SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ôsma generácia Porsche 911 je najnovšou evolúciou slávneho modelu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

V nadväznosti na diskusiu

o novej Mazde 3 píšem obrovské BRAVÓ za prístrojovku nového Porsche.
Ja milovník "Čím viac budíkov, tým lepšie" som nadšený. Iste, analógový je vlastne len otáčkomer, ale pre mňa je podstatné, že ostatné 4 budíčky sú samostatné v rámiku. Doterajšie poršáky mali tiež 5 budíčkov, ale tie zvyšné 4 neboli vždy všetky komplet celé a okrúhle, ale len časti kruhu priradené k vedľajšiemu budíku.
Terazky je to to pravé orechové, nádhera.
Ako športové auto je u mňa Porsche No 1.
 
Hodnoť

P. S.

A tie hodinky na vrchu palubovky ala Maserati, tak to je vrchol nirvány. Úžasné!!!
 
Hodnoť

 

Dokonalost zvonku aj zvnutra. Ten interier je ciste porno. Ak by som mal peniaze na supersport, tak aj ked sa mi viac pacia auta Ferrari, prave kvoli interieru by som isiel prave do Porche
 

deft, asi tak.

A ja zase práve kvôli interiérom Ferrari v žiadnom prípade, bolo by medzi športiakmi na poslednom mieste . S výnimkou GTC4 Lusso, to by bolo o pár miest vyššie.
 
Hodnoť

 

Si prosim jedno ...
 
Hodnoť

Aj Bentley GT

má šťavnatučký interiér, vrátane hodiniek Breitling. A ten otočný kúsok na stredovom paneli je fakt lahôdka (ja by som ho mal stále v polohe s tými budíkmi).
 
Hodnoť

??

ta 992 je malym sklamanim. narstla hmotnost - aj ked iba malo, ale je to veka chyba. vaha by mala ist vyreznejsie pod 1400kg - kludne aj k 1300kg. cele auto, podla mna, stoji na platforme minuleho modelu 991, cize v skutocnosti je to iba velky facelift. chyba hybrid technologia ako v 918. auto zbytocne narastlo aj do velkosti - dalsi velke minus. uz 991 bola dost nafuknuta. carrera kazdym modelom straca charakter chuliganskeho sportiaka. chyba minimalisticky pristup - moznost mat iba osekanu verziu vybavy a doobjednat si iba top techniku. vadi ten turbomotor, ale to je otazka emisii, tomu scasti rozumiem. ocakaval by som viac aktyivnych aerodiynamickych komponentov ... osobne mi vadi, ze po otvoreni kapoty nevidno motor. malo by sa dat konecne otvarat zadne okno aby zadne sedadla fungovali ako lahko pristupny kufor. velke velke minus je aj vyrazne zvysenie ceny ...

carrery ale inak milujem ...
 


Najčítanejšie na SME Auto