asi podobne, ako vsetky skodovky z toho obdobia. Keby za nieco stalo, minimalne ostatne krajiny vychodneho bloku by sa on bili..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

môj zážitok

... z 90-tych rokov, na tomto českom technickom skvoste som jazdil po hlavnom meste so stavebným materiálom, motor bol na vozidlo s nákladom veľmi slabý, prevodovka zachraňovala čo sa dalo ale korba s plachtou bola komfortná, to auto nemôže za svoj tragický osud, v historických zemiach to bolo vtedy s myslením veľmi zložité, a cítili sme to potom v celej republike. Pekná spomienka na 4 kolesách.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mal som

4 Š-1203 v rôznych verziách, no nedovolím si na nich nadávať napriek tým poruchám, ktoré som zažil na cestách Košice - Bratislava a aj na zahraničných. Boli to jednoduché vozidlá ale veľmi pohodlné. Jazda z Košíc do BA síce trvala 8 hod. a to isté späť /plne naložená/ . Tankoval som plnú nádrž pred jazdou v KE, potom vo Zvolene, v BA a na spiatočnej ešte raz vo Zvolene. Doma som mal už prázdnu nádrž. Napriek tomu na tie časy som bol max. spokojný. Na miestá kde som stál kvôli poruchám dodnes spomínam s nostalgiou. Všetka česť Š-1203.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hovori sa, ze ludia si vedia zvyknut aj na sibenicu....Presne to ma napadlo pri citani tvojho nostalgickeho prispevku na toto nepodarene auto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

" V zahube" :-)

Za komancov sa lepili na zadne skla osobnych aut nalepky " V zabehu". Ja som videl S1203 s nalepkou " V zahube".Pocul som aj o prevratnych technologiach pouzivanych v TAZ TT: Gumenne kladivo a jeho pouzitie nalicovanie dveri. ;-)
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto