SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vinníci tragickej nehody sú najhoršie hodnotenými vodičmi v Poľsku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

lebo vsádza na istotu ... rozmazaním EČV, tváre a pod. sú úplne chránení a majú o starosť menej ... to je presah aj na vyhotovovanie fotiek osôb ako takých, každá krajina to môže mať/má inak upravené (oblasť súkromného práva, ochrana súkromia, mimo ochrany osobných údajov). Majiteľ auta by mohol voči Google namietať, že si neželá, aby bolo jeho auto identifikovateľné na nejakom zábere, hoci 99,9999% užívateľov netuší, koho auto to je ... Ono je to na siahodlhú debatu, každopádne na účely street view nie je potrebné mať zábery konkrétnych osôb ... detto aj EČV. A ako píše kolega vyššie, je to pravda, sám som videl na street view z jednej parížskej ulice rozmazanú tvár majiteľa psa aj samotného psíka :-) 3/3
instalater_z_watergate
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

 

Mne nevadí rozmazané EČV, vadí mi, keď ten SW (niekedy) považuje za EČV aj smerovú tabuľu, ktorú by som si rád prečítal :-/
 
Hodnoť

díky ficko

tak snáď na to prihliadnu pri posudzovaní skutku a výmere trestu, očividne išlo o partičku, ktorá ohrozuje ľudí dlhodobo, musia fásnuť riadny ranec.
PS: je to obraznašich postkomunistických štátov a našej polície a politického vedenia. Takéto ksychty by v slušnom štáte nemali šancu na opakované ohrozovanie a zabíjanie.
 

v SLUSNOM state

urcite nie.
 
Hodnoť

 

takzne na vine je polska policia a sudy, ktore ich neposlali na krasnych par dozivoti do basy
 

Kolko clenov musimat organizovana skup.

aby islo o organizovany zlocin? Lebo ohrozoval aj vodic MB, aj vodic Ferrari ...
 

 

Sksu sa spytat generatora nahodnych slov verzia 2.0 Lesostava Danka...ten teraz nieco riesi s poctom clenov organizovanych zlodejskych a mafianskych skupin
 
Hodnoť

Všetci

kto porušujú pravidlá cestnej premávky sú pre mňa prasatá, v prípade že by niekto mojej rodine alebo mne, sposobil újmu na zdraví svojim arogantným spôsobom , bude sa báť o život....pretože zo súdu by odišiel max tri roky....viz Rezeška ! A mne by to bolo potom jedno...potom by to bolo asi každému jedno !
 

 

K+

jazdia ako ***** pretoze im hrozia smiesne tresty. keby chrapunskym vodicom hrozila muciva smrt od pozostalych, po par takych spravodlivych zabijackach by hned zacali jazdit s respektom k ostatnym.
 

 

Tak panko nikdy, nikdy neporusil pravidlo? Hotovy svatec...
 

 

jj porovnavat drobne porusenie nejakeho pravidla s tym co spravila rezesova.. velmi inteligentne.
 
Hodnoť

 

nie všetci vedia jazdit s takymto autom. Keby mali obyčajne auto, v ktorom sa vozia bežny smrtelnici, chovali by sa k nemu inak
 

Úplne mimo

Prepáč, ale ako súvisí to, či niekto vie alebo nevie jazdiť s takýmto autom s tým, že zjavne porušuje všetky možné predpisy,
ako napr. predbiehanie na plnej čiare, nedodržanie správneho odstupu, prekročenie maximálnej povolenej rýchlosti, jazda rýchlosťou v nesúlade so stavom a podmienkami na vozovke (blížiaca sa zákruta), zneužitie sily motorového vozidla...
Myslím si, že títo vodiči presne vedia, ako sa s takýmto vozidlom jazdí, presne poznajú ich parametre, atď. ale NASCHVÁL porušujú všetky možné predpisy, ktoré som uviedol vyššie.
Takíto vodiči podobnú nehodu môžu spôsobiť aj na obyčajných autách.
Len pre zaujímavosť, na idnernetovom autobazáre som dal vyhľadať najsilnejšie autá, ktoré sú momentálne u nás v predaji, za 13.000 eur si už môžete kúpiť SUV Mercedes s 375 kW motorom (510 koní)
alebo za 22.490 nejaký ten športiak Nissan s výkonom 460kW (625PS),

Nie je teda potrebné až tak hlboko siahnuť do vrecka, aby ste si mohli dovoliť silné auto.
Keď niekto chce, určite môže nájsť za realtívne lacný peniaz ešte výkonnejšie vozidlo s lepším pomerom hmotnosti a výkonu.
Respektíve čo sa týka zrýchlenia, použité Tesly už tiež dosahujú úroveň ceny, ktorú trocha nadpriemerne zarábajúci človek dokáže zaplatiť, keď si utiahne opasok...

Otrasne jazdia ľudia na všetkých typoch autách, videl som podobne predbiehať aj trojvalcovú Fabiu, ktorá sa vedela zaradiť pred predbiehaný kamión len tak-tak...
 

 

Zneuzitie sily motoroveho vozidla? WTF? Noze hod link na zakon kde takyto priestupok figuruje.
Inak Marta3001 ma tak trocha pravdu. Ti ti traja fasi ukazali nielen to ze v pohode ignoruju akykolvek predpis platny na cestach, no aj to ze minimalne dvaja z nich nevedia jazdit. Podla videa to naozaj vyzera ze keby ten prvy fas nebol spanikaril a miesto brzdenia dokoncil predbiehanie, Stefan by sa mu zrejme dokazal vyhnut. Stefan zjavne videl ze je zle a uhybal sa. Bohuzial mu to nepomohlo... No a o tom druhom sa ani vyjadrovat netreba. Nasledovat s dvojtonovou opachou rydzo sportove auto tak blizko je priznak totalneho vodicskeho ignorantstva. To by bolo nebezpecne aj na okruhu, nieto este na frekventovanej hradskej. Samozrejme ze do prekazky ktoru mu ten prvy vytvoril vletel a potom sa uz len viezol. A ako vzdy, doplatil na to nevinny. Dufam ze im to sud spocita obom.
 

 

Ja ti neviem. Čo tak jazdím tak agresivita je v drvivej vačšine SUV od Audi, BMW, Mercedes. Počet Fábii ktoré sa ti lepia na kufor je minimálny. Takže ja tam tú koreláciu, silné auto = agresivita vidím.
 

pravda

Sčasti máš pravdu.
Moje osobné skúsenosti sú nasledujúce:
Obvyklé diaľničné tempo je tachometrových 140-150 kilometrov/hodina, čo reálne je medzi 130-140 km/h. Touto rýchlosťou jazdí väčšina osobných áut na diaľnici, slabšie autá samozrejme pomalšie, a skutočne máš pravdu, v predpiehacom pruhu sa tlačia tebou spomínané typy áut, zvyčajne do tých 150-160 km/h tachometrových, raz za čas človek samozrejme stretne niekoho, kto si to rúbe výrazne vyššou rýchlosťou.
Ak je premávka hustšia, vodič má na výber, buď sa zaradí do "predbiehaceho" pruhu s vyšším tempom, alebo si ide 90-kou v pravom pruhu za kamiónmi. Slabším autom preradiť sa do rýchleho pruhu pri zvýšenej premávke je skoro nemožné (nezrýchli z 90 na 130-140 dostatočne rýchlo bez toho, aby auto prichádzajúce v tomto pruhu nemuselo zabrzdiť).

Na "okreskách" je obvyklé tempo 100-110 km tachometrových, čo je reálne 90-100 km/h
Toto tempo zvládajú aj slabšie autá, premávka je ako-tak plynulá. Problém nastáva vtedy, ak sa dobehne pomalšie vozidlo, napr. nákladiak idúci 70-80 km/h.
Začne sa tvoriť kolóna.
Existuje niekoľko typov vodičov:
1. Má slabšie auto, reálne zváži, že nákladiak predbehne len s malou šancou, uberie plyn a čaká na prehľadnú rovinku, kde sa môže pokúsiť o predbiehanie. Nemá dôvod sa lepiť na auto pred ním, dokonca udržuje väčší odstup, aby ho mohli ľahšie predbehnúť.
2. Má tiež slabšie auto, ale "verí si", lepí sa, vykukuje, a púšťa sa do riskantného predbiehacieho manévru... Tento typ je mnou spomínaná Fabia.
3. Má silnejšie auto, tým pádom aj viac možností na predbiehanie. Nemusí si nič dokazovať, postupne počká, kým vozidlá pred ním predbehnú ten nákladiak, a keď bude na rade, tiež ho predbehne, poprípade tak urobí so slabšími autami (typ 1) pred ním, ktoré predbiehať nechcú.
4. Frajer na konci kolóny, so silnejším, alebo výrazne silnejším autom, ktorý sa púšťa do predbiehania, aj keď zjavne celú kolónu nedokáže predbehnúť, keď niečo ide oproti, tlačí sa späť a spôsobuje kolízne situácie.

Väčšina vodičov sú typ 1 alebo typ 3, z typu 3 niekedy niekomu "rupnú nervy" a predbehne nákladiak nie celkom podľa predpisov, ale ešte stále bezpečne...

V meste sa tiež každý snaží jazdiť tempom, ako ostatní, sú autá, ktoré to zdržujú (napr. sú neistí, nepoznajú mesto, potrebujú sa náhle zaradiť lebo si nevšimli že ich pruh odpočuje, atď.). druhý extrém je kľučkujúci vodič z pruhu do pruhu (ktorého ostatní zvyčajne dobehnú na druhom semafóre, je max o 3 autá pred nimi).

Jazdím na 3 typoch áut. Mám audinu, Felíciu, a občas jazdím na manželkynom Smarte.
Je zaujímavé, že vnímanie ostaních vodičov, či jazdia rýchlo alebo pomali, vo veľkej miere závisí od toho, v ktorom aute práve sedím, aké je moje tempo.

So Smartom na diaľnici (nikdy viac!) som bol rád, že sa udržím za kamiónom.
S Felíciou na diaľnici somto bol práve ja, keď som sa 120-130 pokúsil predbehnúť kamión, tak som zdržal viacero áut, najmä keď som predbiehal viacero kamiónov. Nič príjemné, keď po zaradení sa vidím, koľko áut spomalilo kvôli mne.

Naopak, na okreske si s Felíciou veselo jazdím buď tou stoukou, alebo ako užitočný člen v kolóne :-)

Iný pocit to je s Audinou.
Na diaľnici bez problémov, keď chcem predbehnúť kamión, nemám problém nabrať dostatočnú rýchlosť a zaradiť sa medzi dve autá v rýchlom pruhu (ak je miesto) a pokračovať s nimi v jazde, kým sa neuvoľní pravý pruh a môžem dokončiť predbiehanie.
Jazdím pokojne, plynule bez stresu. Je to podobný pocit, ako s Felíciou na okreskách. Nestresujem vodičov predo-mnou, ani za sebou, proste idem ako ostatní
 

 

Mne Fábie nevadia. To že ma niekto spomalí nevidím ako bezpečnostný problém. No tak budem trochu pomalší, čo sa stalo? Aj tak tých ušetrených 5 minút strávim nejakou nezmyselnou činnosťou niekde na facebooku alebo instagrame. Nevadí mi ani rýchlosť ak nie je neúmerná voči ostatným autám v prevádzke. Proste uhnem a nechám toho kdo sa ponáhľa predbehnúť. Mne vadia 2 agresívne typy.
1. Lepič na zadok - Toto je hrozne nebezpečné a v západnej európe sú za to vysoké pokuty. Ľudia si neuvedomujú že tie SUV brzdia vzhľadom k hmotnosti zhruba rovnako ako Fábia s ABS a hlavne reakčná doba vodiča SUV je rovnaká ako vodiča Fábie.
2. Školiteľ - Ukazujem ostatným že ja som najchytrejší čo sa týka rýchlostných predpisov a pritom nedodržujem základné predpisy - v ľavom pruhu sa jazdí aj v meste iba pri predbiehaní alebo odbočovaní doľava a najma že je zakázané brániť v predbiehaní rýchlejšieho auta. Pri pokuse ho predbehnúť zvyšujú rýchlosť alebo nezmyselne jazdia v ľavom pruhu a vytvárajú kolízne situácie.
Ja mám silné auto nie preto aby som niekde machroval, ale preto aby sa s týmto agresívnym SUVčkárom v BMW a Mercedesoch vyhol krátkodobou akceleráciu a čo najviac sa im vzdialil. Aspoň na bezpečné miesto z nižšou premávkou kde ma potom možu kľudne predehnúť a valiť si to ďalej.
 

 

mladi sa zabijaju aj na onakvejsich rachotinach. civic, golf, oktavka.
 
Hodnoť

 

takych len do gulagu....
 
Hodnoť

 

A nemohli sa do databazy dostat az po tejto nehode?
 
Hodnoť

Keby

sa taká databáza spravila u nás, tak o chvilu spadne nielen ona ale aj samotny Google
 

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

Najčítanejšie na SME Auto