SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Citroën Spacetourer nás naučil, že SUV naozaj nie sú praktické autá (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Mať zapnutý mobil s navigáciou a vedľa toho zapnutú autonavigáciu je tým správnym argumentom, aby PSA požičalo aj ďalšie autá na dlhodobý test.
 

 

Mam skvelu navigaciu v aute a aj tak kvoli trafficu pouzivam casto aj tu na mobile. Aspon teda ked mi na nom zalezi. Nemusi to byt teda nekvalitou tej vstavanej ak si to mal na mysli. Myslim, ze pomerne malo z nich ma takuto fičúru.
 

 

Ja keď si zapnem waze, vypne si navi.
 

 

Nerozumiem. Ja to mam zapnuté samostatne, nie cez Android auto. Ako to myslíš?
 

 

Načo mať zapnuté naraz aj waze v aute a aj navi?
 

 

Ja som nepísal, že to mám zapnuté súčasne. Ale že ich obe používam. Väčšinou, prirodzene, samostatne.
 

navigacia

nie je to nahodou len ukazka mirroringu cez Apple Car/Android auto?
 

 

To by bol prepojený cez kábel.
 
Hodnoť

 

SUV je somarina pre teplakovych podnikatelov... ale kedze v Londyne som zazil biznismenov ktori maju viac penazi ako Kocner a jazdia do prace na bicykli s prsiplastom (kvoli doprave) u nas si aj ten najbiednejsi aj nazadlzenejsi panko podnikatelko kvoli vonkajsiemu imidzu vydrzuje auto SUV tak kupuju tieto somariny lebo u n as je to vecou prestize.. Zase na druhej strane neviem si velmi predstavit zeby som namiesto povedzme normalneho auta mal tuto dodavku aj ked samozrejme praktickost je jasna ale skuste na tom ist do Auparku.. :D
 

 

rad si dam do suv teplaky a dokonca aj podnikam
ale vskutku je mi jedno co si kto mysli

hlavne je ze mam auto ake som chcel mat a suv preto lebo to bola jedina moznost ked som chcel mat urcite parametre a vybavu, to sa dalo dosiahnut len tym suv, tak preto

jednoduche ale zaroven pre urcitu skupinu ludi moc komplikovane :-)
 

 

Aha, čiže ste hľadali síce nepraktické, ale o to drahšie auto.
 

 

veď to sú tie ťahy marketérov - ťa presvedčia, že to chceš a je im jedno, že to nepotrebuješ. Potrebuješ vyzerať ako macho - tak nos tepláky, kerku potrebuješ až po ucho, rajbeny okuláre, ajfon s vyrezom (pozor, nikdy nemeň fabrické zvonenie...) a nejaké SUV.
Na druhej strane, ak v redakciách robia menej čítané články menej platení (teda začínajúci) redaktori, čo majú napísať? že S-Max je super praktické auto pre rodinu? Veď to sú väčšinou ešte chlapci čo bývajú u mamy a neriešia, kočík, nákup, viacej kufrou na víkend k starkým...
 

tiez som si o SUV myslel svoje

pokial som don nesadol....napisem narovinu, BMX X6
bol som velmi, velmi milo prekvapeny nielen komfortom jazdy ale, cuduj sa svete, prakticnostou. Vynikajuci vyhlad, velmi dobre jazdne vlastnosti nielen na ceste ale aj v lahsom terene. vytrepal som sa s nim na chajdu vysoko v lese kde bola cesta naozaj len pre traktory s polmetrovými brazdami. So svojim osobakom by som na to ani nepomyslel a s tymto cudom som vysiel bez problemov. A nebolo to ani za sucha. Obcas presmyklo, naklonilo sa ale vyslo, automat krasne pracoval a ja som len hladal smer. Sli sme v nom styria, aj podialnici cca 800 km, nikto sa necitil unaveny, nikto sa nestazoval na maly priestor nad hlavou a ani s batozinami sme nemali problem. Pre mna paradne auto, samozrejme prilis drahe.
Kolega ktory ma lacnejsie SUV a mal predtým kadeco, od kombi po Hatchbaky, neda dopustit. Jazdi prevazne v meste, naklada rodinu, obcas nejaky vylet...v zime prehrabe vsetko vratane obrubníkov.
Ja mam pocit ze dehonestujuco o SUVckach sa tu vyjadruju experti ktori v nom ani nesedeli, citaju zarucene infosky a velmi radi z dovodu vlastnej bezmocnosti take auto vlastnit, hltaju vsetky kriticke hlasky a famy.
Ja za seba , ak by som na to mal, ihned kupujem.
 

 

ale tu nikto nepíše o peniazoch, ale o potrebe vyzerať ako macho čo z vojenského gazíka oslobodzuje európu a baby híkajú od obdivu. A zároveň písať o kritike SUV ako dôsledku bezmocnosti si SUV kúpiť chce silnú dávku plytkého uvažovania, gratulujem. Predsa aj ten citrón z článku stojí viacej ako ktorýkoľvek kodiak, či iná verzia identického SUV od VW.
Mal som SUV a myslel som si, že neni nad. Akurát že 4x4 mi za 7 rokov zaplo asi 3 krát a kufor to malo menší, ako hociktoré kombi. A to že kukám z výšky na chlapcov v oktávkach mi mohlo byť tak jedno, keď som na rzodiel od nich musel bicykle voziť na streche.
Je to presne tak, ako píše autor - ak máš rodinu a väčšinu času žiješ v meste, sú ďaleko praktickejšie riešenia, ako SUV. ... len, ako píšeš, treba si to skúsť, až potom pochopíš
 

 

klud

presadal som do suv z velmi praktickeho auta a dokonca aj motorovo zabavneho auta, takze latka bola vysoko nastavena

jednoducho treba skusit tuto kategoriu auta, ale nie nejaky model s malym kufrom a smutnou vybavou a nielen motorovou a ver mi lahko si ho oblubis ;-)
 
Hodnoť

 

predpokladal som, ze sa docitam daleko viac negativ.
napriklad, ze sedacky v druhom a tretom rade su naozaj mini. obmedzujuco male. americania by kukali.
alebo ze volant je voci stredu vodicovej sedacky extremne vyoseny. fakt dost.
stredovy tunel utlaca pravu nohu.
jednoducho to auto je vo vnutri uzke. necakane.
 

 

kamarát to má, aj som v tom sedel a vôbec by som nepovedal, že je problém s úzkymi sedačkami vzadu. Ale to asi preto, že to kúpil pre rodinu, teda vozí v tom deti a nie partiu zatepľovačov
 

stredový čooo?

Asi ste sedeli v inom aute... Tu vôbec žiaden stredový tunel nie je. Mám verziu SHINE aj s automatickou prevodovkou. Deti behajú hocikedy z 2. rady dopredu a stoja medzi sedačkami v prvej rade... Sem tam naozaj bez problémov zo sedadla vodiča vystupujem v podzemných garážach cez posuvné dvere v druhom rade keď stojím rovno pri stĺpe a môžem si vybrať či vľavo alebo vpravo. 2-3 rad sedačiek je mega široký. zmestili by sa tam nie 3 ale 4 deti v pohode. O tom vyosenom volante sa vám asi tiež prisnilo... Nič také tam nie je . Asi by som si to počas pol roka č oto auto jazdím stihol všimnúť.
 

 

pod stredovym tunelom som myslel cast pod riadiacou pakou. inu cast som mysliet nemohol, kedze ina cast v strede medzi sedackami ani nie je. a prava noha mohla byt tiez slusnym voditkom, o ktorej casti pisem. mna to tlacilo. bol to manual. neviem, ci je to s automatom lepsie.

zadne sedacky su krpate az strach. uzke a nizke. ramena uz su v lufte. fakt len pre deti to je ok. jednoducho ta nizka vaha tu nie je kvoli tomu, ze su z kevlaru. v tak velkom aute ocakavate adekvatny komfort. nie je tam.

sadnite si do auta a skuste. to iste mi tvrdil predajca. kym si nesadol. tiez potom vravel, ze si to vobec neuvedomil. ale uznal, ze je to riadne mimo osu.
 


Najčítanejšie na SME Auto