Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Limitovaná edícia Bugatti Chiron pripomenie 110. výročie značky (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

aspon ze v tejto specialnej edicii ho spravili jednofarebne... klasicka verzia strakaty gyc za milion eur. sa asi taliani zblaznili....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Bugatti je francuzska automobilka
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sorry....tak to je trapas...

v kazdom pripade, francuzi sa zblaznili .... hned mi bolo divne ze by taliani vyrobili taky gyc...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nechcel som buzerovat, len faktická pripomienka:-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ne, dobre ze si ma upozornil... to bugatti znelo prilis taliansky, nikdy ma nenapadlo zistovat aka je to znacka...

na druhej strane, teraz to uplne dava zmysel... ked hnusny dizajn, tak francuzke auto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vies co, nemam ziadne predsudky. Mam rad dobre auta, ci su nemecke, talianske, francuzske, talianske ci japonske. Niekedy sa vydari, inokedy nie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Cisto technicky, auta vyrobene za Bugattiho zivota mali s Francuzskom velmi malo spolocneho.
https://en.wikipedia.org/wiki/...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ano, to je pravda.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Akurát staviame Chiron s malým z Lega. Dnes sme dostavali W16 motor. Krásne auto. Keď už nie v garáži tak aspoň vo vytrínke :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ani lego nie je lacne

:-D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Veyron bol veľmi svojský, nie zrovna elegán, ale Chiron je pre mňa jedno z najkrajších aút vôbec. A myslím že dizajnovo jedno z najnadčasovejších. Čas ukáže.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A na co je taketo auto?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Demonstrator technologie a zberatelsky kus. Tomoto nepadne hodnota o tretinu v momente ked si ho majitel prevezme.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No ved to, tak nechapem pointu toho celeho. Velký team vývojárov, priestory, čas, peniaze atd na vývoj auta, ktoré je v hlbokej podstate zbytočnosť. Kam ten svet speje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vzhladom na to ze ide o sukromnu firmu a na to ze celkom urcite si vyskusali pri navrhu nove technologie, povedal by som ze je to medzi managementom a akcionarmi VW. Ci sa im vyvo zaplati - kto vie. Planuju postavit dohromady 500 kusov, pri zakladnej cene 2.4 mil euro sa bavime o 1.2 mld. Ludia od Bugatti tvrdia ze pri produkcii vyuzivaju vela veci ktore si museli vyvinut pri vyvoji Veyronu a su uz zaplatene, takze Chiron ma byt ziskovy. A z pohladu toho kto to kupuje? Krasny priklad "trickle down economy". Skoda ze ich nie je viac.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Skor trickle up :)

Toto nie je priklad trickle down economy. To by bol vtedy, keby si aj ti na nizsich prieckach pyramidy mohli dovolit take auto a to vdaka tomu, ze niekto je este bohatsi a vdaka tomu sa k nim dostalo tiez nejake bohatstvo. Ale inak cital som dost nazorov, podla ktorych ten trickle down vobec nefunguje :)
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto