Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Desať áut, na ktoré sa predčasne zabudlo (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

nad Kizashi som uvazoval, ale

odradila ma CVT prevodovka... to auto bolo vyrabane v Japonsku a kto ma skusenosti vie, ze to auto musi byt bezporuchove...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nebol tu už tento článok v minulosti?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nal, neviem iste,

ale podobný určite bol.
Ale ak si spomínam, tak tam bo spomínaný aj Fiat Multipla, takže je to rovnaký článok, len s inými hercami.
Z tej desiatky za mňa palec hore tiež pre Suzuki. Bolo to krásne auto (okrem iných farieb v žiarivej červenej vyzeralo skvele) s výborným motorom a výbavou a sem tam, skôr výnimočne, sa ešte dá vidieť na cestách. Ale aj Seat bol OK, najmä mal krajší interiér ako originál.
Napísať v článku, že Baleno bol sedan od Suzuki patriaci do strednej triedy chce totálnu neznalosť reálii. Dnes by to bol konkurent Fiatu Tipo či dvojičkám low costov od Peugeotu a Citroenu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zabudlo ako zabudlo. Cascada sa stále predáva a patrí k najkrajším kabrioletom klasického strihu. Či ju aké čaká pod psa, to vedia len frantíci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jeezis ako sa volalo to auto?

Som zabudol...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Priživím sa na téme.

Vie mi niekto seriózne povedať, prečo sa u nás už po cca roku a pol prestal predávať Megane IV GT, keďže s príchodom Megane R.S. GT-čko zrušili a urobili len divný mišmaš "GT Line"?

Veď R.S. a GT konkurenti nie sú (niečo jak u Leonu FR-ko nekonkuruje Cupre).
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto