SME
Piatok, 28. február, 2020 | Meniny má Zlatica

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Mazda nečakane predstavila nové SUV CX-30 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Mazda

Je momentalne ale aj uz nejaku dobu jedoznacne najlepsia Japonska znacka co sa tyka designu. Mam rad Hondu, ale dnes su skoro vsetky Mazdy jednoducho krasa.
Nemam rad SUV, ale tu by som rozmyslal :).
 

Plne s tebou suhlasim

asi to bude tym, ze mam Mazdu...:)
 

Dtto.

Uz som sedel aj v novej 3-ke. Detaily interieru -nadhera v premiovej kvalite.
 

 

Este stale tam maju packu otvarania palivoveho viecka vedla packy otvarania predneho kufra? To kto bol inak v spolahlivej mazde tak padnuty na hlavu? Nehovoriac o blokovani automatickeho otvarania okien na miestach mimo vodica.
 

V novej, to neviem,

ale v taj predoslej to tak je. Pre mna je dolezite, ze tu od kapoty pouzivam iba ked dolievam do ostrekovacov. A este je dolezite ze ak pouzivam displej, nemusim po nom za jazdy capkat prstami. A to blokpvanie otvarania? To je poruke.
 

 

Ved prave. Jednu pouzivas stale a drubu len vynimocne, pricom su zamenitelne rovna vedla seba na dosah prstu! A tym otvaranim okien som myslel stlacenie gombika, ktore funguje len na strane spolujazdca. Vsetky ostatne gombiky treba drzat az pokial sa okna neotvori. Tomu hovorim bezpecnost pri jazdeni, ked mas hned jednu ruku obsadenu hovadinou!
 

 

...jednorazove stlacenie tlacidla, ktore automaticky otvori cele okno len na strane VODICA....
 

Aha.

Uz som pochopil, co mas na mysli. Prvykrat som sa s tym stretol vo Fiatke 500. Chcel som to reklamovat, ale vysvetlili mi, ze je to kvoli nejakej bezpecnosti. Potom som sa s tym stretol aj v inych autach. Takze to beriem ako samozrejmost. Ale velmi to nepouzivam, preto mi je to jedno.
 

 

No mne to nepride bezpecne, ked mas jednu ruku dlhy cas obsadenu drzanim stupidneho tlacidla, ktore na mieste vodica stacit raz kratko stlacit. A prezradim ti aj preco to tak je. Vyrobcovia potrebuju na takychto stupidnostiach ohrozujucich bezpecnost posadky a doptavy vseobecne rozlist strednu a vyssiu triedu. Ten poondiaty spinac, ktory je len na mieste vodica, stoji totiz len par centov. A za to sa ma Mazda hanbit aj ked ju radim medzi lepsie automobilky.
 

No jo.

Toto som fakt nevedel. Sranda je, ze som mal kedyso Peugeot309SW, tam to bolo tak riesene.
https://www.google.com/url?sa=...
 

 

Nezmysel. Na väčšine drahších aut máš máš všetky ovládače na otváranie okien dvojstupňové, t.j. zatláčíš viac a zatvorí sa automaticky. Nemá to nič s bezpečnosťou, len so šetrením.
 

Samozrejme , ze je to o peniazoch,

ale ak nemas automaticke ovladanie, tak je drzanie tlacitka o bezpecnosti.
 

 

Mazda 3ka predošlej generácie po facelifte už mala automatické otváranie všetkých okien.
 
Hodnoť

Rozmýšľam

nad novou mazdou 3. Toto by som bral hneď avšak potrebujem auto teraz...
Čo sa mi však na Mazdách nepáči - a čo počúvam tak je to problém všeobecne japonských automobiliek - je neskutočne mäkký lak. Máme doma novú CX 5 a po jednej zime je to jedna veľká katastrofa.. Kapota na prestriekanie a ľavý A stĺpik detto..
 

Mám

Mazdu 3 práve 25 mesiacov a lak (červená Soul metalíza) je rovnaký ako keď som ho kúpil. Auto garážované doma aj v práci. Žeby to bolo tým, že naň nepôsobí slnko a mráz?
Kde vyrobili Vaše auto? V Japonsku alebo v Mexiku?
Vyššie spomínané el. sťahovanie 2-4 okna a páčka paliva a kapoty pri sebe, to sú prkotiny. Na Passate sa mi zasekli stierače za dažďa (kvôli korózii v puzdre tisíc-hrana) a na Octavii mi znova za dažďa spadlo okno vodiča do dverí (rozstrapkány drát zodral závity na plastovom segmente). Na Octavii mi odišla dióda (stála 5 Sk.) v prístrojovom paneli, ktorá vytvára/prenáša budiaci prúd pre reglér alternátora. Autorizovaný servis navrhol výmenu prístrojovej dosky aj so spínacou skrinkou a poťažmo kľúčom. Ak som nechcel nosiť dva rôzne kľúče, tak aj výmenu zámku dverí a zadnej kapoty. Za skromných 7000 Sk.
U Mazdy sa Vám to nestane.
 

 

akú máte farbu laku? ja mám Mzdu 2 červenú Soul metalízu, a žiadne problémy, avšak je to špeciálne lakovanie. Kamarátovi sa však stalo to isté, čo Vám na šedej machine gray na Mazde 3 , bolo treba prelakovať kapotu. Príde mi, ako keby iba niektoré farby boli striekané na tenšie.
 

 

Tak isto Red Soul Crystal... Neviem, možno to je aj tvarom kapoty, ale fakt vyzerá hrozne po tej zime.. Pritom sa nezvyknem lepiť na iné autá práve kvôli kamienkom...
 

 

Na to som sa pytal predajcu a vraj je to tak kvoli ekologii a maju to uz vraj vsetky znacky.
 


Najčítanejšie na SME Auto