SME
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Seat skombinoval auto s motocyklom a ukázal nový koncept mobility (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Nový koncept?

Hm. Elektromobil či autonómne auto nie je novinka, dve sedadlá za sebou malo plno áut (napr. Messerschmidt kr200 z päťdesiatych rokov), jedným scetlometom s hrdil už prvý prototyp Citroen 2CV...
;-)
 
Hodnoť

Objav roka...

Renault twizi + smart. Seat neurcuje trendy seat preziva a rovnako aj jeho majitel opel.
 

 

jeho majitel opel? nie je seat nahodou sucastou volkswagen group? :-)
 

Chyba se vloudila K+

.
 

 

Radsej ostan pri vareni a zehleni.
 
Hodnoť

 

Viac sa mi pozdava SMART For Two. ten povodny. je to kratke vozidlo lahke a uzsie ako klasicke auto. Ludia budu radsej cestovat vedla seba ako za sebou, aspon pri autach.
 
Hodnoť

vsetci vyvijaju mini auta ale trend

je kupovat si do miest SUV, lebo bezpecnejsie. Za chvilu hodia na trh tank, lebo je este bezpecnejsi ako SUV. Absolutne chory vyvin, hlavne v mestach... SUV treba brutalne zdanit. Na co davam do pohybu 2,5 Tony ocele, ktora vezie 60 kilovu zenu s nakupom 70kg?? Cele je to chore...
 

A čo keď chce mať niekto ...

... v rodine len jedno auto? Predstav si že veľa ľudí vrátane mňa túto možnosť preferuje. To najmenšie mestské prdítko ti vtedy moc nepomôže lebo chceš mať auto ktoré zvládne aj diaľnicu, sem tam odviezť väčšiu batožinu, detské veci, veľký nákup a podobne. Neviem prečo by ma za moje slobodné rozhodnutie mať auto ako tak rozumnej veľkosti mal niekto ešte dodatočne zdaňovať.
 

A prečo mňa štát zdaňuje

za 300-koňové auto? Lebo medveď?
Prečo štát dotuje naftu na úkor benzínu cez spotrebnú daň?
Samospráva veľkých miest čoskoro umravní majiteľov týchto tankov zákazom vjazdu do centier minimálne pre naftové motory, pretože 90 % veľkých SUV sú na naftu. A rozmery a hmotnosť sa dajú jednoducho kvantifikovať, to bude nasledovať.
 

Už si videl autá primátorov?

Autá poslancov?

Veľké mesto v SR?
 
Hodnoť

Motocykel skrížený s autom

Poznám ho vyše 60 rokov a hovorili sme mu hadraplán. Ak sa nemýlim jazdil na ňom aj hrdina filmu Vrchní prchni. Čiže stará známa vec - mladí redaktori začali objavovať dávno objavený svet.
 
Hodnoť

Už vidím presadať pipiny a fešáčíkov

z G-čkových medveďov, všakovakých bavorákov, džípov a mastodontných SUV.čiek do niečoho podobného. :o). Svoje vznešené statusy preniesť do niečoho tak malého a nebezpečného ? Nikdy.....
 
Hodnoť

Zlý nadpis

Tento článok by sa mal volať "Seat vynovil Renault Twizzy" a okrem výmeny bateriek by nikde nemalo stáť nič o "novom koncepte mobility". Seatu sa fakt nedarí, len recykluje staré karosérie iných značiek a lepí na ne svoje svetlá a logo, žeby VW zistil že má príliš veľa podobných firiem ktoré si navzájom konkurujú, založili Cupru a Seat nechajú dožiť? Ostane low-cost: Škoda, luxus: Audi a stred: VW, zbytok budú špecializované značky...
 
Hodnoť

 

na slovensku take auto nema sancu.. pretoze komplex slovakov je taky, ze cim vacsie tym lepsie, pretoze sused bude zavidiet... kebyze zastavis pred panelakom s takymto prditkom najskor ta vysmeju.. co je na tom, ze je mozno ekologicke, prakticke a uplne ti staci... u nas je auto vec ega, imidzu, spolocenskeho statusu... cim vacsie (a cim hlupejsia blondynka v nom) tym mas vyssi spolocensky status... taka je slovac. Normalka, ze si kupuju SUV ked robia 90% jazd po meste do Auparku..
 

 

O to by ani tak úplne nešlo, ale ak to bude také ako so súčasnými elektromobilmi, že malé prdítko s minimálnym dojazdom za cenu slušného kombi, tak to taká sláva nebude.

Ostatne, ja by som mohol byť ukážkovou cieľovkou na elektromobil - väčšina ciest cca. 80 km denne (do práce, z práce - t.j. dojazd do 150 km úplne stačí) a dobíjať môžem pred domom. Ale ak to stojí toľko, že z rozdielu ceny mám palivo prakticky na celú životnosť auta, tak taký elektomobil môžem vietečo...
 

 

neviem co sa tu tolko vzrusujete z SUV, pozrite sa co sa na slovensku predava a prezentuje ako SUV vacsina z nich su len bezne male opuchnute hatchbacky, s malym motorom, malou vahou, bez 4x4. Casto su mensie a lahsie ako bezny combik strednej triedy.
Ak si rodina nemoze dovolit mat 2-3 auta, a nieje jej zivot iba mesto 5 km okolo domu, tak je logicke, ze potrebude jedno normalne auto. A potom nemaju inu moznost ako na nom chodit aj do mesta.
Okrem toho tento clanok nijako s SUV nesuvisi, ale samozrejme kopnut si treba ked sa da.
 
Hodnoť

Kei car

V Japonsku keijidōsha auta uz desatrocia kraluju a tu sa tvarime, ze to je nieco supernove.
 


Najčítanejšie na SME Auto