Ten predok je dosť preplácaný, ale v princípe s ním nemám problém ako napr. s preplácaným Civicom, ktorý som si o.i. aj kvôli tomu nekúpil. Čo mi ale nesedí, je dizajnová disproporcia. Podľa predku očakávate nadupaný drsný madmax-ovský trhač medzihviezdneho terénu, ale to platí presne po C-stĺpik. Vtedy tam totiž nastúpi lacno prilepená korba a celý drsný dizajn ide do... preč. Rovnako sa im "zadarilo" aj pri Pajere Sport, vyzerajúcom ako malý školák s veľkou aktovkou. Ale stáva sa aj v lepších rodinách. Naposledy som mal obdobný pocit z aktuálnej XC90tky: krásny predok, ale od A-stĺpika akoby dizajnérom náhle došiel dych.
Áno, ja viem. Toto nie sú vozy, ktoré sa kupujú kvôli dizajnu. Sorrka.
Hodnotenie dizajnu
Ten predok je dosť preplácaný, ale v princípe s ním nemám problém ako napr. s preplácaným Civicom, ktorý som si o.i. aj kvôli tomu nekúpil.
Čo mi ale nesedí, je dizajnová disproporcia. Podľa predku očakávate nadupaný drsný madmax-ovský trhač medzihviezdneho terénu, ale to platí presne po C-stĺpik. Vtedy tam totiž nastúpi lacno prilepená korba a celý drsný dizajn ide do... preč. Rovnako sa im "zadarilo" aj pri Pajere Sport, vyzerajúcom ako malý školák s veľkou aktovkou.
Ale stáva sa aj v lepších rodinách. Naposledy som mal obdobný pocit z aktuálnej XC90tky: krásny predok, ale od A-stĺpika akoby dizajnérom náhle došiel dych.
Áno, ja viem. Toto nie sú vozy, ktoré sa kupujú kvôli dizajnu. Sorrka.