Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Seat Tarraco je v predaji. Aký je s najslabším motorom a v najvyššej výbave? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

vybava

predné full-LED svetlá - a akoze naco? priplatok za to je tisic € a keby som kupoval NAJDRAHSIE +150% svietive NightBreaker H7 dva ks. po 30 €, tak ich za tu cenu vymenim VYSE TRIDSAT-KRAT !!! Navyse si ziarovky mozem kupit ake chcem: obycajne z teska kde nic tu nic za 3€ kus, long-life 1500 hodinove s normalne malou svietivostou za 8€ kus, alebo oslepujuce hnusy so zivotnostou 250 hodin ako vyssie spominane za 15 € kus ... predné full-LED svetlá kde si nevymenim nic ako chcem su z tohoto pohladu zbytocnost, je pekne ze vydrzia 10-tisic ci 50-tisic hodin (celu zivotnost auta + 10 rokov k tomu), no a co ... tych tisic € za to nestoji a vymenit za ine (slabsie/silnejsie ...) za par € ich nemozem, lebo je na nich auto zabetonovane do konca az kym ho nezosrotuju

hmlovka s prisvecovaním do zákrut - a akoze naco? dalsia blbost (nejaky motorcek) co sa moze pokazit. dalsia vec: ako casto ma clovek zapnute predne hmlovky? 6 a pol hodiny do roka?

trojzónovú automatickú klimatizáciu - no hej, lebo dvojzonova nestaci ze, co keby bol sofer eskimak a vedla spolujazdec priuslusnik africkeho kmena masajov a mali by tak ulne odlisne tepelne potreby

elektrické sklápanie vyhrievaných spätných zrkadiel - ok moze byt, stmavovanie chyba

tempomat - dnes pre dialnicu nutnost, ale bohuzial robi to z ludi uplnych dementov co nevedia spomalit a iba vyblikovat, adaptivny by bol asi lepsi

parkovacie senzory vzadu - pri velkom aute nutnost, ale to by som nahradil zadnou kamerou

núdzovým brzdením - jednoznacne ano

udržiavaním vozidla v jazdnom pruhu - kontrovezrna sprostost, nemam take auto, ale clovek s tym asi jazdit vela nemoze, jednak kvoli pocasiu ked vodorovne znacenie nie je vidno a jednak kvoli nasej uzasnej krajine, kde totalne zosuchane vodorovne znacenie ledva rozozna clovek ... navyse prekonavat nejaky lahky odpor volantu pri neplanovanej zmene smeru jazdy bez smerovky ... ked to treba pred kazdou jazdou vypinat (a nezapamate si to ze to je furt vypnute), tak udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu je pre mna uplna sprostost

parkovacie senzory aj vpredu - dost velka sprostost, asi sa daju za jazdy vypnut, lebo v zapche by cloveka porazilo, ale opat to iste: ked sa nedaju vypnut definitivne a nastalo a treba ich vypinat pri kazdej jazde, je to uplna sprostost

automatické parkovanie - zbytocna sprostost, aj tak to nezaparkuje nikdy poriadne a brzdu/plyn musi davat clovek

praktickejsie veci (pre zimu) su vyhrievane sedadla, vyhrievany volant, vyhrievane celne sklo
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Clovece, tak to si kup Skodu 1203. :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a clovece ty si uz pocul ze vsetkeho vela skodi?

auto je v zasade hlucna, smradlava plechovo-umelinova krabica na styroch kolesach na presuvanie sa z bodu A do bodu B ... NIE OBYVACKA so super-luxusom

bezpecnost je jedna vec, ale chujiny pre komfort smrdia snobizmom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ze netusis ako co funguje demonstrujes napriklad lane assistom, kde tvrdis, ze ved aj tak je casto sneh tak to nebude dost dobre laneassistovat. Neviem co znamena super luxus, ale tieto prvky ponuka uz aj Octavia, co teda za superluxus fakt nepovazujem. Ale iny kraj, iny luxus. A nazyvat niekoho kto si kupi lepsie ako mam ja snobom je tiez haluz, najma ak sa bavime o Seate. To by sme na tejto stupnici mali majitelov Porsche 911 strielat. A to tie sfine ani nemaju Laneassist!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

presne tak, vsetkeho vela skodi, aj tvojho textu..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pan este neracil mat ozaj nejake led matrix svetla a dalsie veci, ze? Ak mas viac ako 70 (moj tata), tak chapem. V inom pripade si pomerne dlho pisal o tom, ze si dilino, co sice netusi co a ako tie veci robia, ale nepotrebuje ich :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

s mojho prispevku netusim co a ako tie veci robia? hmmm pockajme co asi robia predne parkovacie senzory ... svietia? alebo umoznuju niest naklad s objemom 400 l ???
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie, nikto nepovedal, ze parkovacie senzory svietie. Aj ja som nechapal a nemal potrebu ich mat, pokial som nezacal pracovat vo "velkom" meste (na nase pomery, lde sa parkuje doslova na cm. Az tam som ocenil, ake je to fajn mat senzor vpredu a vzadu, pretoze odhad je super vec, ale pokial ho mas podlozeny este senzorom, nieje to uplne za zahodenie :)

Prispevok vyssie bol asi hlavne o LEd svetlach, neuraz sa, ale porovnavat fullLED matrix s akymikolvek statickymi, ci uz NB alebo klasickymi halogenmi je uplne scestne. Preto tvoj argument preco nemat LED je mimo misu.

A hlavne, to, ze niektore veci neocenis ty neznamena, ze ich neoceni niekto iny, Pises v duchu "sudim teba podla seba". Ako som napisal, v niektorymi bodmi suhlasim, no kazdopadne, tvoje prispevky su pisane dost ironicky a nie konstruktivne, ale to je prisup tak 80% ludi tu na diskuciach.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak si dovolis porovnat full led svetla s nejakymi pumpovymi ziarovkami so “150%” viac svetla ako z WS TELESHOPu, tak potom nemas tusenia, o com rozpravas...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nic vo svojom aute nemas, takze ti z toho vyplyva, ze to nutne vsetko musi byt sprostost...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Svojim sposobom mas pravdu a s niektorymi bodmi suhlasim, ale tvoj styl pisania je ako keby to pisal zatrpknuty clovek, ktoremu staci jazdit na S105 a vsetko nove je automaticky zle.

Vseobecne- fullLEd matrix su naozaj neporovnatelne s akymikolvek nightbrakermi. Skus, jazdi s nimi nejaky ten tyzden a potom hodnot, KEd uz to neocenis ty, tak urcite protiiduci vodici, ktorymi nebudes vypalovat oci :)

Suhlasim a priznavam, ze bez vacsiny tych veci, ktore si napisal, by sa clovek zaobisiel a naopak by ocenil prave tie ako vyhrievany volant, celne sklo atd. ktore pouziva "kazdodenne" a casto. Priznajme si, ak mate park assist, kolko krat ste ho pouzili? Ja za 3 roky asi 5 krat, ked som to niekomu ukazoval, realne naozaj takmr nepouzitelne, zaparkujem 10x rychlejsie. Dvojzonova klima podobne, za 3 roky 1x ked kamaratovi na sedacke spolujazdca bolo pri mojich 22C "nesmierne teplo" a musel to dat na minimum... Line assist- super technologicka vec, ale volant treba drzat stale (takmer stale), takze je to pre mna skor taka ukazka technologie. Urcite by som ocenil viac adaptivny tempomat ako line assist.

Ad. predne parkovacie sensozy- su vzdy vypnute, zapnu sa bud manualne alebo ked vodic zaradi spiatocku. Cize pozmanka k chovaniu v zapche je mimo misu.

Ad cornering- nieje tam motorcek, iba sa rozsvieti hmlovka na danej strane. Csco softwareova vec. Priznajme si, nieje to ziadne mega svetlo, hmlovka je pri zemi, takze naozaj len take prisvietenie, pride fajn, ale sam som od toho cakal omnoho viac.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ad. moj pripevo vyssie

Tym netvrdim, ze tieto vychytavky su uplne hluposti, je to vzdy pokrok v nejakom smere, no aj mne pride, ze tie vybavy su naskladane tak, aby vyvolali prvotny uzas u majitelov aut ale zarovej boli co najlacnejsie (logicky), no ich realny prinos je naozaj otazny, hlavne v porovnani s inymi castami vybavy, ktore by sofer ocenil naozaj viac :)

Ale vidim to tak u vacsiny aut, logicky rozumiem, ze je to proste marketing automobiliek.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

jasne

jasne ze vsetko je iba marketing

niektore veci je fakt dobre mat a byt bez nich je uz ozaj ako dinosaurus - ci uz sa tykaju bezpecnosti alebo komfortu

ale dost vela veci su takmer vobec, alebo malo vyuzitelne sprostosti a bohuzial tie narazove tesy eurocamp (ci jak sa to vola) maju polovicu svojho hodnotenia zalozenu na ne/pritomnosti tychto sprostosti (typu line assist) ... no chudatenka v eurocampe museli sa pohnut, lebo za poslednych 10 rokov sa vo fyzickej konstrukcii aut az tak vela nezmenilo, oni tie auta nevyrabaju z adiamantia pre x-mana
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Okolo mna je kvantum neschopnych jedincov, ktori vsetkym vysvetluju, ake je to alebo ono zbytocne, z prosteho dovodu, ze na to nemaju, a meraju veci “objemom kufra”. Objem kufra, ci sa ti do dveri vojde 1.5litrova flasa vody a podobne nikdy neskuma clovek, ktory si kupuje normalne auto. Vzdy to je chytrak, ktory si potrebuje ospravedlnit kupu nezmyslu s tym, ze ma aj tak “viac” a lacnejsie ako blby sused.
Co je asi pre psychiku jedinca v poriadku, len mi unika pointa prispievat o tom na internety.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

intenety

ty internety ... mozem si kupit nanadupanejsiu skodu kodiak za 60 tisic s najsilnejsim motorom, najvyssej vybave a veskerej doplnkovej vybave, ale boli by to absolutne vyhodene peniaze, pretoze mne rovnako poslusi aj nadupana dacia duster za 17 tisic

ty internety
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ved ako vravim. Psychologovia na to maju aj nazov. Mozem si to kupit, ale nekupim (co samozrejme je Tvoja a len Tvoja volba) a jazdit spokojne v Dacii Duster. Potialto je to bez diagnozy.
Otazne vsak je, preco citis potrebu o tomto svojom “racionalnom” rozhodovani informovat vsetky internety.
(Preco by si niekto lucidny za 60k kupoval prave Kodiaqa s dvojlitrom - teda pokial nie si firma a nemas carpolicy obmedzennu na 2.0Tdi (tfsi) alebo inu halu nechajme pre toto vlakno bokom.)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vsetkeho vela skodi

ide o to ze vsetkeho vela skodi ! aj pre-technizovania sa:

https://youtu.be/WYZAC9ZudQ8?t...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

moja motorka

ma vacsi objem motora ako tato koko... tento zazrak
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a mensiu spotrebu :-)
nejak neviem pochopit tieto utasne benzinove (akekolvek) megahity so spotrebou 8l/100km a viac
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

8 je vela ci malo?
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto