Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vyskúšali sme Cadillac Escalade a zažili Ameriku na kolesách (test) (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Spotreba 12,6 / 15,3

dakujem neprosim.....tieto auta by za tak extremnu spotrebu mali byt extremne zdanene.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Extremna spotreba

Aku si myslis, ze maju spotrebu vsetky leasovane AMG-cka s ktorymi sa na vychodoeuropskych cetach prehanaju poprevratovi zbohatlici?
Zdanenie uz aj tak realizovane je - cez registzracnu dan.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ved aj su - spotrebnou danou z PHM + DPH zo spotrebnej dane z PHM.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To su len spotrebne dane...

...za vypustanie toxickych plynov priamo v zaludnenych oblastiach nie su. Dnes sa daju namerat vysoke hladiny dioxinov uz a castiach miest kde nie je vysoka premavka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ked najdes sposob ako to spravodlivo zmerat a zdanit, vratane vrakov z 90 rokov, ktore dymia aj ked nie su nastartovane, avii, starych karos, ktore sa este kde-tade pouzivaju a pod., rad ta podporim ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Regulator by mal vydat

tabulky pre kazdy model (moze sa to spravit na celoeuropskej bazi) a za skutocneho chodu nie ako to mal VW, ze pokial je auto pripojene na testeri tak ukazuje hodnoty ktore su v norme inak vypusta az niekokonasobne viac nez je povolene.

Potom tabuka aplykovat koeficient a rocny poplatok. Pripadne poplatok podkla stavu km ktore sa pravidelne aj tak kontroluju pri stk.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

U nás v mestečku jazdia asi tri a všetky na LPG:) Niekde na luxus našetriť musíš.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

:=))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Skoda....

Dakujem Todosu, ze zacal dovazat a predavat na Slovensku Ameriky, len bohuzial, ma to jednu nevyhodu, tyka sa to aj Dodge, ktore predavaju. Predavaju iba uz vyrobene skladove zasoby, to jest model Year 2017. Co je konkretne aj u Escalade skoda, pretoze ako pisete, prave MY 2018, ktory sa uz davno predava ma 10 stupnovu prevodovku, ktora dost pomaha a aj novy infotainment vratane centralnej konzoly.
Kto ma Ameriky rad a chce nove auto, asi lepsi individualny dovoz, odporucam, legalizacia uz je ovela jednoduchsia vdaka Todosu. Pripadne kupa v niektorom EU state.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Áááách, nirvána.

Nádhera. Auto ako také a pre mňa najmä motor.
Veľký atmosférický američan, nádhera.
V tatranských strediskách ich vidieť nie je nič výnimočné, 2 razy sa mi oplatilo počkať na príchod, majiteľov, naštartovanie a odchod. Len ten, kto niečo také zažil, pochopí. Nejde ani o výkon, ani silu, ale o hudbu 8 valcov súčasne. nedá sa to nemilovať. Pre mňa, motoristického nadšenca, absolútny zážitok.
Pred 2 rokmi som bo v českých kúpeľoch a zoznámil som sa s pražskou rodinou, ktorá prišla na kabriolete Ford Mustang 5.0 Convertible. Pán bol taký láskavý, že otvoril kapotu a naštartoval a trošku podráždil mustangy v motore. Ten ohromujúci a nádherný zvuk od motora aj od výfukov dvíhal moje všetky chlpy.
Nie som človek, čo bezvýhradne hlce Ameriku, ale jej autá môžem kedykoľvek. Práve pre tú inakosť a silu. Pravdou je, že na benzínku by som s nimi chodiť nechcel. Ale ako druhé auto na občasné potešenie by to bola skutočne nirvána.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ano

to je asi tak vsetko naco je take auto dobre: obcasne (mysli sa par krat za rok) sa s nim niekde previezt a zazit akusticku nirvanu

nehovoriac o tom, ze ked sa ich na slovesnku preda zopar (desiatok) kusov, bude to brutalny uspech
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

P. S. Čo sa týka Cadillacu, tak

luxusný interiér je super, ale dizajn palubnej dosky sa od lacného Chevroletu Cruze veľmi nelíši.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A?

Ani interieri A4 a Q7 sa velmi nelisia, design brief nepusti...
Ja som pozitivne prekvapeny urovnou spracovania (aspon vizualne vyzera byt OK). Americanov som mal zafixovanych este na urovni tvrdych zazltnutych plastov, evidentne aspon premiu uz vedia vyrobit aj vnutri vzhladom k cene na zodpovedajucej urovni...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

A4 je auto za 45tis, Cruze za 15tis.
Takze suhlasim s Lanoes.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Cadillac je momentalne na urovni BMW ci Mercedes a uz pred nejakym casom predbehol Lexusa a Infinity. Hlavne v USA boduje u JP Power z hladiska spolahlivosti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

588563,

to je OK.
Ja som spomenul tú podobnosť, nebolo mojim úmyslom kritizovať Cadillac.
Mne sa prístrojovka v Cruze vcelku páčila.
Samozrejme, máš pravdu, čo sa týka koncernu VW (nielen jeho). Dizajn podobný, líšiť sa môžu materiály podľa triedy, do ktorej jednotlivé typy patria.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zaujala ma ta cast o "respekte na ceste" ako o jednej z klucovych vlastnosti pri vybere auta. Podla mna to nie je o velkosti prednej masky a celkovo mohutnosti auta - ved ked raz idem po dedine tempomatovou 60kou, mozem kaslat ci ide za mnou Polo, Escalade alebo hoci aj nakladiak. Cele je to o tom, ze u nas automaticky ludia vnimaju vlastnictvo draheho a velkeho auta ako symbol moci, akehosi nepisaneho prava porusovat predpisy a citia povinnost spravat sa na ceste voci nemu podriadene. Ked idem ja po obci tempomatovou 60kou, moze za mnou ist kludne aj takyto Escalade, nedonuti ma ist rychlejsie, zbytocne sa bude na mna tlacit alebo nieco skusat so svetlami ci klaksonom.

PS: cele mi to pride ako PR clanok.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zial...

Ano, zial je to tak ako pisete, castokrat akoby si ludia s SUV alebo jednoducho velkym ci rychlym autom kupovali akysi pocit imunity proti predpisom alebo pocit nadradenosti. Sam mam podobne velke auto a vidim ako posobi najma na chodcov. Ked jazdim inym autom, viac civilnym, (pripadne mam este staru vykopavku, ktorej sa z nostalgie nechcem vzdat), tak su aj vodici na mna ovela drzejsi. sam to robim presne rovnako ako Vy a som rad ze taki vodici su. Vela stastnych a bez stresovych kilometrov.

PR clanok to je urcite, ved je to test. Pre Bratislavcanov je nastastie aj moznost vyskusat si to na predvadzacke osobne, pani z Todosu su celkom ustretovi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Fuj hrozny mastodont..za tie prachy je BMW M5 Competition so 620 konikmi
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

fuj hrozna raketa. Za tie prachy uz mas traktor New Holland..
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto