Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nissan Pulsar v tichosti skončil, nebol oň záujem (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A pritom to nie je uplne marne auto. Zachytili ste niekto reklamu v mediach? Lebo ja nie. Keby mi neparkoval kusok od domu, tak ani neviem ze nejaky Nissan Pulsar vobec existuje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vzadu ma tolko miesta ze superb sa ledva chyta a S, A8 bo 7ka musia byt L aby to mali podobne. otazka je kto potrebuje hatchack s takym priestorom vzadu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

chybná stratégia

niečo podobné skúšala aj nebohá lancia delta a šla ku dnu. Bežný zákazník nepotrebuje v heči nižšej strednej triedy vzadu miesto ako v superbe a keď ho potrebuje, obyčajne už vyberie aj vyššiu triedu auta. Okrem toho má spredu nudný dizajn, zozadu až divný a z profilu nešportový ako pre dôchodcov. Kaškaj s tým nemá nič spoločné, jednoducho to zle vymysleli a zle nadizajnovali a bolo vymaľované, tomuto modelu nikto okrem výrobcu nepredpovedal svetlé zajtrajšky. To auto nebolo zlé, ten kto ho kúpil neprehlúpil, ale na veľké predaje proste nemal.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

suhlas, to auto malo asi dost slaby marketing. myslim, ze mam celkom slusny prehlad o autach, ale tento model mi nejako usiel. pritom dizajnovo velmi zaujimave auto. neviem ako je na tom cenovo s konkurenciou. myslim, ze europan (bohuzial) radsej siahne po VW ako po japoncovi, ak je cena podobna.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

boly aj reklami kade tade hlavne v tlacenych mediach. nikdy ale tak dramaticky pretlacane ako ma skoda ci VW. A ak sa nemylim, tak pulzar prisiel ako prvy s 360 stupnovými kamerami. Nisan v europe je evidentne SUV a Ofroad mozno este mini auto. Najviac asi zavazilo, ze flotila aut sa nestavi na nisanoch pokial nepotrebujes terenaky. Aj u nas vo firme boly nisany vylucne terenne. Par rokov moze nisan spekulovat a pripravit auto na zaklade novej mikri, ta ma podla mna slusny potencial pokial ju neklepne Renault.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Neni japonec ako japonec. Kebyze mi niekto ponukne Hondu, Subaru ci Toyotu za cenu europskeho auta tak radsej kvoli spolahlivosti a nekradnutelnosti siahne po Japoncovi. Nissani ale boli a su vacsinou skarede auta na ktorych sa zle jazdi. Spominam si na Almeru, chod radiacej paky tam bol ako na traktore. Neviem ako sa jazdi na Quasqaji alebo na Juke, ale ten Juke je otras na urovni SsangYongu a Quasqaj by som vyradil uz len kvoli nazvu, ked to vyslovi chlap tak mam pocit akoby bol teply. :-)
Tento Pulsar sice je celkom OK, ale ked cloveka ani nenapadne zeby sa isiel pozriet do predajne na Nissan ked hlada auto... Asi tomu fakt chybal silnejsi marketing.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mnohí tu píšete, že aký dobrý, pekný či

škaredý ten Pulsar je, ale málokto ho naozaj vyskúšal pripadne vlastnil. Ja sa cítim trochu viac povolaný vyniesť nejaký ortieľ, pretože sme ho mali doma asi týždeň. Mali sme Ford Kuga v záručnej oprave a ponúkli nám na ten čas Nissan Pulsar ako náhradné auto. Pamätal som si ho ako celkom milý hatchback a preto som sa naňho celkom tešil, keď mi žena volala, že sme dostali ako náhradné auto.
Skrátim to! Bol som rád, keď sme ho vrátili, lebo to bolo vnútri hnusné auto s rýchlostnou pákou ako v traktore. Neoslovilo ma ani jazdnými vlastnosťami ani ergonómiou. Čítajuc ten článok, hneď som vedel, prečo to tak dopadlo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No tak to len potvrdzuje moj nazor na Nissani teda co sa jazdenia tyka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pulsar bol take skarede

"kaciatko", o ktorom skoro nikto nevedel - hlavne silnejsia verzia s oturbenynm 1,6 litrom - ten motor je pouzivany v renualt clio rs, kde je ladeny az na cca 160kw, v pulsare "len" na 140kw, ale to su papierove udaje, za 17 tis. eu ste mohli mat take male, nenapadne delo - lenze marketing bol 0 bodov - ako hovorim, skoro nikto o nom netusil
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na to že to bylo nové auto bez předchůdce tak opravdu té propagaci moc nedali. Možná kdyby to bylo za nějakou symbolickou cenu tak by prodeje možná rozhýbali i bez toho.
Tady to vystavovali před obchodem v nakupní zóně.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Absolútny súhlas. Pulsar je krásne, priestranné auto, bohužiaľ s nulovou marketingovou podporou.
Minulý rok som dosť vážne o ňom uvažoval a keďže kúpa nového auta ma až tak nesúrila, čakal som na nejakú akciu. Keď sa žiadne akcie nekonali, oslovil som dvoch predajcov so žiadosťou o cenovú ponuku. Obidvaja mi ponúkli oficiálnu cenníkovú cenu a slušne ma poslali kadeľahšie, že to auto je bez podpory zo strany Nissanu. Takže môj konečný dojem bol, že samotný Nissan nemá záujem Pulsar predávať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tie motory si opravte: 1,2tce - 105k, 1,5dci - 110k a nie 1,6dci 104k (?) Ani o 1,2tce 113k som nepocul.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sorry, 1,2dig-t 115k je spravne
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no tie motory boli dost velky problem. 1.5 dci od renaultu je strasny motor, 1.2 tce este horsi. keby do toho dali naozaj tu 1.6ku 130 konovu tak sa to da kupovat. alebo 1.6 benzin hladky, ktory mali v megane este nedavno.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na 1,5 nedam dopustit. Najuspornejsi, vynikajuce vstrekovanie Bosch, v nedavnom teste v Autotipe porazil 1,6ky od Audi aj BMW. Nebavime sa o prvej verzii z roku 2000. Mam na 1,6dci cez 250tis km, je to skvely bezudrzbovy motor, skoda ze ho zabili emisie. Dufam ze 1,7 blue dci bude este lepsia. Co je zle na 1,2tce? Problemy typycke pre vsetky benziny s priamym vstrekom?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mozno novsie verzie ano, ja mam skusenost s meganom z roku 2005, scenic novsi okolo 2008-2010. oba dva nanic, ale kolega ma 1.6 dci 130 konovy a ten je tichy a dobre taha rozsah otacok siroky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja som mal na dovolenke pozicane rocne clio s 1.2 tce a bol to taky zly zazitok, ze motor od renaultu by som viac nechcel... hrozne opozdene reakcie turba, asi po 2s.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

1.5dci 1 a 2 gen ani zadarmo, 3 je uz dobra , a gen4 1.5dci je prakticky bezudrzbovy motor. mam na nom 150.000 km bez jedinej zavady.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Neschopáci z Nissanu

Nissan Pulsar je skvelé vozidlo, ktoré by mohlo mať aj skvelé predaje, keby cena bola p 2-3 tisíc € nižšia, ako je teraz. Pretože za nafúknutú "Almeru" Kaškaj si je ochotné takúto sumu priplatiť neskutočne veľa zákazníkov, za auto, kam sa nasadá a nie nastupuje (normálne auto C-segmentu) si radšej ľudia kúpia podobné lacnejšie auto, ako je Ceed, Megan a pod. Nissan to mohol riešiť dávno postavením veľkej továrne vo Východnej Európe, zrušiť drahú anglickú výrobu a mohol tento automobil predávať za reálnu cenu s nižšími výrobnými nákladmi. Takto dopadlo v EU aj Mitsubishi so svojim Galantom a jeho nástupcom. Keď opadne ošiaľ z malých napuchnutých áut na vysokých kolesách a vysokou spotrebou, Nissan bude mať veľké problémy, čo vlastne v EU predávať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vyrábal sa v Španielsku
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto