SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Test Mazdy MX-5: vysokí ľudia ju nenávidia, ostatní milujú (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

To musia byt ini experti co si myslia, ze MX-5 je auto pre pozerov. Este som sa s takym nazorom teda nestretol.
 

 

pre tych s malym ftakom [sic]
 

 

Suhlas, toto auto je ikona a pravom. Verim, ze raz si ho kupim :)
 
Hodnoť

MX-5

Som majitelom sucasnej generacie (2017) MX-5 s 2.0 L motorom, latkova strecha. Je to praveze antipozerske auto, pretoze nieje vobec rychle, nieje hlucne, a nevystreluje laserove luce :-)

Je to auto praveze pre tych, ktori radi soferuju, je lahke, je vyvazene, a jeho limity su presne tam, kam bezny sofer ma este mozno sancu dosiahnut a uzit si to. Ano, nieje prakticke, do kabiny nedate PET flasu, ak mate viac ako 180 cm (a viac ako povedzme 80 kg), tak to auto musite zaslepene milovat aby vam neprekazal stiesneny priestor. Po necelom roku jazdenia mi toto auto prinieslo viac radosti ako akekolvek ine auto pred tym za cely cas pouzivania. Je to antidepresivum, a dokonca aj alkoholicka prevencia. Ked pridem domov, k veceri si nedam ani pohar vina alebo piva ako pred tym, lebo co ak este budem pojdem autom :-)

Zopar oprav k clanku:
- pevna strecha verzie RF sa otvara a zatvara za presne 13 sekund, cize nie necelych 20 sekund.
- zvlastna bublina na podlahe v mieste spolujazdca je vytvorena kvoli katalizatoru, ktory je pod podlahou umiestneny, pan novinar sa mohol zohnut pod auto a pozriet sa.
- racilo by sa doplnit, ze verzia 2019 ktora prichadza bude mat aj priecne aj pozdlzne nastavitelny volant - velmi potrebne gesto smerom k vyssim ludom - edit, je to tam na spodku clanku, fajn.
- odkladacie priestory za sedadlami su dve, a treti medzi sedadlami
- naklony karoserie (body roll) a makse pruzenie je v MX-5 schvalne, pretoze najvacsi trh pre toto auto je USA, kde si toto auto uzivaju najme ludia na cestach B kategorie (kanony, primorske serpentiny), ktore nie su az tak velmi udrziavane. Komu to prekaza, doobjedna si tlmice Bilstein. Staci si pozriet prezentaciu Davea Colemana (hlavny dizajner podvozku MX-5).
 


Najčítanejšie na SME Auto