Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Hyundai i30 N-Line je zábavnejší, ale nie oveľa rýchlejší (test) (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Zavesenie

zadnej nápravy?
Priebeh výkon a krútiaceho momentu?

Nie každého zaujíma farba poťahov a koľko haraburdia sa mu zmestí do kufra.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vonkajší vzhľad je veľmi nudný.

Mne sa viac páčil predchádzajúci model i30. Mám taký pocit, že dizajnéri H sú akoby v koncoch. Čo má znamenať ten veľký priestor pre hmlovky, v ktorom sú malé svetielka? Moja skúsenosť s H je taká, že minulá generácia mala veľmi zlé spojky. Z nekvalitného materiálu, asi nejaké čínske. Škrípali a vŕzgali. Ako je to teraz, neviem, ale ato roka, ktorým sa H pýši, si toto auto nezaslúži. A to nehovorím o premrštených cenách za náhradné diely. Blázni z Hyundai pýtajú za jeden liatinový disk až 400 eur, hoci normálne stojí cca 80 až 100 eur. V Hyundai niekomu preskočilo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

s tymi cenami sibe vsetkym znackovym servisom....ja som za prvu servisnu v renaulte zaplatil 120 euri- bol v tom len olej, filter a robota. o rok neskor som si ten isty olej a ten isty filter zohnal sam a s robotou v neznackovom servise to vyslo asi 40 eur spolu - takze tych 300-400% je u nich asi standard.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto