SME
Štvrtok, 17. október, 2019 | Meniny má Hedviga

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Škoda iV je predzvesť výkonného elektrického SUV (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

tiež som na to auto velmi zvedava. Hlavne som zvedava kde a za kolko sa bude predavat
Karina Vysokajová
<< < 1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V Tescu pojdu po 4,10 za kilo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja to skôr vidím na

4,10€ za 10 dkg
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Najdolezitejsia otazka:

Ako sa bude volat ;D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Škoda Electriq
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Naftový bufík v základnej výbave by potešil.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pekne pekne, len kde to clovek z panelaku bude tankovat? Tipujem, ze az sa masovo rozsiria tieto elektromobily, tak ceny sidliskovych garazi pojdu hore. Alebo sa susedia z vchodu jednoducho poskladaju na nabijaciu stanicu. Ale som rad, aspon konecne budeme mat vyuzitie pre nocny prud.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Pekne pekne, len kde to clovek z panelaku bude tankovat?"

Ukludni sa. To auto nie je pre vas.
;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

boooze, ved je to iba skodovka
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ukludni sa. Nejde o znacku ako taku, ale o elektricke auto. To proste pre panelakovych ludi nie je. Pouzitelne myslim - nejde o cenu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Preco?

Pod prahou su kolektory, cela praha podkopana mozu tam kludne potiahnut VVN vedenia a trafostanice do kazdej ***** natiahnut ako v nejakej prijebanej zaostalej bratislave su ludia mozno v ***** ale na tich serie pes aj SKODA
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak mi mokre sny elektrofanusikov zakazu jazdit do mesta dizlom aj benzinom. A elektricke auto nie je pre mna... Tak na com teda budem jazdit?
Ak je elektricke auto urcene pre ludi z vidieka, preco su vsetky doterajsie nabijacie stanice umiestnovane v mestach?
Otazka sidliskovej infrastruktury pre nabijanie je dolezita. Lebo bez rozsirenia elektroaut pre masy (a tu masu tvoria ludia zo sidliska) sa tu o ziadnej elektromobilite nemozeme bavit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nabijanie

ved to bude mat dojazd 600km, takze raz za tyzden to uz niekde nabijes.
je super ze skoda ide inou cestou a bude mat takyto dojazd vo svojom prvom elektro aute a firmy ktore to robia uz roky maju len mizernych 400. mmohli by sit na skolenie do skody aby sa naucili ako to robit.
a este by mohla byt diskusia ako v lete s pustenou klimou a v zime s kurenim to prejde len 60 km
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

marketing napise ze dojazd 400-600km, co nakoniec bude teoreticky nieco nad 400 a realne 300km, v meste este mozno menej. Elektromobily su ako mobily, tiez ich treba dobijat kazdu noc.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

suhlasim

to je ciastocne pravda. zalezi kolko denne najazdis autom. vecsina co tu lamantuje ze je to malo tak najazdi tak max 50km denne.
300km je velmi optimisticky odhad. a presne je dolezite kolko najazdi realne, nie papierovo. rovnako ako spotreba ropakov.
mal som teslu s 85kmw baterkou na mesiac. pocitac pisal dojazd 380km a to bolo aj realne. standardnou jazdou sa dalo prejst 400, ked som sa blaznil tak bolo 350. a bolo uplne jedno ci mas pustenu klimu a podobne blbosti. fyzika nepusti, ked si pozries spotrebu motora a spotrebu ostatneho bordelu v aute tak je to zanedbatelne. cez tyzden vyslo nabijanie jeden krat, cez vikend som niekedy nabijal aj dva krat.
takze opet pre stanardne vozenie to uplne stacilo. skratka elektroauto s realnym dojazdom 500km je uplne v pohode na vsetko.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Kedze tyzdenne najazdim cca 950 km, a

odveziem cca 100kg, tak to realne auto nie je.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

2-3 nabijania

takze 2-3 nabijania, v com je problem?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ved presne v tom

2-3 nabijania = 50-75 hodin odstavky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nie celkom

Nabitie 0-100% pri 380/32 je 7 hodin.
Prsdpokladam ze spis, takze to nie je problem. Inak kolko casu auto za tyzden stoji? Ovela viac
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Daj pozor to ti pretečie

3 fázy 32A zodpovedá 22 kW , to je štandard ktorý ponúkajú napr ZSE domov.
https://www.zse.sk/sk/Uvod/E-m...

No ale 22kW to musí nabiť za 5 hodín 5x22 = 110
Nabíjať na 100% škodí baterke a koniec je zbytočne pomalý.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mňa by zaujimalo, aky naturista si dnes kupi elektricke auto - kde to ma nabijať ???? Pred Bilou počas nakupu behom hodinoveho nakupu ? Je to cele nezmysel, tekuty vodik atd je riešenie a nie toto

Naviac nebolo by rozumnejšie, keby Škodovka niečo urobila s krabicami Karok a Kodiak a trochu ich poludštila ?
 

<< < 1 2 3 4 5 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto